Eilen Efter Nio, Krista Kosonen

Olen ihaillut aina- Krista Kososta. Sen vuoksi katsoin eilen Efter Nio ohjelman vaikken sitä yleensä vilkuilekaan,
siellä sitten Oli Proust kortit ja Kristan tehtävä oli vastata satunnaisiin kysymyksiin. Googlasin Proustin kyselyn ........
https://www.deschuteslibrary.org/files/uploads/Marcel%20Proust%20Questionnaire.pdf
Sitten löysin täältä suomi24.Miehen logiikasta samat kysymykset:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11223897/marcel-proustin-kysymykset
Mielenkiintoinen uusi juttu!
Kysymykset teininä ja sitten 20v. tarkoitus seurata miten ajatukset muuttuvat, vai muuttuvatkos =)

jotta asia ei jäisi kellumaan ihan ilmaan
kopsaan tuolta googlen ihmeellisestä maailmasta kysymyksiä

Proustin kyselylomakkeen kysymykset:

Mikä on sinun käsityksesi täydellisestä onnesta?

Mikä on suurin pelkosi?

Mitä ominaisuutta itsessäsi eniten inhoat?

Mitä piirrettä inhoat eniten muissa?

Ketä elävää ihmistä ihailet eniten?

Mikä on suurin ylellisyytesi?

Mikä on nykyinen mielentilasi?

Mitä pidät yliarvostetuimpana hyveenä?

Missä tilanteessa valehtelet?

Mitä et pidä ulkonäössäsi eniten?

Ketä elävää ihmistä halveksit eniten?

Mikä on miehessä eniten arvostamasi ominaisuus?

Mikä on se ominaisuus, josta pidät eniten naisessa?

Mitä sanoja tai lauseita käytät useimmiten liikaa?

Mikä tai kuka on elämäsi suurin rakkaus?

Milloin ja missä olit onnellisin?

Minkä lahjakkuuden haluaisit eniten omata?

Jos voisit muuttaa itsessäsi yhden asian, mikä se olisi?

Mitä pidät suurimpana saavutuksenasi?

Jos kuolisit ja palaisit takaisin ihmisenä tai jonakin asiana, mikä se olisi?

Missä haluaisit mieluiten asua?

Mikä on arvokkain omaisuutesi?

Mitä pidät kurjuuden alimpana syvyytenä?

Mikä on suosikkiammattisi?

Mikä on sinulle selkein ominaispiirre?

Mitä arvostat eniten ystävissäsi?

Ketkä ovat suosikkikirjailijoitasi?

Kuka on sinun fiktion sankarisi?

Kehen historialliseen henkilöön samaistut eniten?

Ketkä ovat sankareitasi tosielämässä?

Mitkä ovat suosikkinimiäsi?

Mikä on se, mistä et pidä eniten?

Mikä on suurin katumuksen aiheesi?

Miten haluaisit kuolla?

Mikä on mottosi?

([[Lähde kysymyksille: https://banter.so/blog/proust-questionnaire/

Vastaa jos kiinnostaa, niihin kysymyksiin mitkä kiinnostaa, vastaa miten haluat, mielenkiintoinen uusi asia. käytetään tutustumiseen, myös persoonallisuuden tutkimiseen, sarja kysymyksiä jotka pistää miettimään omaa minuutta.

0

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Keitä täällä on??

        Kertokaa nimenne!! 🤔
        Ikävä
        110
        1074
      2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

        Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
        Ikävä
        82
        804
      3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

        Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
        Kotimaiset julkkisjuorut
        262
        586
      4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

        Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
        Kuhmo
        16
        572
      5. Mitä hyvää

        Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
        Ikävä
        65
        531
      6. Ei enää kauaa rakkaani

        Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
        Ikävä
        92
        499
      7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

        Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
        Ikävä
        26
        492
      8. Oletko miettinyt sitä

        Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
        Ikävä
        47
        491
      9. Mitä sanoisit

        juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
        Ikävä
        40
        428
      10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

        Vai mitä ajattelet...
        Ikävä
        47
        427
      Aihe