🔥Ne joilla ei ole Jumalan pelkoa
🔥 Ne jotka eivät tiedä mitä on laittomuus
🔥 Ulkokultaiset
🔥 Sudet (pastorit) lampaan turkissa
🔥 Ne jotka eivät ole tehneet parannusta
🔥 Korvasyyhyyn uskovat
🔥 Lahkohenkiset ja eriseuraiset
Pelastumattomat ?
43
203
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tässä ihmiskunnan historian ajassa on eniten pahuutta, laittomuutta ja eksytyksiä.
Etenkin seurakunnissa on lustetta.
- henkien erottaja -- Anonyymi00004
Kuka on nykyään Suomen Siionissa paras kaataja ja oikea profeetta ?
- Anonyymi00022
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ihminen , joka ei ole halunnut ottaa Jeesusta omaan sydämeensä asumaan ja uudestisyntyä, on pelastumaton.
Niin kauan kun on armon aika, voi katua ja pyytää Jeesusta omaan sydämeensä asumaan. Silloin Jeesuksen Kristuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä ja ihminen voi jatkaa elämäänsä pyhityksessä. - Anonyymi00029
Anonyymi00001
2026-01-30 11:56:33
UUSI
Tässä ihmiskunnan historian ajassa on eniten pahuutta, laittomuutta ja eksytyksiä.
Etenkin seurakunnissa on lustetta.
- henkien erottaja -
varsinkin SINUN elämässäsi on rakkaudetoomuuden teettämää laittomuutta ja siksi olet kilisevä ja kitisevä kulkunen...
Etkö fariseus näe, jopa katunainen menee ennen sinua taivaaseen.
Hän sentään osaa kyynelillä pestä Jeesuksen jalat, mutta sinä kuivasilmäinen vain vahtaat toisia- etkä tajua edes tuoda vettä Jeesuksen jaloille. - Anonyymi00030
Anonyymi00004 kirjoitti:
höpötä sinä vain kuolemaksesi. höpö- höpö aivotonta kerrontaasi
- Anonyymi00002
Matteus 22:14
Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut.
• Kutsutut ja HARVAT valitut.
Ne ovat eri asia.
Vielä ei ole ketään valittu vaikka lahkolaiset väittävät muuta.- Anonyymi00031
älä viitti näyttäytyä matalaotsaisen syyttäjänä palstalla.
Lahkolaiset- kun et edes ymmärrä sanaa- ja valinta on vielä kohdaltasi tekemättä.
Jos olisi- ymmärtäisit sovituksen sanoman. NYT sinä et sitä ymmärrä- vaikka kuulet olevasi kaikkitetävä.
Ymmärtääkö HÄN?
Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
(1Ko 13:1-4)
Katsopa peiliin pöyhkeää minuuttasi.
- Anonyymi00003
Matteus 25:32
Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista. - Anonyymi00005
Aloittaja teki listan pakkovauvakastetuista!
- Anonyymi00007
Mitä seurakuntaa edustat ?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä seurakuntaa edustat ?
Häpeämättömien seurakuntaa 🤪
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Häpeämättömien seurakuntaa 🤪
Siellä ei ole ainakaan Sana hallussa opiksi ja nuhteeksi.
- Anonyymi00023
Useamman kerran kylvetetty näyttää taas vihansa
- Anonyymi00032
Anonyymi00023 kirjoitti:
Useamman kerran kylvetetty näyttää taas vihansa
-Et sinäkkään ole ottanut vaaria sanasta.
Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
(1Ko 13:4-5)
Sillä niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan, te julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kuin hän tulee. Sentähden, joka kelvottomasti syö tätä leipää tai juo Herran maljan, hän on oleva vikapää Herran ruumiiseen ja vereen. Koetelkoon siis ihminen itseänsä, ja niin syököön tätä leipää ja juokoon tästä maljasta; sillä joka syö ja juo erottamatta Herran ruumista muusta, syö ja juo tuomioksensa.
