Idiootit pyörivät lavalla kirkumassa ja toiset idiootit istuvat katsomassa.
Miksi joudun maksamaan veroillani tuollaista sairasta sekoilua.
Oopperaan rahaa riittää
13
98
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Pienen joukon ryyppyjuhlia, jotka maksatetaan kansalaisilla.
- Anonyymi00002UUSI
suomessa on tietyt prioriteetit.
oopperat ja maahantuliat menee terveyden vanhushuollon edelle. - Anonyymi00003UUSI
On aika vähän mitä veroistasi siihen menee.
Keskity siis oleelliseen.- Anonyymi00004UUSI
Oleellista on lopettaa KAIKKI turhat maksut. Kansa ei tuollaista ole koskaan halunnut. Jos joku haluaa oopperaleikkejä, niin maksakoon itse harrastuksensa.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oleellista on lopettaa KAIKKI turhat maksut. Kansa ei tuollaista ole koskaan halunnut. Jos joku haluaa oopperaleikkejä, niin maksakoon itse harrastuksensa.
Olet aika tollukka. Hikiältä?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei muidenkaan järjettömiä harrastuksia kustanneta verovaroin. Ooppera on täyttä paskaa.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olet oikeassa!
Viellä riittää Hallituksella turhia rahareikiä.
- Anonyymi00005UUSI
Olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi00008UUSI
Sehän olis kannattamatonta ja loppuis siksi kokonaan. Ellei, valtio/ kunnat tukis, ja antais työntekijöilleen alennuksia niihin.
Kukaan ei halua täyttähintaa maksaa
Tyhjät olis katsomot.
Sitten, laitetaan verovaroja lippuihin, joita jaataan työntekijöille. Saadaan rahaa esiintyjille, ja katsojia.
Täysin verovaroin ylläpidettävää tuottamatonta toimintaa.
Kyllä, verovarat vois käyttää paremminkin.
Laatu, taso myös kyseenalaista.- Anonyymi00010UUSI
Ennen pääsi ilmaisrksi, nykyään joutuu maksaan puolet ni ei viiti mennä.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ennen pääsi ilmaisrksi, nykyään joutuu maksaan puolet ni ei viiti mennä.
Kansa sen leikin maksaa veroillaan, ei se ilmaista ole meille.
- Anonyymi00012UUSI
Se on niin kamalaa mölyämistä ettei sitä voi kännissäkään kuunnella.
- Anonyymi00013UUSI
Taide on sellaista, josta kukaan ei halua itse maksaa mitään. Mikäli haluaa niin se on viihdettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27125836
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?472195- 1991576
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1381447- 281219
- 122988
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex84821Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82776- 75698