Surullisinta on , että antikristus on hallitsee ainakin alemmissa taivaissa, Taivas ei saa poistettua antikristusta, se eksyttää kaikki.
Helluntailiike pyörittää niin sanottua HELLUNTAIRADIOTA, joka vie kaikilta yöunet.
-00
Helluntailiike on antikristus
15
259
Vastaukset
- Anonyymi00001
Helluntailiikekö vei sinulta järjen?
- Anonyymi00002
Ajatelkaapa, jos hoitomiehet eivät olisi pilanneet vl-liikkeen maineen, niin parannuksen tekijöitä varmasti olisi Suomessakin. Hoitokokoukset olivat niin järkyttävää hengellistä väkivaltaa, jonka jokainen suomalainen sai tietoonsa ja viha vl-liikettä kohtaan alkoi silloin ja on pysynyt aina näihin päiviin asti.
- Anonyymi00004
tottakai hoito miesten toiminta saa vihaa aikaan nehän olivat itse saatanoita pahimmasta päästä
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
tottakai hoito miesten toiminta saa vihaa aikaan nehän olivat itse saatanoita pahimmasta päästä
Ei hoitomiehet yksin olisi pystyneet sellaista saatanallista terroria
Ylläpitämään. He olivat vain työkaluja. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ylläpitämään. He olivat vain työkaluja.vl yhteisökö se syy pää hoito kokouksiin oli he halusivat mieleiset hoito miehet jotta voivat harrastaa terroria
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ylläpitämään. He olivat vain työkaluja.saatana itse oli hoitokokousten alkuunpanija ja hoitomiehet ovat saatanan työmiehiä.
- Anonyymi00008
Helluntailaisuus on paljon muuttunut sadassa vuodessa. Se mitä he 50 vuotta sitten opettivat, ei ole heidän uskonsa ja oppinsa enää, enää "totta", heillä on nyt toiset opit.
Kyseessä on tämän maailmanajan virtausten mukana muuttuva huijaususkonto. Mitä he tänään julistavat, eivät julista enää 20 vuoden kuluttua. Jos silloin menee kertomaan heille tämän päivän uskoaan, he nauravat ja sanovat "ei kukaan tuollaista tänään usko!"
Kannattaa jättää se bisnes-"uskonto" omaan arvoonsa.- Anonyymi00009
Kaveri jos haluat totuutta niin vastaa jaa. Niin kerron.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kaveri jos haluat totuutta niin vastaa jaa. Niin kerron.
Jaa
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jaa
Anteeksi minä nukahdin
- Anonyymi00012
"Kyseessä on tämän maailmanajan virtausten mukana muuttuva huijaususkonto. "
Tämä kaltaisia on siis kaikki seurakunnat se oli viestini haluatko kuulla totuuden jos haluat vastaa jaa. Koska nyt minä tiedän että sinä osaat myöskin kuunnella etkä ainoastaan puhu omia ajatuksiasi.
Koska sellaiselle on turha kertoa totuutta kuka kuuntelee vain itseään. Ja totuus on siis tämä kuuntele.
Tässä maailmassa ainoastaan profeetat eivät mene ajan virtausten mukana. Ja kaikki muut menevät. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
"Kyseessä on tämän maailmanajan virtausten mukana muuttuva huijaususkonto. "
Tämä kaltaisia on siis kaikki seurakunnat se oli viestini haluatko kuulla totuuden jos haluat vastaa jaa. Koska nyt minä tiedän että sinä osaat myöskin kuunnella etkä ainoastaan puhu omia ajatuksiasi.
Koska sellaiselle on turha kertoa totuutta kuka kuuntelee vain itseään. Ja totuus on siis tämä kuuntele.
Tässä maailmassa ainoastaan profeetat eivät mene ajan virtausten mukana. Ja kaikki muut menevät.Jatkan uskotko sen että esikoislestaadiolaistessa seurakunnassa joka on vanhoillisten mukaan lain alle jäänyt niin tämä lain allekkin jäänyt on muuttunut näin paljon että 50-70vuotta sitten naiset eivät käyttäneet housuja vaan oli hame ja hameen päällä tuli olla vielä esiliina minä en tiedä miksi Henki puhalsi minuun kun minä sanoin ja tulin tähän kohtaan esiliina.
