Kun säästää niin saa kenkiin nastat. Sitten ei välttämättä kaadu niin helposti.
Ulkona on riemua olla
19
227
Vastaukset
näin jälkikäteen pahoittelen huutamista mutten jaksa kirjoittaa tuota kommenttiani uudestaan..tämän vaivaioisen nämppäimistön vuoksi..
tämä on erinomaINEN TOTEAMUS..MULLA OLI SELLAST KUMINAUHOILLA JALKAAN ÄÄH EI JALKAAN KENKKÄÄN LIITETTÄVÄT SYSTEEMIT. NO EI PAHEMMIN LIPSU MUTTA NIIDEN LAITTAMINEN JA POISOTTAMINEN KAUPPAAN OLI AIKAMOISTA SOOPAILU. NYT ON ONNEKSI KUNON TALVI EIKÄ TARVITSE PAHEMMIN LUIKASTELLA.- Anonyymi00005
Käytä tekoälyä. Tekee muutenkin kommentista helpommin luettavan:
“Tämä on erinomainen toteamus. Minulla oli aiemmin sellaiset kuminaudoilla kenkiin kiinnitettävät liukuesteet. Ei niillä pahemmin lipsunut, mutta niiden laittaminen ja pois ottaminen kaupassa oli aikaista säätämistä. Nyt on onneksi kunnon talvi, eikä tarvitse juurikaan liukastella.” - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
“Tämä on erinomainen toteamus. Minulla oli aiemmin sellaiset kuminaudoilla kenkiin kiinnitettävät liukuesteet. Ei niillä pahemmin lipsunut, mutta niiden laittaminen ja pois ottaminen kaupassa oli aikaista säätämistä. Nyt on onneksi kunnon talvi, eikä tarvitse juurikaan liukastella.”Lisäys:
Tai tiedä häntä nyt kun kommenttia tarkemmin luen, ja ihmettelen kuminautoja. Anonyymi00005 kirjoitti:
“Tämä on erinomainen toteamus. Minulla oli aiemmin sellaiset kuminaudoilla kenkiin kiinnitettävät liukuesteet. Ei niillä pahemmin lipsunut, mutta niiden laittaminen ja pois ottaminen kaupassa oli aikaista säätämistä. Nyt on onneksi kunnon talvi, eikä tarvitse juurikaan liukastella.”kun minä kirjoituksia teen niin mielellään itse..tekoaäly on no teko..en itse siitä pidä se on feikkii..ja feikkijutut ei kiinnosta..jossain rahantekotarkoituksessa varmasti jelppaa muttei näissä ihmisten kommenteissta..ja tässä näppäimistössä on jotain vikaa..
- Anonyymi00010
P.ervokki kirjoitti:
kun minä kirjoituksia teen niin mielellään itse..tekoaäly on no teko..en itse siitä pidä se on feikkii..ja feikkijutut ei kiinnosta..jossain rahantekotarkoituksessa varmasti jelppaa muttei näissä ihmisten kommenteissta..ja tässä näppäimistössä on jotain vikaa..
Alelaarit ovat lorvinmajan ulkopuolella. Niiden lähellä näkee ihmisiä, että saa pelätä. Ja matkakin tarjoaa haasteensa, jos ei ole pitäviä kenkiä.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Alelaarit ovat lorvinmajan ulkopuolella. Niiden lähellä näkee ihmisiä, että saa pelätä. Ja matkakin tarjoaa haasteensa, jos ei ole pitäviä kenkiä.
sen se tekkee..kenkään ei pitäisi luulla muuta..
- Anonyymi00011
P.ervokki kirjoitti:
sen se tekkee..kenkään ei pitäisi luulla muuta..
Onko viime aikoina löytynyt uutta? Itsellä oli se kausimauste, pizzamauste. Ja se onkin hyvä mauste. Ja aiemminkin on löytynyt maustetta. Vieläkin on jokin pippuriseos ja mustaa pippuria jauheena.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko viime aikoina löytynyt uutta? Itsellä oli se kausimauste, pizzamauste. Ja se onkin hyvä mauste. Ja aiemminkin on löytynyt maustetta. Vieläkin on jokin pippuriseos ja mustaa pippuria jauheena.
itseasissa katsoin tätä korealaista supersyömäriä..tsungjania tsyjang....suusyömäri että olihan sitä pakko väsätä nuudelisoppa..valitettavasti ei löytynyt lihaa mukaan..rehehellisesti voin myöntää kaljoitelleeni mutta on hyvä saavutus että kaljoitellessa ei tule hirveästi syötä vaan se ikäänkuin ajaa asiansa..