(1Ko 11:26-29)
- Anonyymi00006
🔥Luste🔥
Matteus 13:40
Niinkuin lusteet kootaan ja tulessa poltetaan, niin on tapahtuva maailman lopussa.
Älkää uskoko toisiin jeesuksiin ja saatanan lupauksiin (korvasyyhyyn).- Anonyymi00033
Miksi sitten syyhyyt aina tuota omaa korvaasi. Meitä ei kiinnosta- osaamme Pyhässä Hengessä Hän opettajana ITSE - lukea Raamattua. Ymmärrätkö
emme kaipaa sinua- selittelemään sitä ja tätä. et ole Jumala- vaan Pyhä Henki...
Hän avaa ja rakentaa Hengellisen seurakuntansa- Herran Kansan.
Käsitätkö ollenkaan
- Anonyymi00010
Ylihengelliset hullutukset, tunteisiin vaikuttaminen yms. kivaa 🤣
- Anonyymi00034
Ylihengelliset- Missä sinun armolahjasi on?
Ei missäänkö? Vaan panettelua- jopa armolahjoja vastaan. ja kun ei omista- eikä kaipaa. haluaa siinä sitten estää heitäkin, jotka anovat.
Käsitätkö Tunne- hyvän omantunnon liitto- Eikö se hyvä omatunto sinua liikuta.
Oletko kylmä, vai haalea? Hän on tullut heittämään TULTA... ja toivoo sen olevan syttynyt.
Missä on tulesi?
Mutta mitä hengellisiin lahjoihin tulee, niin en tahdo, veljet, pitää teitä niistä tietämättöminä. Te tiedätte, että kun olitte pakanoita, teitä vietiin mykkien epäjumalien luo, miten vain tahdottiin. Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä.
Armolahjat ovat moninaiset, mutta Henki on sama; ja seurakuntavirat ovat moninaiset, mutta Herra on sama; ja voimavaikutukset ovat moninaiset, mutta Jumala, joka kaikki kaikissa vaikuttaa, on sama. Mutta
kullekin annetaan Hengen ilmoitus yhteiseksi hyödyksi. Niinpä saa Hengen kautta toinen viisauden sanat, toinen tiedon sanat saman Hengen vaikutuksesta; toinen saa uskon samassa Hengessä,
toinen taas terveeksitekemisen lahjat siinä yhdessä Hengessä; toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja;
toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä;
toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä. Mutta kaiken tämän vaikuttaa yksi ja sama Henki, jakaen kullekin erikseen, niinkuin tahtoo.
Sillä niinkuin ruumis on yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kaikki ruumiin jäsenet, vaikka niitä on monta, ovat yksi ruumis, niin on Kristuskin; sillä me olemme kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, ja kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä. Sillä eihän ruumiskaan ole yksi jäsen, vaan niitä on siinä monta. Jos jalka sanoisi: "Koska en ole käsi, en kuulu ruumiiseen", niin ei se silti olisi ruumiiseen kuulumaton. Ja jos korva sanoisi: "Koska en ole silmä, en kuulu ruumiiseen", niin ei se silti olisi ruumiiseen kuulumaton. Jos koko ruumis olisi silmänä, missä sitten olisi kuulo? Jos taas kokonaan kuulona, missä silloin haisti? Mutta nyt Jumala on asettanut jäsenet, itsekunkin niistä, ruumiiseen, niinkuin hän on tahtonut.
(1Ko 12:1-18)
Niinpä toimiiko- janoatko- Pyhän Hengen armolahjoja, vai oletko kuiva- kuollut oksa, ja kirvet on pian karsimassa ja heittämässä tuleen. - Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ylihengelliset- Missä sinun armolahjasi on?
Ei missäänkö? Vaan panettelua- jopa armolahjoja vastaan. ja kun ei omista- eikä kaipaa. haluaa siinä sitten estää heitäkin, jotka anovat.
Käsitätkö Tunne- hyvän omantunnon liitto- Eikö se hyvä omatunto sinua liikuta.
Oletko kylmä, vai haalea? Hän on tullut heittämään TULTA... ja toivoo sen olevan syttynyt.