Mutta näin on ennen ollut. Ja niin on tämäkin lain alle jäänyt seurakunta muuttunut ajan virtausten mukana että siinä missä 20 vuotta sitten he ajattelivat voi heitä jotka ovat Facebookissa nyt heidän saarnaajan sakin ovat Facebookissa. Niin hekin muuttuivat ajan virtausten mukana
Että siinä missä Lars Levi Laestadius saarnasi naaraspirun kusesta pirun sonnasta joka vuotaa hänen perseestään jne niin tämän päivän lestaadiolainen sanoo ei sovi tänäpäivänä noin saarnata niin ovat hekin muuttuneet ajan virtausten mukana mutta yksi on joka ei muutu EI NYT eikä iankaikkisesti nimittäin Pyhä Henki joka sanaa kirkastaa muuttumattomana ja nyt kerran iankaikkisesti. Aamen. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jatkan uskotko sen että esikoislestaadiolaistessa seurakunnassa joka on vanhoillisten mukaan lain alle jäänyt niin tämä lain allekkin jäänyt on muuttunut näin paljon että 50-70vuotta sitten naiset eivät käyttäneet housuja vaan oli hame ja hameen päällä tuli olla vielä esiliina minä en tiedä miksi Henki puhalsi minuun kun minä sanoin ja tulin tähän kohtaan esiliina.
Mutta näin on ennen ollut. Ja niin on tämäkin lain alle jäänyt seurakunta muuttunut ajan virtausten mukana että siinä missä 20 vuotta sitten he ajattelivat voi heitä jotka ovat Facebookissa nyt heidän saarnaajan sakin ovat Facebookissa. Niin hekin muuttuivat ajan virtausten mukana
Että siinä missä Lars Levi Laestadius saarnasi naaraspirun kusesta pirun sonnasta joka vuotaa hänen perseestään jne niin tämän päivän lestaadiolainen sanoo ei sovi tänäpäivänä noin saarnata niin ovat hekin muuttuneet ajan virtausten mukana mutta yksi on joka ei muutu EI NYT eikä iankaikkisesti nimittäin Pyhä Henki joka sanaa kirkastaa muuttumattomana ja nyt kerran iankaikkisesti. Aamen.Voi teitä te pelsebubin lapset jotka ette kestä kuunnella Pyhän Hengen saarnaa sanoen ei noin sovi enään tänäpäivänä saarnata voi teitä te pelsebupin lapset Jumalan tuomion ja vanhurskauden ja iankaikkisen elämän päivänä voi teitä te leeviläiset jotka kävelette ohitse kun näette yhden raskaasti murheellisen haavoitetun ja alaspainetun ja ette sido hänen haavojaan ja kanna häntä Herran lepoon, voi teitä te papit ja leeviläiset ja te jotka aina seisotte Pyhää Henkeä vastaan ja sanotte ei noin sovi saarnata tänä päivänä voi teitä te pelsebupin lapset Herran päivänä! Aamen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Voi teitä te pelsebubin lapset jotka ette kestä kuunnella Pyhän Hengen saarnaa sanoen ei noin sovi enään tänäpäivänä saarnata voi teitä te pelsebupin lapset Jumalan tuomion ja vanhurskauden ja iankaikkisen elämän päivänä voi teitä te leeviläiset jotka kävelette ohitse kun näette yhden raskaasti murheellisen haavoitetun ja alaspainetun ja ette sido hänen haavojaan ja kanna häntä Herran lepoon, voi teitä te papit ja leeviläiset ja te jotka aina seisotte Pyhää Henkeä vastaan ja sanotte ei noin sovi saarnata tänä päivänä voi teitä te pelsebupin lapset Herran päivänä! Aamen.
Oppi isänsä päälle sontivat pirut jotka aina seisovat Pyhää Henkeä vastaan mitä sanomista meillä heistä olisi? Jos jääneet Israelista autuaaksi tulisivat niin me sanomme eikös heidän lukunsa ollut kuin meren santa missäs he kaikki muut ovat?
Anonyymi00014 kirjoitti:
Voi teitä te pelsebubin lapset jotka ette kestä kuunnella Pyhän Hengen saarnaa sanoen ei noin sovi enään tänäpäivänä saarnata voi teitä te pelsebupin lapset Jumalan tuomion ja vanhurskauden ja iankaikkisen elämän päivänä voi teitä te leeviläiset jotka kävelette ohitse kun näette yhden raskaasti murheellisen haavoitetun ja alaspainetun ja ette sido hänen haavojaan ja kanna häntä Herran lepoon, voi teitä te papit ja leeviläiset ja te jotka aina seisotte Pyhää Henkeä vastaan ja sanotte ei noin sovi saarnata tänä päivänä voi teitä te pelsebupin lapset Herran päivänä! Aamen.
Kun et kirjoita Jeesuksesta,-et voi olla kristitty!
Olet spiritualisti!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671414
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä401005Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 36626
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563