Sisäpiiritietoa, jota et lue uutisista. Nimeltä mainitsemattomissa tiedossa olevissa kolmessa shp:ssä on toistuvasti irtisanottu suomalaisia vakivirassa olevia ja tämä "hoitajapula" on paikattu vuokravälitysfirmojen kautta, jotka sijoittaa filippiiniläisiä, myanmarilaisia yms. kielitaidottomia ja ammattitaidottomia hoitajia etusijalle. Suomalaisille hoitajille tämä on tunnetusti aiheuttanut ylimääräistä työtä, kun he joutuvat paitsi tekemään tekemättä jääviä töitä, myös olemaan opettajina ja valvojina. Puolisoni on itse kertonut mm. sen, ettei ulkomaalaisilla hoitajilla ole esim. hygieniatajua. Avohaavoja yms. käsittelevät paljain käsin tai sitten hoitavat useampia asiakkaita samoilla suojakäsineillä. Yksi asiakas oli oksennellut peiton päälle, niin ulkomaalainen hoitaja oli vain laittanut uuden peiton oksennetun peiton päälle. Toinen esimerkkitapaus on palveluyksikössä, jossa asukas oli sontinut housuihinsa. Ulkomaalainen hoitaja ei vienyt asukasta suihkuun, vaan pyyhki enimmät roiskeet ja pisti puhtaat kalsarit päälle.
Huolestuttavaa tässä on se, että päättäjät on täysin tietoisia näistä laatuongelmista, joista osa on asiakkaille pahimmillaan hengenvaarallisia. Eikä työn kuormittavuudesta ja soten muista ongelmista johtuvilta kuolemantapauksiltakaan ole vältytty. Silti näitä ongelmia ei ole korjattu, vaan päinvastoin, niitä on lisätty. Sote kusee pahasti, eikä se ole vahinko. Näin on päätetty. tapahtuvan.
☝️🙄
Marinin ja Sipilän reilumpaa sotea
1
59
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Vai semmoinen on puolisosi? voi voi, pitäisi lähettää takaisin Nigeriaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951811
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4871380- 881193
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471160- 751150
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1911117- 93937
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11844- 65715
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176711