Missä on tulesi?
Mutta mitä hengellisiin lahjoihin tulee, niin en tahdo, veljet, pitää teitä niistä tietämättöminä. Te tiedätte, että kun olitte pakanoita, teitä vietiin mykkien epäjumalien luo, miten vain tahdottiin. Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä.
Armolahjat ovat moninaiset, mutta Henki on sama; ja seurakuntavirat ovat moninaiset, mutta Herra on sama; ja voimavaikutukset ovat moninaiset, mutta Jumala, joka kaikki kaikissa vaikuttaa, on sama. Mutta
kullekin annetaan Hengen ilmoitus yhteiseksi hyödyksi. Niinpä saa Hengen kautta toinen viisauden sanat, toinen tiedon sanat saman Hengen vaikutuksesta; toinen saa uskon samassa Hengessä,
toinen taas terveeksitekemisen lahjat siinä yhdessä Hengessä; toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja;
toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä;
toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä. Mutta kaiken tämän vaikuttaa yksi ja sama Henki, jakaen kullekin erikseen, niinkuin tahtoo.
Sillä niinkuin ruumis on yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kaikki ruumiin jäsenet, vaikka niitä on monta, ovat yksi ruumis, niin on Kristuskin; sillä me olemme kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, ja kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä. Sillä eihän ruumiskaan ole yksi jäsen, vaan niitä on siinä monta. Jos jalka sanoisi: "Koska en ole käsi, en kuulu ruumiiseen", niin ei se silti olisi ruumiiseen kuulumaton. Ja jos korva sanoisi: "Koska en ole silmä, en kuulu ruumiiseen", niin ei se silti olisi ruumiiseen kuulumaton. Jos koko ruumis olisi silmänä, missä sitten olisi kuulo? Jos taas kokonaan kuulona, missä silloin haisti? Mutta nyt Jumala on asettanut jäsenet, itsekunkin niistä, ruumiiseen, niinkuin hän on tahtonut.
(1Ko 12:1-18)
Niinpä toimiiko- janoatko- Pyhän Hengen armolahjoja, vai oletko kuiva- kuollut oksa, ja kirvet on pian karsimassa ja heittämässä tuleen.Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten
hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.
Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja? Eivät kaikki profeettoja? Eivät kaikki opettajia? Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja? Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja?
Eiväthän kaikki puhu kielillä? Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?
Pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista. Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien.
(1Ko 12:28-31) - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten
hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.
Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja? Eivät kaikki profeettoja? Eivät kaikki opettajia? Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja? Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja?
Eiväthän kaikki puhu kielillä? Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?
Pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista. Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien.
(1Ko 12:28-31)suunsosittajille ei ole nyt muuta sanottavaa- kuin Sanan opetusta.
Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
(1Ko 13:1-3)
Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa; kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
(1Ko 13:4-7)
Lukekaa ja lukekaa - sekä oppikaa-- käsittäkää- sana Rakkaus.
Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
(1Ko 13:8-13)
Käsitättekö te ollenkaan, mitä uskovaisuus ON. ette- mutta panettelua osaattte ja ainaista - vuodesta toiseen samoista asioista osaatte soittaa suutanne.
Sekö on teidän armottomuus lahjanne, ja rakkaudettomuuden suun tunnustus.
Siltä näytää... katsokaas peiliin lukekaa ja tunnustakaa- tällista se minulla on
- Anonyymi00011
Tulisipa azusalainen henki niin silloin pastorit istuisivat pahvilaatikko päässä ja tulisivat hengestä juovuksiin.
Usko voi olla myös tälläistä.- Anonyymi00035
typerä kirjoitus- aivanko omasta päästäsi sen keksit.
uskotaan ,on se niin aivoton - aiporieru, ettei sinulta voi muuta odottakaan.
Et ymmärrä sitä, että ---pitäisi-- rakentaa seurakuntaa, eikä aukoa aina päätään.
- Anonyymi00012
Ne eivät pelastu jotka haluavat ottaa pedonmerkin joka liittyy digirahaan.
