Katso, usein aattelee että tää on vaan kerrottava vinkiksi ahkerijoineille veljille ja sisarille,josko jollakin samanmoinen hankaluuksimuus ittelläänkin.
Nimittäin pakastemarjat tuppaa jäämään käyttämättä kun itte en ole mikään marjan mavullisuujen korkealle numeroittama.
Mutta nyt oon kekannut kaksi tapaa saaha pakastemarjoi kulumaan:
1. Kuumaan puuroon. Menee siihen soveltuneena ihan jees ja tulee elinvoimaiset proteiinit ja hivenen aineksia siitä saatua?
2. Sopivamäärä jokurttiin, jolloin jokurttista tulee marjakkaallisempaa ja siten ihmeteltävällisenpää.
Ennestään tiesinkin että veteen sekoituksena menee kanssa kun siihen lisää mehutiivistettä tai vaikka tavanomaista mehua mehupurkista. Mulla tosin säilyy liijan kauvan pienistä määristä tehty mehuisuus. Pitää alkaa nyt suurkiihjyttään pakasteijen käyttövauhtia kun ei niitä poiskaan halua vanhentuneisuuttaan heit tää. Olisiko mahjollista ne vielä yli kaksivuotta pakastimessa olleina kattilassa keit tää?
Niin paljon on mielessä sanottavaa sulla ja mulla, mutta kun suussa on kermavaahtoinen pulla ,asija unohtuu usein kertoa vaikka kuinka aattelee että kerron nyt tämän, niin kermaleivos on enää Jeesuksen ohella mielessä sisältä kermavaahtotetulla ja kullatulla.
Selef Urge
Suulla on paljon sanottavaa, sulla on paljon syötävää
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Joh.6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, hänellä on ijankaikkinen elämä, ja minä olen herättävä hänen viimeisenä päivänä. Biblia (1776)
- Anonyymi00002UUSI
Joh.6:55-56 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni totinen juoma. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, hän on minussa ja minä hänessä. Biblia (1776) Joh.15:4. 1Joh.2:24. 3:24.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20211952
- 114768
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523770Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1083131Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952772Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t102575Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122098Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131549- 481511
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos721358