Purkkiorja sai kuulla kunniansa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d1169834-d815-4129-bf6e-9d22d6fc8253
Petteri jyrähti maailman tyhmimmälle Janille
22
196
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näiden linkkien jakamisen syy on mikä?
- Anonyymi00003
Aihe vaihtui, kun alkuperäinen ei miellyttänyt?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aihe vaihtui, kun alkuperäinen ei miellyttänyt?
Kysyin miksi jaat linkkejä selittämättä itse niitä mitenkään tai laittamatta niihin mitään omaa mielipidettä. Oliko nyt tarpeeksi yksinkertaisesti selitetty eli väännetty rautalangasta?
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kysyin miksi jaat linkkejä selittämättä itse niitä mitenkään tai laittamatta niihin mitään omaa mielipidettä. Oliko nyt tarpeeksi yksinkertaisesti selitetty eli väännetty rautalangasta?
Lue juttu vai etkö uskalla?
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Lue juttu vai etkö uskalla?
Luin ajat sitten ja lue sinäkin aiempi kysynykseni ja vastaa siihen
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Luin ajat sitten ja lue sinäkin aiempi kysynykseni ja vastaa siihen
Älä puhu paskaa. Kysymyksesi oli selkeä huomionsiirtoyritys.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Kysymyksesi oli selkeä huomionsiirtoyritys.
Huomionsiirtoyritys mihin? Kertoisitko enemmän, tämähän alkaa käydä mielenkiintoiseksi
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Huomionsiirtoyritys mihin? Kertoisitko enemmän, tämähän alkaa käydä mielenkiintoiseksi
Itse asiasta siihen, että kysymyksessä oli linkattu uutinen, ilman palstalle kopioitua sisältöä. Eli sorruit maalitolpan siirtoon, koska itse asian sijaan aloit mussuttamaan esitystavasta. Et maininnut mitään siinä vaiheessa sisällöstä.
Upota nyt itsesi vielä syvemmälle.
- Anonyymi00002
Jyrähdelköön. Minä en lue Iltalehteä, koska se vaatii maksamaan tai hyväksymään evästeensä. Minä en kyykisty paskan edessä.
- Anonyymi00004
Persu-Pravdaa silti luet?
- Anonyymi00006
Persulaiset on todettu jo ajat sittemmin kevyemmin varustetuiksi,kuin muut kansanedustajat.
Jani Mäkelä on tämän tyhmyyden huipentuma. Valitettavasti myös persujen eduskuntaryhmän harhaanjohtaja. - Anonyymi00007
Voi vielä jyrähtelyt käydä omaan nilkkaan kun huomaakin ettei olekaan hallituksen suurin puolue. Hyvältä näyttää PS nousu, ei ole sattumaa kun Kokoomus wokeltaa ja mamuttaa. Tarvitaan lisää työmaahanmuuttoa huh huh
- Anonyymi00008
''Tarvitaan lisää työmaahanmuuttoa huh huh''
Juuri näin !!!!!!
https://ek.fi/ajankohtaista/blogit/suomeen-tarvitaan-ulkomailta-jopa-200-000-uutta-tyontekijaa/ - Anonyymi00010
Mitäs EK:n piikalikka sanoo?
- Anonyymi00011
Persuista ei ole nousijaksi. Petostelu kävi selväksi.
- Anonyymi00013
Jos ei ole Orpo hääppäöinen niin ei ole Mäkelästäkään häntä arvostelemaan.
- Anonyymi00016UUSI
Mäkelä on TÖRPPÖ !!! Jopa persuksi törppö !!
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000007737793.html
- Anonyymi00017UUSI
Purkkiorjat nöyrästi kuuntelee! Persut on turha puolue.
- Anonyymi00018UUSI
Lapasesta ei ole jyrähtelemään kenellekään. Onneksi ensi vaalien jälkeen vaihtuu sekä pääministeri että Kokoomuksen puheenjohtaja.
- Anonyymi00020UUSI
Persuille mieluisampi?
- Anonyymi00021UUSI
Mäkelä oppii tietämään paikkansa Orpon avustuksella.
- Anonyymi00022UUSI
Eivätköhän äänestäjät tule lopulta huolehtimaan Mäkelän paikasta, joka ei tule sijaitsemaan Arkadianmäellä enää ensi kaudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 22714861
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m212227Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381873- 1471288
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes951260- 251138
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30902- 89859
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80735Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80708