Näin otsikoi valheistaan julkitunnettu ateistien työpaikka saatanallisuutta eli valheuutisointia harjoittanut Helsingin Sanomat.
https://www.youtube.com/shorts/rEFf_tF9b9A
Hesarilla Leo Meller in memoriam
20
366
Vastaukset
- Anonyymi00001
Leo Meller on susi lammasten vaatteissa ja ahne?
- Anonyymi00002
Ahne, niin näen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ahne, niin näen.
Ja tuomittu rikollinen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja tuomittu rikollinen.
Hautarauhan häirintää.
- Anonyymi00003
En löytänyt linkistä muuta , kuin ihania videoita. Parhaat oli eläinvideot.
Leo Mellerillä oli Kuva ja Sana kustantamo. En usko, että siinä oli pahaa kirjallisuutta. Pahinta varmaan ehkä menestysteologista, en tiedä, en ole tilannut.
Leo Mellerillä oli erilaisia lähetysprojekteja. Ei hän paha mies ollut. Rauha hänen muistolleen. - Anonyymi00004
Luuk.14:26 Jos joku tulee minun tyköni, ja ei vihaa isäänsä ja äitiänsä, ja emääntänsä ja lapsiansa, ja veljiänsä ja sisariansa, ja päälliseksi omaa henkeänsä, ei se taida olla minun opetuslapseni. Biblia (1776) Matt.10:37-38.
- Anonyymi00007
"Luuk.14:26 Jos joku tulee minun tyköni, ja ei vihaa isäänsä ja äitiänsä, ja emääntänsä ja lapsiansa, ja veljiänsä ja sisariansa, ja päälliseksi omaa henkeänsä, ei se taida olla minun opetuslapseni. Biblia (1776) Matt.10:37-38."
Rakastava jumala?
Öö...not. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
"Luuk.14:26 Jos joku tulee minun tyköni, ja ei vihaa isäänsä ja äitiänsä, ja emääntänsä ja lapsiansa, ja veljiänsä ja sisariansa, ja päälliseksi omaa henkeänsä, ei se taida olla minun opetuslapseni. Biblia (1776) Matt.10:37-38."
Rakastava jumala?
Öö...not.Mikä sä itte olet? Tajuutsä millaisia tosi pahaa tehneitä syntisiä ihmiset ovat?
Etkö sinä vihaa syntiä?
Vihaatko sinä syntiinlankeutunutta henkeäsi?
Vihaatko sinä valhetta? Vai nauratko sinä iloiten kun joku valehtelee jostain?
- Anonyymi00005
Luuk.14:27 Ja joka ei kanna ristiänsä ja seuraa minua, ei se taida olla minun opetuslapseni. Biblia (1776) Matt.16:24-25. Mark.8:34. Luuk.9:23-24.
- Anonyymi00006
Ei tuo toimittaja ehkä tarkoittanut sanoa Melleriä sinänsä saatanalliseksi vaan viittasi siihen miten se saatana oli niin keskeisenä uhkana monissa hänen esitelmissään.
- Anonyymi00012
Onko Leo Meller toiminut opetustensa mukaisesti ja testamentannut omaisuutensa tai edes pikkuruisen osan siitä seurakunnalle / kristilliseen työhön? No eipä tietenkään.
- Anonyymi00021
Hannu Haukka kertoi että kun IRRTV joutui taannoin suureen kriisiin taloudellisen pohjan pudottua pois niin että toiminta uhkasi loppua, niin Leo Mellerin johtama Patmos lahjoitti Hannu Haukan johtamalle järjestölle miljoona Suomen markkaa toiminnan jatkamiseksi.
- Anonyymi00014
Meller oli petkuttaja ja varas.
- Anonyymi00017
Meller varasti rahaa uskovaisilta. Helvettiin meni tuokin turhake.
- Anonyymi00018
1Kor.5:5 Annetaan saatanan haltuun lihan kadotukseksi, että henki autuaaksi tulis Herran Jesuksen päivänä. Biblia (1776) Sananl.21:14. 1Tim.1:20. 1Piet.4:6-7.
- Anonyymi00019
Joh.13:33 Rakkaat lapsukaiset, minä olen vielä vähän aikaa teidän kanssanne: teidän pitää minua etsimän, ja niinkuin minä sanoin Juudalaisille: ette taida sinne tulla, kuhunka minä menen, niin minä sanon myös nyt teille. Biblia (1776) Joh.7:34. 8:21.
- Anonyymi00020
Meller näytti saaneen viime tipassa ansiottoman armon Jumalalta suur syntisenä. Muisti ja nöyrtyi sentään armoon Kristuksessa. Onko muilla joku muu mahis?
- Anonyymi00022
"Autuaita olette te kun ihmiset valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa."
- Anonyymi00023
Luuk.14:33 Niin siis jokainen teistä, joka ei luovu kaikista mitä hänellä on, ei se taida olla minun opetuslapseni. Biblia (1776)
- Anonyymi00024
Mark.11:26 Mutta jos ette anteeksi anna, ei myös teidän Isänne, joka on taivaissa, anna anteeksi teidän rikoksianne. Biblia (1776) Mark.11:26 Jae puuttuu käännöksestä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989