..syödä viikon vanhaa makkaraa? ollu avaamattomana kylmässä.. ei viitsis heittää pois.. ja tää ei oo huuhaata..
uskallanko
15
456
Vastaukset
- quistis
Sun käsistäsi...Hui mut mä en kyllä söis....Mut jos sä olet ottanut juuri äsken matokuurin...
..ihmettä teen? uudet perunat on kiehumassa ja jotain muutakin pitäis syödä..
ehkä avaan sen ja haistan..- quistis
pervokki kirjoitti:
..ihmettä teen? uudet perunat on kiehumassa ja jotain muutakin pitäis syödä..
ehkä avaan sen ja haistan..et haista...Heh unohdin...Voi olla et oikeesti se maistuu,mut jos on limainen niin heitä pois!!! Nyt käskee hotaja...Auktoriteetillään:o)))
quistis kirjoitti:
et haista...Heh unohdin...Voi olla et oikeesti se maistuu,mut jos on limainen niin heitä pois!!! Nyt käskee hotaja...Auktoriteetillään:o)))
..antaapa sen makkaran olla.. menen nyt syömään vaan perunoita..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..antaapa sen makkaran olla.. menen nyt syömään vaan perunoita..
pelkää selvästi hoitajaa..EI kun makkaraa...Eihän mulla ollu edes piiskaa...
quistis kirjoitti:
pelkää selvästi hoitajaa..EI kun makkaraa...Eihän mulla ollu edes piiskaa...
..minä vai? sain kerran ruokamyrkytyksen niin parempi uskoo ihmisii.. piiskaa en pelkää.. haluaisin omistaa sellaisen..
en söis....:)
pervokki kirjoitti:
..kaipa sitä pitää kehittää sit jotain muuta.. perunoiden kanssa..
kesä ja pöpöt..... :))))
- poromies
mä söin eilen kaalisoppaa joka jäi viime viikolla vahingossa mikroon kun piti se sulattaa. hyvää oli vaikka hieman tuoksahti.
- perskuti
Tosimies iskee hampaansa kaikkeen mikä liikkuu, mutta joskus ei kannata olla ihan tosimies:=))
Anna rauhassa kävellä ohi,...iske seuraavaan, mutta "vähän"tuoreempaan:=)) - se on
jos se on alle kaksi viikkoa vanhaa niin syö mutta jos se on yli viikon vanhaa niin älä syö.
- enimmät limat pois
lyöt pannulle kypsymään
..makkarat syömättä kun löysin palan sianlihaa.. röhröh vaan..
- quistis
sikaa itseän..Hmmm röh vaan:o))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692680- 552647
- 391977
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161976- 471948
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2701917Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211251- 351041
Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.90946Bachelor Suomi: Ada saa lähtöpassit - Tilanne kärjistyy, itkua, syyllisyyttä: "Miehistä mä en..."
Ada joutui nielemään pettymyksen karvasta kalkkia... Adan pelko osoittautui todeksi, eikä hän ei saanut ruusua ruususer17929