Euroopan maksuliikenteen ja viranomaisdatan keskeiset palvelut pyörivät Microsoftin Azure- ja Amazon Web Services -pilvissä. Vaikka hallitus puhuu “EU:n tietosuvereenisuudesta”, nämä järjestelmät kuuluvat Yhdysvaltain CLOUD Actin piiriin, joka oikeuttaa viranomaiset takavarikoimaan dataa ilman kansallista lupaa.
SWIFT, Mastercard ja Visa ovat puolestaan taloudellisen painostuksen instrumentteja — ei neutraaleja teknisiä järjestelmiä. Venäjä ja Kiina loivat omat maksujärjestelmänsä juuri tämän riskin vuoksi.- Anonyymi00038
Jahas, taas omasta päästä pedonjuttuja, mitä milloinkin.
No, sielusi on merkkinä otsassa ja kädessä.
se minuutesi- otsa- aivolohko oppii- ja sielu. eli minuus käsittää ja keho- ruumis- nääs- nääs, nääs tekköö mitä sinä itse otasllasi määräät.
Se on se merkki- joko pedonmerkki tahsi pyhittyneen merkki on Kristuksen merkki otsalla,
ja katso ne juutalaisten nahkasta raamatunlauseen kotelot otsalla ja lue- Raamattu puhuu itse- mikä on merkkinä jne.
Kyllä maailma uskonnollisestikin puhuu puutaheinää visa vinkuu ja viivakoodin jne.
Vanhaa pakanallista ja uskonnollista- dementiapuheellisen kertausta- huuliltasi.
Se aika meni jo. jäti junasta
- Anonyymi00013
Eikös helluntailahkossa jaeta taivaspaikat ja helvettiin joutumiset heidän kiveen hakatun kasteopin perusteella ?
Silloin Jumalalla ei mitään sananvaltaa.
Lahkoilla on omat jeesukset.- Anonyymi00039
Otahan lusikka kauniiseen käteen ja jätä panettelu älyohjelmasi pois ja älä trollaa vanhoja juttuja enää, on ne niin kuluneet jutut.
Kasteoppi- alkeisoppi- pitäisihän sen teitin jo tietää. jos luette edes Raamattua.
Vapaissa suunnissa osataan. että silleen
- Anonyymi00014
Kylläpä aloittaja on vaikeasti psyykkisesti sairas. Ei ole mitään pelastusta. Sellaista ei tarvita. Yritä alkaa elämään elämääsi ja unohda uskonnolliset harhat.
- Anonyymi00015
Valta annetaan jumalattomuudelle.
Mitä siitä seuraa... - Anonyymi00016
Pelastumattomatko?
🔥 Ne joilla ei oo Jumalan pelkoa
– No ei oo, mut on miulla verottajan pelko ja se on paljon konkreettisempi.
🔥 Ne jotka eivät tiedä mitä on laittomuus
– Kyllä mie tiedän: ylinopeus, pimeä lataus ja väärä roskis biojätteelle. Muusta en oo huolissani.
🔥 Ulkokultaiset
– Tarkoitat varmaan niitä, jotka sunnuntaina hoilaa hallelujaa ja maanantaina kiilaa jonossa. Niitä löytyy ilman raamattuakin.
🔥 Sudet (pastorit) lampaan turkissa
– Satukirjojen klassikko! Seuraavassa luvussa onkin lohikäärme, joka kerää kolehdin MobilePaylla.
🔥 Ne jotka eivät ole tehneet parannusta
– Paransin mie viime viikolla tapani: lopetin halvan kahvin ostamisen. Elämä parani heti.
🔥 Korvasyyhyyn uskovat
– Aika paha tauti. Lääkkeeksi suosittelen kriittistä lukutaitoa ja pientä taukoa YouTubesta.
🔥 Lahkohenkiset ja eriseuraiset
– Eli kaikki jotka ei satu uskomaan just siihen yhteen oikeaan versioon satua. Niitä on näemmä enemmän kuin legopalikoita lattialla.