P.ervokki kirjoitti:
itseasissa katsoin tätä korealaista supersyömäriä..tsungjania tsyjang....suusyömäri että olihan sitä pakko väsätä nuudelisoppa..valitettavasti ei löytynyt lihaa mukaan..rehehellisesti voin myöntää kaljoitelleeni mutta on hyvä saavutus että kaljoitellessa ei tule hirveästi syötä vaan se ikäänkuin ajaa asiansa..
niin niistä mausteista..olen yrittänyt ostaa uusiakin kokemuksia mutta vanhojakin on mukakana..ja mukan oli nuudelpussin mukana tulleet paketit
- Anonyymi00001
Jos on kitkapohjaiset kengät. Niihin voi laittaa nastat.
- Anonyymi00003
Vaatehuoneessa on jotkut Icebug talvikengät olleet jo pari vuotta jouten.
Kun on parkettilattia, niin en ole käyttänyt kertaakaan.
Pitäisi olla jakkara ovensuussa, että ne voi laittaa jalkaa ulos lähtiessään.
Tavallisillakin talvikengillä on pärjännyt ihan hyvin.
- Anonyymi00002
Riemumielin kirmaamme paikalliseen Saleen eläkepäivän kunniaksi ostamaan coopin kuparitölkkejä. Ei vaivaa kihti, kuume, flunssa eikä reuma kun vaahto suussa liikumme Salea kohti 30% nopeammin mitä kunto muussa tilanteessa sallisi.
Savon Tupaeläkeläiset, OlutYhdistys. - Anonyymi00007
Eihän tuolla ole edes liukasta kun ei ole ollut suvikelejä....🚶🏻➡️
- Anonyymi00008
Täytin kengän pohjat nastoilla ja nyt nämä ehkä liukkaammat kuin ennen, mistä mahtaa johtua?
https://ibb.co/BK2GPxhj - Anonyymi00009
Kustansin nastahanpaat kun savosta olevan puhe muuttui siirapiksi.
https://st4.depositphotos.com/12482676/37820/v/600/depositphotos_378203530-stock-video-a-man-shows-his-rotten.mp4 - Anonyymi00012
Olen 23 tuntia päivässä sisällä kotona. Kaupassa käyn joskus ja siinä se. Näillä pakkasilla ei viitsi ulos mennä.
- Anonyymi00013
Onhan se tietysti hyvä, nastakengät! Päälle/pois funktio.
- Anonyymi00014
Minulla on sekä nastakengät ja irroitettavat liukuesteet. Irroitettavia liukuesteitä käytän sellaisissa talvijalkineissa, joiden kanssa liikun kaupassa, niin voin ottaa ne liukuesteet pois siinä kaupan tuulikaapissa olevan penkin avulla. Kaupassa nastakengät on niin liukkaat, että en ala siellä kaatumaan.
Nastakengillä liikun sitten muuten ulkona, juuri kävin iltalenkillä niiden kanssa. Kovin liukasta tuolla ulkona ei nyt ole, mutta joissakin kohdin on tosi liukasta, kun lunta on siirretty koneilla ja koneiden jälki on lasimaisen liukasta jäätä. Vaimoni kaatui sellaisessa ja olkapää meni leikkauskuntoon, en itselle halua vastaavaa kokemusta.
Nuo nastakengät oli kalliimmat, mutta ne on olleet minulla ja kaksi vuotta, varmaan kestää vielä pidempään. Liukuesteet ostin Tokmannilta, maksoi 6€, ostin useammat kerralla, niin ei tarvitse huolehtia, jos menee rikki tai hukkuu.- Anonyymi00015
Irroitettavilla liukuesteillä mennään meillä, ei maksa mahdottomia ja toimii hyvin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110835- 408077
- 1235211
- 693538
- 1123538
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi323492- 613380
- 333137
- 532464
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak341966