https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011783952.html
Näköjään jo kaupassakin voi joutua väkivaltaisen pahoinpitelyn kohteeksi.
Joukolla pahoinpitely Prismassa
22
181
Vastaukset
- Anonyymi00002
oliko se sama kun se hesburgerin takinryöstäjä ???
- Anonyymi00003
lippiksen pöllijä
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
lippiksen pöllijä
ajoitus on liian lähellä , koska ei tuollaista jatkuvasti tapahdu
- Anonyymi00005
Erittäin hyvä, että poliisi laittaa vaihtoehdon: Ota itse yhteyttä tapauksen selvittämiseksi tai etsimme lehtikuvalla.
- Anonyymi00006
Pitääkö tulkin kääntää poliisin viestit ??
- Anonyymi00007
Saman tyyppinen tilanne Jyväskylän Prismassa joulukuussa 2025 ,ulkomaalainen mies kassalla oli käydä vanhemman miehen päälle kassa jonossa oletti että hänen tyttökaveriaan yritettiin iskeä ,mistä lie oletus perustui normaali tilanne saa eteensä katsoa ,ilman mustasukkaista oletustakin.
- Anonyymi00012
Juu, itse olisi suolistanut saman tien tuon ulkomaalaisen alipaskan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nyrkeillä on myös hyvä mätkiä.
- Anonyymi00018UUSI
Rasisteja saa ja pitääkin kurmuuttaa, 0-toleranssi rasistille, siis valkoihoiselle henkilölle joka on jo lähtö kohtaisesti rasisti vaikka muuta väittäisi tai sitten on persu.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sivummalla olisi hyvä kiduttaa ennen kuoleman sivallusta.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Rasisteja saa ja pitääkin kurmuuttaa, 0-toleranssi rasistille, siis valkoihoiselle henkilölle joka on jo lähtö kohtaisesti rasisti vaikka muuta väittäisi tai sitten on persu.
"valkoihoiselle henkilölle joka on jo lähtö kohtaisesti rasisti vaikka muuta väittäisi tai sitten on persu. "
Niin, mustien ja yleensäkin muiden kuin valkoisten harjoittama rasismi on OK ja jopa suotavaa ?
- Anonyymi00008
Kaikki prismat pitää sulkea
( hyysärin logiikka ) - Anonyymi00009
Kannattaa pitä asetta aina mukana, jolla voi tarvittaessa ampua alilihoja.
- Anonyymi00010
Ei romanit sotkeennu valtaväen ym kanssa tekemisiin.,ellei pelkästään bisnes asioissa.
- Anonyymi00020UUSI
" Ei romanit sotkeennu valtaväen ym kanssa tekemisiin.,ellei pelkästään bisnes asioissa. "
Niin, pakon sanelemana kun ei Kelan virkailijoista montaakaan romania löydy jos yhtään.
- Anonyymi00011
Poliisin tullessa epäillyt olivat jo poistuneet paikalta ja nyt poliisi pyytääkin epäiltyjen itse ilmoitautuvan poliisille.
Sittenhän se onkin helppo jakaa rangaistukset, kannattiko poliisin vaivautua paikalle ensinkään. Oikeastaan kentällä toimivien poliisien määrää voikin pienentää, häh ?- Anonyymi00021UUSI
ovat luku ja kirjoitustaidottomia
- Anonyymi00013
tuntematta rikosta , syy ja seuraus tai mitä onkaan , mutta jos joku syytön olisi pulustautunut niin heti naama lehdissä
- Anonyymi00016UUSI
Käytettiinkö Joukoa lyömäaseena?
- Anonyymi00017UUSI
Olikohan vilkassut jotenkin rasistisesti johonkin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343504- 113038
- 1372651
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032625Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742595- 411418
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61228Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3961135Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501033Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6870