Miun maailmassa nämä on enemmän Grimmin veljesten kamaa kuin todellisuutta. Ihmiset on enimmäkseen vaan ihmisiä: sekavia, vähän itsekeskeisiä, mutta pääosin ihan ok.
- Antti Ateisti - Anonyymi00017
Mikä mahtaa olla ateistin elämän tarkoitus kiteytettynä ongelmajätteenä ?
Se on vain faktaa että on palvottu eri jumalia (mys epäjumalia) niin kauan kun ihminen on ollut maaapallolla.
Mistä mahtaa tulla ihmisten pahuus ja sodat !? - Anonyymi00018
Helluntaipastorille kysymys
Pelastaako laittomuus ?
Käärmeet eivät puhu.- Anonyymi00019
Hyvämaineinen pastori kyllä kertoo.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hyvämaineinen pastori kyllä kertoo.
Esim. Kolme kertaa eronnut piispa.
- Anonyymi00040
kysy luterilaiselta papilta, se neuvoo sinulle- vaikka katsot ne linkit- Voimaa Sanasta.
sitten sinua helpottaa, ja pääset juoksuhaudastasi pois. - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
kysy luterilaiselta papilta, se neuvoo sinulle- vaikka katsot ne linkit- Voimaa Sanasta.
sitten sinua helpottaa, ja pääset juoksuhaudastasi pois.kertaapa luterilaisen papin opista-
mitä varten Galatalaiskirje oli tehty
https://www.tv7.fi/arkki/voimaa-sanasta/kristityn-vapaus-osa-3-4_p105324/
https://www.tv7.fi/arkki/voimaa-sanasta/kristityn-vapaus-osa-4-4_p105325/
siinä sinulle pelastaako laittomuus jallittajakysymykseessi.
yritä nousta orja- juoksuhausta - tappelemasta- jatkuvaa tyhjäppäiväistä jahkaamista
- Anonyymi00021
Aloittaja on korottanut itsensä tuomariksi. Tuomaritkaan eivät välttämättä pelastu.
Luukkaan evankeliumi:
6:37 Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.
Roomalaiskirje:
8:1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. - Anonyymi00024
On ilta ja haluaisin päästä taas pakkovauvakastettujen kimppuun! Ääää! Vauvaat! Pakkovauvaaat!!!
- Anonyymi00025
Mikä on se hyvä teko jonka tähden Jumalan tulisi hyväksyä ihminen ?
----
”Miten siis on? Olemmeko me parempia? Emme suinkaan. Mehän olemme edellä osoittaneet, että kaikki, niin hyvin juutalaiset kuin kreikkalaiset, ovat synnin alla, niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan, ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa; kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään. Heidän kurkkunsa on avoin hauta, kielellänsä he pettävät, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla; heidän suunsa on täynnä kirousta ja katkeruutta.
Heidän jalkansa ovat nopeat vuodattamaan verta, hävitys ja kurjuus on heidän teillänsä, ja rauhan tietä he eivät tunne. Ei ole Jumalan pelko heidän silmäinsä edessä." Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, sen se puhuu lain alaisille, että jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä; sentähden, ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto.”
Roomalaiskirje 3:9-20 FB38
-------
”Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.”
Roomalaiskirje 3:21-26 FB38
-----
Jeesuksen Kristuksen oma ei ole kadotus tuomion alainen ( siis " pelastaa tulevasta vihasta" -- ei "salatempauksia" vaan viimeisen tuomion jumalattomille lausutusta kadotus tuomiosta)
------
”Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme. Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.
Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut; emmekä ainoastaan sovitetut, vaan vieläpä on Jumala meidän kerskauksemme meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, jonka kautta me nyt olemme sovituksen saaneet.”
Roomalaiskirje 5:8-11 FB38
-------- Anonyymi00026
Niin, ihmisen ei tarvitse itse parantaa tai vanhurskauttaa itseään vaan Jumala vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen. Se on ihmeellinen prosessi.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Niin, ihmisen ei tarvitse itse parantaa tai vanhurskauttaa itseään vaan Jumala vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen. Se on ihmeellinen prosessi.
