Parhaani yritin tehdä kaiken suhteen ja sain vaan kuraa niskaan. En ole tullut ymmärretyksi niinkuin olisin halunnut. Oli virhe tulla etsimään sua tänne aikoinaan. Kun ei muutakaan keinoa ollut. Ei ollut yhteistietojas olisin tietysti käyttänyt niitä.
Tämä on ollut mulle tosi nöyryyttävä kokemus
5
220
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan yhtä lailla se oli nöyryyttävä kokemus minullekin! Kaikesta tapahtuneesta pitäisi syyttää heitä, jotka aloittivat projektin lupaa minulta kysymättä! Ainoa asia mikä oli minulle tärkeää, oli saada tehdä itselle mieluisaa työtä minulle hyvin rakkaiden työkaverien kanssa! Ihan rehellisesti kerrottuna, minulla ei ole eroni jälkeen ollut minkäänlaista kiinnostusta tutustua minkään ikäiseen mieheen! Ja niin se on yhä! Pidin todella tärkeänä sitä, että pärjäisin omillani ja saisin tehdä minulle rakasta työtä ja se kaikki minulta vietiin, vain sen takia että muut eivät ymmärtäneet kysyä minulta, mikä on minulle kaikkein tärkeintä! On anteeksi antamatonta luulla tietävänsä paremmin kuin ihminen itse, mikä tekee elämästä juuri hänen näköisensä elämän! Muutamalla kysymyksellä kaikki olisi selvinnyt! Ja nyt olisin yhä töissä minulle rakkaassa työpaikassa! Ja olisin todella hyvilläni, että olisin pärjännyt omillani ja pystynyt säästämäänkin! Voin pahoin, kun ajattelenkin miten paljon pahaa saitte aikaan kaikella sillä täysin turhalla kautta rantain kertomisella! Typerin ja inhottavin kokemus, jota en olisi koskaan halunnut kokea!
- Anonyymi00002
Ei kiinnosta olla missään tekemisissä minkään ikäisen miehen kanssa. Sitä lajia riitti kauan kestänyt parisuhde! Miehet ovat avuttomia autettavia ja sellainen ei ole enää minun juttuni!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei kiinnosta olla missään tekemisissä minkään ikäisen miehen kanssa. Sitä lajia riitti kauan kestänyt parisuhde! Miehet ovat avuttomia autettavia ja sellainen ei ole enää minun juttuni!
En osaa edes sanoa miksi minun pitäisi haluta auttaa ketään!
- Anonyymi00004
Omat lapset lähtee tuomiolle
- Anonyymi00006
Haluatko nähdä enemmän kuumia kuvia? Klikkaa! https://Kim.loveme.lat/Kim#/?/?/o0tleiel7
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741094
- 681004
- 47952
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51885
- 49694
- 32664
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34587- 50580
- 38536