..syödä viikon vanhaa makkaraa? ollu avaamattomana kylmässä.. ei viitsis heittää pois.. ja tää ei oo huuhaata..
uskallanko
15
461
Vastaukset
- quistis
Sun käsistäsi...Hui mut mä en kyllä söis....Mut jos sä olet ottanut juuri äsken matokuurin...
..ihmettä teen? uudet perunat on kiehumassa ja jotain muutakin pitäis syödä..
ehkä avaan sen ja haistan..- quistis
pervokki kirjoitti:
..ihmettä teen? uudet perunat on kiehumassa ja jotain muutakin pitäis syödä..
ehkä avaan sen ja haistan..et haista...Heh unohdin...Voi olla et oikeesti se maistuu,mut jos on limainen niin heitä pois!!! Nyt käskee hotaja...Auktoriteetillään:o)))
quistis kirjoitti:
et haista...Heh unohdin...Voi olla et oikeesti se maistuu,mut jos on limainen niin heitä pois!!! Nyt käskee hotaja...Auktoriteetillään:o)))
..antaapa sen makkaran olla.. menen nyt syömään vaan perunoita..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..antaapa sen makkaran olla.. menen nyt syömään vaan perunoita..
pelkää selvästi hoitajaa..EI kun makkaraa...Eihän mulla ollu edes piiskaa...
quistis kirjoitti:
pelkää selvästi hoitajaa..EI kun makkaraa...Eihän mulla ollu edes piiskaa...
..minä vai? sain kerran ruokamyrkytyksen niin parempi uskoo ihmisii.. piiskaa en pelkää.. haluaisin omistaa sellaisen..
en söis....:)
pervokki kirjoitti:
..kaipa sitä pitää kehittää sit jotain muuta.. perunoiden kanssa..
kesä ja pöpöt..... :))))
- poromies
mä söin eilen kaalisoppaa joka jäi viime viikolla vahingossa mikroon kun piti se sulattaa. hyvää oli vaikka hieman tuoksahti.
- perskuti
Tosimies iskee hampaansa kaikkeen mikä liikkuu, mutta joskus ei kannata olla ihan tosimies:=))
Anna rauhassa kävellä ohi,...iske seuraavaan, mutta "vähän"tuoreempaan:=)) - se on
jos se on alle kaksi viikkoa vanhaa niin syö mutta jos se on yli viikon vanhaa niin älä syö.
- enimmät limat pois
lyöt pannulle kypsymään
..makkarat syömättä kun löysin palan sianlihaa.. röhröh vaan..
- quistis
sikaa itseän..Hmmm röh vaan:o))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684