ei mitään puhetta ahdistelukohusta täällä?
aika kummallista sakkia
kun ei kiinnosta valtakunnan kohut?
Onko seinäjoella demareita ollenkaan?
12
207
Vastaukset
- Anonyymi00001
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka/puolueet/suomen-sosialidemokraattinen-puolue
täällä kuohuu kyllä - Anonyymi00002
Muutama oikeistosiiven demari taitaa olla. Eteläpohjalaiset ovat joka puolueessa oikeistosiiven edustajia.
- Anonyymi00003
Eikai nyt lahtarikaupungissa demareita ole.
- Anonyymi00004
Seinäjokisilla ei ole remareita vaan Mannerheimia haikeilevia homppuuseja. Jahve ei hyvällä kattele teiran Seinääsjokilaasten hompuusihommia. Mannerheim ei ole mikäh teko syy teirän hompiusutenne synnihin !
- Anonyymi00005
Helsingin herrojen tekemiset ei kiinnosta .
- Anonyymi00006
Totta, demareiden asiat eivät kiinnosta yhtään.
- Anonyymi00007
Pari punanaamasta demaria ei paljoa aikaan saa. Osa jo vaihtanu porvaripuolueeseen. Hyvä kun pääsevät enää valtuustoon ens vaaleissa… siis demaripellet. Lisää viinaa niin naama punottaa lisää. 😂😂😂😂
- Anonyymi00008
ahdistelu siis ei
- Anonyymi00009
Pohojalaasten murheenkryyni ei oo se mitä uutispuuroa joku iltapaska media kulloonkin tuputtaa maan lampahille. Pohojalaaset ei muutoonkaa pruukaa seurata jonninjoutavia poliitikkoja.
- Anonyymi00010
wew
- Anonyymi00011
Täälä on vain bemareita.
- Anonyymi00015
Katoppa A talk
Tuppurainen ei huutanut ja puhunut päälle
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671150
- 251071
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947