Jos se tuntuu hyvältä, niin kannattaa äänestä persuja ja jos se tuntuu tympeältä, niin jotain muuta puoluetta sitten.
Sitä saa mitä tilaa.
Kannatatko persujen osoittamaa lianheittoa?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tapatyötön vassu kannattaa kiusaamista jota demareissa esiintyy.
Hanki joskus elämä, sen sijaan että tee umpityhmiä provoja.- Anonyymi00004UUSI
Hehhehheee .. katkera köyhä persu siellä inisee.
Olen tehnyt työurani jenkkifirmoissa ja kovapakkaisena. Nyt nautin vapaaherran elämästä, onneksi tuli eläkesäästöt hoidetua ajoissa kuntoon niin ei tarvi odotella edes eläkeikää. Ei tarvi hakea sinun lailla lohtua ja seuraa katkerasta ja kaunaisesta persuporukasta.
Mites sulla menee? - Anonyymi00006UUSI
Miksi persut sortuvat aina kiusaamaan muita?
- Anonyymi00007UUSI
Kerro jo, kysyin vastavuoroisesti että miten sulla menee, kun vastasin sinulle kommenttiisi itsestäni.
Keskusteluun ja hyviin tapoihin kuuluu vastavuoroisuus.
- Anonyymi00002UUSI
Jos nämä sdp hariökäyttäytimset on hyvä asia kannataa siis äänestää sdp.
- Anonyymi00003UUSI
Persut. Tuo likasanko journalismin lähde.
- Anonyymi00005UUSI
Sdp tuo turvattomien tilojen luoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433