Jeesus Kristus tuli siunaukseksi. Kyllä.
Mutta ei noin vain, ilman että Hän ei olisi tehnyt jotain sen eteen.
Hän nimenomaan tuli tänne uhraamaan itsensä ristillä meidän syntisten rassukoiden syntien tähden. Hänet jopa tehtiin synniksi, vaikka itse oli SYNNITÖN.
Hän kärsi meille kuuluneen rangaistuksen ja sai kuolemallaan meille vapautuksen siitä rangaistuksesta, joka olisi meille kuulunut.
Lukekaa Jesajan 53. luku rukoillen, niin tämä evankeliumin totuus teille ehkä vielä avautuu.
Jumalan palvelija
Tätä on joidenkin mahdotonta ymmärtää.
29
122
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei sitä luonnollinen, jumalaton ymmärrä. Siihen tarvitaan Pyhän Hengen vaikutus.
- Anonyymi00004UUSI
JEESUS ON JO TÄÄLLÄ - SOTA 2022
Hakutulos
tulemus:ut:x
1. Matt. 24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
2. Matt. 24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
3. Matt. 24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
4. 2.Tess. 2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
5. Jaak. 5:8 Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulemus on lähellä.
6. 2.Piet. 1:16 Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa.
6 osumaa 6 jakeessa tulemus:ut:x - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
JEESUS ON JO TÄÄLLÄ - SOTA 2022
Hakutulos
tulemus:ut:x
1. Matt. 24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
2. Matt. 24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
3. Matt. 24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
4. 2.Tess. 2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
5. Jaak. 5:8 Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulemus on lähellä.
6. 2.Piet. 1:16 Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa.
6 osumaa 6 jakeessa tulemus:ut:xJeesus on taivaassa ja istuu Isän Jumalan oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan niin eläviä kuin kuolleita.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jeesus on taivaassa ja istuu Isän Jumalan oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan niin eläviä kuin kuolleita.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."Joh.3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joh.3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
Hurmahenkien tarinoihin taivaassa käymisistä ei pidä uskoa.
Jer. 29:26
'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina." - Anonyymi00013UUSI
”Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.”
1 Kor 2:14
- Anonyymi00002UUSI
Ei Jumala omaa lastaan kiroa ja tapa.
Jumalan syyttäminen murhamieheksi on paha Jumalan pilkka.
Jeesus itse antoi oman henkensä ja otti sen itse takaisin. Jeesuksen täytyi olla tajuissaan koko ajan.
Joh.10
17 Sentähden Isä minua rakastaa, koska minä annan henkeni, että minä sen jälleen ottaisin.
18 Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen itsestäni. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se jälleen; sen käskyn minä olen saanut Isältäni."- Anonyymi00014UUSI
Kuka on saanut, että Jumala tappoi???
- Anonyymi00003UUSI
Pakanat tappoivat Jeesuksen, ei Juutalaiset.
Luuk. 18:32
32 Hänet annetaan pakanoiden käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään,
33 ja he ruoskivat häntä ja tappavat hänet. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista."- Anonyymi00015UUSI
Syvimmiltään meidän kaikkien synnit veivät Jeesuksen Kristuksen ristille.
- Anonyymi00005UUSI
Matt. 15:24
Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten." - Anonyymi00006UUSI
Ei siellä pyhässä kaupungissa, uudessa Jerusalemissa ole mitään pakanoiden pilareita eikä perustuksia, eikä Paavalin nimeä edes tunneta.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:21
Porttitorneina oli kaksitoista helmeä -- kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - Anonyymi00007UUSI
Ilm. 7:4
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista:
Pakanat tuomitaan kotimaissaan tekojensa mukaan.- Anonyymi00008UUSI
Kansoilla tarkoitetaan Israelin heimon jälkeläisten modostamia eri kansoja.
- Anonyymi00009UUSI
Lait on voimassa edelleen, ei Jeesus niitä kumonnut.
Matt. 5:21
Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion'.- Anonyymi00016UUSI
Sinä, joka vihaat Jeesukseen uskovia, olet murhaaja.
”Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.”
1 Joh 3:15 - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinä, joka vihaat Jeesukseen uskovia, olet murhaaja.
”Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.”
1 Joh 3:15Raamatussa "veljellä" tarkoitetaan toista Juutalaista.
- Anonyymi00018UUSI
Eikä se Stefanoksen murha ollut ainoa.
Ap. t. 26:10
Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan MONIA pyhiä, ja kun tuli kyse heidän SURMAAMISESTA , äänestin sen puolesta.- Anonyymi00019UUSI
Ap. t. 22:20
SILLOINKIN, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ap. t. 22:20
SILLOINKIN, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.Kaikki helluntaina 3000 kastettua oli Juutalaisia.
Apt.2
37 Kuullessaan tämän kaikki tunsivat piston sydämessään, ja he sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Veljet, mitä meidän pitää tehdä?"
38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne.
40 Tästä sukupolvesta. - Anonyymi00021UUSI
1 Joh 3:15
- Anonyymi00022UUSI
Raamatun mukaan ihmisten ja kansojen kohtalot riippuvat siitä, miten he kohtelevat Juutalaisia.
Sak. 2:12
Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. [5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]- Anonyymi00023UUSI
Goljat oli Hamasin miehiä.
En ymmärrä miksi tarvittiin ihmisuhria Jumalan lepyttämiseksi? Eikö Jumala olisi voinut vain antaa anteeksi syntejämme ilman, että kenenkään tarvitsi kärsiä ristillä ja kuolla?
Minusta Jumala tässä vain aiheuttaa itse ongelmia itselleen ja lähettää sitten jonkun toisen kuolemaan puolestaan ristillä ikään kuin se ratkaisisi ongelman, joka oli alun perinkin vain Jumalan keksintöä.
Lentävä Spagettihirviö on leppoisampi, ja hänellä on vähemmän tuollaisia narsistisia häiriöitä. Ei tarvitse rukoilla tai palvoa, kunhan syö joskus spagettia.- Anonyymi00024UUSI
Jeesus kärsi rangaistuksen sapatin rikkomisesta eikä meitä enää voida siitä syyttää eikä enää siitä rangaista. Niin Jeesus vapautti meidät siitä lain kirouksesta, joka vaatii hengen ihmiseltä kärsimällä itse sen rangaistuksen. Ja se oli pelkästään juutalaisten syytös ja he ottivat Jeesuksen veren päälleen. Hänet annettiin pakanoiden käsiin, mutta pakana Pilatus pesi kätensä ja sanoi ettei näe tässä miehessä mitään syytä eikä ota tämän miehen verta päälleen ja juutalaiset lupasivat ottaa. Mistä on ollut ikävät seuraukset.
- Anonyymi00027UUSI
Advareilla on sapattitrauma, sitä ne hokee jatkuvasti.
Jeesus oli ylipappi, jota sapatinsäännöt eivät koskeneet.
Matt. 12:5
Tai ettekö ole laista lukeneet, että papit tekevät temppelissä sapattinakin työtä mutta ovat silti syyttömiä? [4. Moos. 28:9,10]
- Anonyymi00025UUSI
Raamatun kirjoituksista saattoi nähdä jo tuhansia vuosi ennen että juutalaisille tulee tapahtumaan jotain ikävää, heidän tulee maksaa verellään Jeesuksen veri. Sillä tavalla jokainen Raamatun sana on painavaa tekstiä, ei sitä sinne ole turhan takia kirjoiteltu.
- Anonyymi00026UUSI
Ihmiset surmasivat Jeesuksen, mutta laittoivat siitä syyn Jumalalle.
- Anonyymi00028UUSI
aku ankka on siunaukseski tutkikaa aku ankkaa ja nähkää totuus sillä se on uskovaisen totuus ja tulette seuraamaan aku ankkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1022304- 2221940
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1761762Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1011326- 381230
- 1221118
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo27783290kW kulutus
Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit180691Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli47675Vanhemmassa miehessä
on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo51670