Ihmisen puolella
Isänmaalliseen ja oikeudenmukaiseen politiikkaan kuuluu vähäosaisten, huono-onnisten ja syrjäytyneiden suomalaisten auttaminen.
Haluamme tukea apua tarvitsevia ensisijaisesti oman maamme sisällä. Tätä kutsumme sisäiseksi solidaarisuudeksi. Puolueemme haluaa edistää työntekoa ja yrittämistä ja sillä tavoin maamme talouden vahvistumista ja kilpailukykyä.
ARVATKAAS MINKÄ PUOLUEEN OHJELMAA ????
TÄMÄ PUOLUE NIMESI ITSENSÄ MYÖS TYÖVÄENPUOLUEEKSI !!!!
MUTTA HALLITUKSEN HILLOTOLPPA VEI VOITON, SINNE UNOHTUI VÄHÄOSAINEN, HUONO-ONNINEN, TYÖLÄINEN JNE. TILALLE TULI KAIKKIEN AIKOJEN LAMA JA LEIKKAUKSET !!!!
ARVATKAAS MINKÄ PUOLUEEN OHJELMAA ????
Anonyymi-ap
3
99
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Älä huuda!
- Anonyymi00002
Ilmiselvää demarivalettu on tuo julistus.
- Anonyymi00003
Kun hän rikkaat voi hyvin ja dynnyrit on täynnä mistä puuttuu pohja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493