Parhaani yritin tehdä kaiken suhteen ja sain vaan kuraa niskaan. En ole tullut ymmärretyksi niinkuin olisin halunnut. Oli virhe tulla etsimään sua tänne aikoinaan. Kun ei muutakaan keinoa ollut. Ei ollut yhteistietojas olisin tietysti käyttänyt niitä.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Ihan yhtä lailla se oli nöyryyttävä kokemus minullekin! Kaikesta tapahtuneesta pitäisi syyttää heitä, jotka aloittivat projektin lupaa minulta kysymättä! Ainoa asia mikä oli minulle tärkeää, oli saada tehdä itselle mieluisaa työtä minulle hyvin rakkaiden työkaverien kanssa! Ihan rehellisesti kerrottuna, minulla ei ole eroni jälkeen ollut minkäänlaista kiinnostusta tutustua minkään ikäiseen mieheen! Ja niin se on yhä! Pidin todella tärkeänä sitä, että pärjäisin omillani ja saisin tehdä minulle rakasta työtä ja se kaikki minulta vietiin, vain sen takia että muut eivät ymmärtäneet kysyä minulta, mikä on minulle kaikkein tärkeintä! On anteeksi antamatonta luulla tietävänsä paremmin kuin ihminen itse, mikä tekee elämästä juuri hänen näköisensä elämän! Muutamalla kysymyksellä kaikki olisi selvinnyt! Ja nyt olisin yhä töissä minulle rakkaassa työpaikassa! Ja olisin todella hyvilläni, että olisin pärjännyt omillani ja pystynyt säästämäänkin! Voin pahoin, kun ajattelenkin miten paljon pahaa saitte aikaan kaikella sillä täysin turhalla kautta rantain kertomisella! Typerin ja inhottavin kokemus, jota en olisi koskaan halunnut kokea!
- Anonyymi00002
Ei kiinnosta olla missään tekemisissä minkään ikäisen miehen kanssa. Sitä lajia riitti kauan kestänyt parisuhde! Miehet ovat avuttomia autettavia ja sellainen ei ole enää minun juttuni!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei kiinnosta olla missään tekemisissä minkään ikäisen miehen kanssa. Sitä lajia riitti kauan kestänyt parisuhde! Miehet ovat avuttomia autettavia ja sellainen ei ole enää minun juttuni!
En osaa edes sanoa miksi minun pitäisi haluta auttaa ketään!
- Anonyymi00004
Omat lapset lähtee tuomiolle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134896Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48538
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32508- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 34414
- 33413
- 16399
- 82398