Kuulostaa vähän samalta niinku Harry Potterissa. Ei Harry ite ole mitenkään erityisen fiksu tai moraalisesti virheetön, mutta kun on oikea syntyperä ja uskoo oikeaan taikasauvaan, niin velhojen ministeriö kuittaa synnit ja antaa diplomin.
Ateistin korvaan tuo “ihmeellinen prosessi” kuulostaa just siltä klassiselta satukonstilta: sankarin ei tarvi oikeesti kasvaa, riittää että allekirjoittaa oikean loitsun. Ei tarvi opetella olemaan parempi ihminen, kun taikavoimat hoitaa homman.
Miulle maailma on vähemmän taikuutta ja enemmän käsityötä. Ihminen parantaa itseään sillä että mokailee, pyytää anteeksi, opettelee uutta ja yrittää huomenna vähän paremmin.
Mut onhan tuo tarinana kaunis, en mie sitä kiellä. Helpottava satu. Ei tarvi jaksaa yksin, joku kaikkivoipa ottaa kopin. Sama viehätys kuin Narnian leijonassa tai haltijoiden siunauksessa. Hyvä mielikuvitus, vahva symboliikka.
Elikkä samasta hyllystätähän tuo kuin muutkin fantasiat.
- Antti Ateisti - Anonyymi00042
No kuule… ei oo… ja se on just se pointti
Istun tässä, viinilasi käessä (tai oli se lasi joskus, nyt se on joku muki), ja mietin että oon juonu
aamulla punaviiniä, kun se oli jo auki
päivällä valkoviiniä, kun punanen loppu
iltapäivällä vähän kossua, kun viini ei enää toiminut
ja nyt taas viiniä, koska miks ei, Herra näkee sydämeen eikä kaappiin
Ja sit joku kysyy että mikä hyvä teko?
HAHAHA… oon hyvä esimerkki siitä ettei oo yhtään mitään.
Ei raittiutta, ei järkeä, ei kauniita sanoja. Kurkku on avoin hauta niin ku tuossa lukkee ja sinne on kaadettu kossua suoraan.
Jos Jumala hyväksyy se ei johu siitä että oon hyvä, vaan siitä että se on armollinen
Jos pitäis päästä sisään hyvien tekojen perusteella jäisin portille sammumaan ja Pietari soittais lanssin
Tuo teksti on ihan oikeessa
ei oo vanhurskasta, ei yhtä, ei edes selvinpäin.
Ja minä oon vielä todiste siitä!
Niin että jos joku vielä luulee että Jumala kattoo ansioluetteloa, niin kattokaa nyt tätä..
viiniä rinnuksilla, kossun haju, sormet solmussa ja usko silti roikkuu mukana niinku viimeinen bussikortti.
Armo on ainoa valuutta.
Kaikki muu on korkin alla 😇
- Anonyymi00028
kuules lapelleinen aloittaja. Sinä ET olel JUMALA- vaan samanlainen tuomion alainen, kuin muutkin. Ja sinä pidä itsesäsi huolta- tiestäsi- äläkä lähde laittomasti toisia osoittelemaan sormella, koska valtaisan suuri MALKA on sinun silmässäsi.
Hoida se kuntoon, äläkä kaivele tikkuja toisten silmistä
Koskahan sinä sen opit? Vai leikitkö tekoälyllä panettelukirjeitten kirjoitusta- ilman rakkautta.
kumpi- kampi
Yritä edes löytää kohdallesi- sen ---oikean Kristus- uskon ja näet sitten elämässäsi Kristuksen rakkaudella lähimmäisesi ja heidän Kristus kasvonsa-
Yritä edes- se on sinulle elämäksi.
Vanha aatamisi muutoin vie sinut perikatoon 🔥Alottajalla🔥hienot🔥liekit!👍🔥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1362733- 2312117
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1861880- 501867
Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261690Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1421505Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä671393- 1221158
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3101005Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65875