Oletko pohtinut, mikä se pedon merkki oikeasti tulee olemaan?

Anonyymi-ap

Kuuntelin hyvän keskustelun, jossa yksi uskiksista, joita säännöllisesti kuuntelen, en muista kuka, mietti pedon merkkiä. Hän arveli, että uskovien ylöstempauksen jälkeen tuleva suuri kiusaus, temptation, saattaa olla se, että tarjotaan kehoon upotettavaa laitetta, jolla ihminen liitetään internettiin. Hänestä tulee 'kaikkitietävä'. Hän pystyy lukemaan vastaantulijan kasvot ja tietämään hänestä kaiken, mitä nettiin on hänestä tallennettu. Monet sairaudet ja vammat poistuvat, esimerkiksi halvaantuminen, MS-tauti, sokeus, kuurous.

Vaikka merkin ottaja menettää mahdollisuutensä pelastua helvetiltä, suurille joukoille tuo varmaan olisi kiusaus, jota he eivät halua vastustaa. Miten itse tekisit, jos jäät tänne ylöstempauksesta, ja sinulla on vaihtoehtoina merkin ottaminen ja sen kautta 'kaikkivoipuus', tai nälkään kuoleminen?

Jotenkin tuo merkki tehnee ihmisestä erilaisen. Hänellä ei enää ole omaa tahtoa. Hän ei enää ole ihminen. Muuttaako se DNA:ta?

12

684

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Uskon, että tulee siru, joka laitetaan käteen tai otsaan. Ihmistä voi sen jälkeen kontrolloida.

• Anonyymi00003

Merkistä on erilaisia näkemyksiä.

• Anonyymi00004

You tubessa menee tällainen video. Lohikäärmeen ääni ja herätys osa 1 ja 2
      Tässä puhutaan pedon merkistä.

• Anonyymi00005

Musk kehittelee aivosirua ja sellainen on jo asennettu ihmiseen.

Neuroteknologiayhtiön tavoitteena on rakentaa suoria viestiyhteyksiä ihmisaivojen ja tietokoneiden välille, ja mahdollisesti jopa auttaa neurologisten sairauksien kuten ALS:n tai Parkinsonin hoidossa.

Miljardööri Elon Musk kertoo, että hänen Neuralink-yrityksensä on asentanut ensimmäiselle testihenkilölle aivosirun.

Pedon merkki on jo täällä.

• Anonyymi00009

En usko mihinkään tempaukseen, on uskovaisiakin teknologiayrityksissäkin?

• Anonyymi00010
    • Anonyymi00011

Sehän on se digitaalinen lompakko, jota EU puuhaa. Eli kaikilla ensin kännykässä ja senjälkeen ihon alle implanttina. Niillä joilla ei ole, ei pysty ostamaan, ei myymään eikä toimimaan tässä yhteiskunnassa. Se on jo nähtävillä, että esim. ilman älypuhelinta tai tietokonetta ja internet yhteyttä on nykyään jo melko vaikea toimia. Suomen valtio ajaa myös tätä agendaa verotuksen ja suomi.fi ja kanta -"palveluillaan". Eli Chris Rean sanoin "Road to Hell".

• Anonyymi00012

sinun pitää vaihtaa valuutta pedon valuutaksi , jotta voit ostaa tai myydä sama oli euroopassakin ennen euroa 🤣

• Anonyymi00013

Pedon merkistä ja pedosta on viitteitä tullut mm. Davos 2026 kokouksessa ja miten "tekoäly" on muokkaamassa uskontoa ja itse olen sitä mieltä että tämä tekoäly on itse Saatanan työkalu jolla saadaan muokattua yksi uskonto. Keskuspankki laittaa ulos digitaalisen rahan kaikkien maitten käyttöön ja teknologia on jo olemassa kuten edellä mainittu Elon Muskin Neuralink implantti joka on jo parantanut ihmisiä, eli tässä on muutama asia josta on pieni loikka pedon merkkiin ja täyteen kontrolliin. Tämä on jo käytössä Kiinassa. "jolla on korvat se kuulkoon ja jolla on silmät se nähköön" vai miten se meni?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Pedon merkistä ja pedosta on viitteitä tullut mm. Davos 2026 kokouksessa ja miten "tekoäly" on muokkaamassa uskontoa ja itse olen sitä mieltä että tämä tekoäly on itse Saatanan työkalu jolla saadaan muokattua yksi uskonto. Keskuspankki laittaa ulos digitaalisen rahan kaikkien maitten käyttöön ja teknologia on jo olemassa kuten edellä mainittu Elon Muskin Neuralink implantti joka on jo parantanut ihmisiä, eli tässä on muutama asia josta on pieni loikka pedon merkkiin ja täyteen kontrolliin. Tämä on jo käytössä Kiinassa. "jolla on korvat se kuulkoon ja jolla on silmät se nähköön" vai miten se meni?

ei s eole mikään pedon merkki vaan evoluutiota paras voittaa ja ihmisistä tulee lemmikkieläimiä koneille 🤣

• Anonyymi00014

Pohtimiset on pohdittu. Sunnuntai on pedonmerkki, ja vastaavasti Jumalan merkki on sapatti.

1234567---

• Anonyymi00016

peto lammasten vaateissa , sanoisin uskovaisista

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1739
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1216
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1112
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      632
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      629
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. 36
      484
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe