Dahlia muuttaa Magnuksen pyynnöstä Jirin luokse asumaan.Dahlia viihtyy hyvin.Marianna siivoaa kahvilassa ja näkee peiliin kirjoitettuna Johanna Ja Raakel.Marianna aikoo myydä kahvilan ja kertoo aikeistaan Lindalle.Kalle näkee kävelyllään Tatun ja Sampon yhdessä.Noel aikoo palkita Jirin.Laila ja Matias auttabat Ollia muutossa.Ssmulla Ollin äiti on tullut kylään.Lola Odusoga tulee sarjaan.Kalle on pettynytTatuun,mutta ei kauaa.Taksi saapuu pihlajakadulle ja Petri palaa takaisin.
Yllätysten viikko 5
14
369
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lola Odusoga on tulossa sarjaan,mielenkiintoista,mutta voi olla että hänen vierailunsa ei kovin monen jakson pituinen
- Anonyymi00002
Tuleeko Lola Odusoga hahmona vai näyttelijänä?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuleeko Lola Odusoga hahmona vai näyttelijänä?
Lola esittää Ollim äitiä,joka tulee vierailulle.
- Anonyymi00006
Miksi et kirjoittanut Näyttelijä- ja hahmomuutoksia -ketjuun?
- Anonyymi00010
On ja ei mitäs sitten.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi et kirjoittanut Näyttelijä- ja hahmomuutoksia -ketjuun?
Mä en sulta lupia kysele,sä et päätä mitä mä teen ja mitä jätän tekemättä.
- Anonyymi00003
Aloittajalle; kannattaa lukea teksti ja korjata virheet, ennen kuin lähettää.
- Anonyymi00007
Lässyn lää,vahdi itseäsi ja omia tekemisiäsi.sä et ole opettaja ja mä en ole sun oppilas.
- Anonyymi00005
Kyseessä on viikon kuusi (6) tapahtumat...
- Anonyymi00009
Kuusi on puu ja joulu meni jo.
- Anonyymi00012
Ei näkynyt Lolaa eikä Petriä...
- Anonyymi00013
Torstai on onnenpäivä.
- Anonyymi00014
Ismo alkaa pelaa ja Kalle lotria.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ismo alkaa pelaa ja Kalle lotria.
Kalle antaa takajattaa kaikille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811344
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51646