”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”
Jesaja 45:22
Siis: Jumala kehoittaa kääntymään.
Mutta: Ihminen itse ei voi käännyttää toista Jumalaa.
Tulikohan tämä nyt selville?
Jumala kehoittaa kääntymään Hänen puoleensa.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Nuo tapahtumat liittyvät siihen aikaan kun Jumala oli tavattavissa Temppelin kaikkein pyhimmässä paikassa.
Nyt tilanne on on toinen Pyhä Henki poistui temppelistä ja Jeesus meni taivaaseen.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Nyt kannattaa katsoa tarkasti, kenen puoleen kääntyy.
Lahkoihin ei pidä mennä mitään Jeesusta etsimään. Saatana siellä on. - Anonyymi00002UUSI
Room. 10:20
Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet". - Anonyymi00003UUSI
Aamen! Ja Jumalan kehoitus on voimassa kaikkina aikoina.
- Anonyymi00004UUSI
Lahkolaiset ilmoittelee ledessä päivämäärän ja kellonajan, koska Jumala on tavattavissa lahkon tiloissa. "Jumalan kohtaamisen ilta"
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.- Anonyymi00005UUSI
Valkia Saatana siellä lahkossa on ihmisiä kohtaamassa.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Valkia Saatana siellä lahkossa on ihmisiä kohtaamassa.
Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.Valkia Saatana oli taivaan ylistyskuoron johtaja. Virittelee nytkin lahkoissa niitä ylistyskuoroja itsensä ylistämiseksi.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Valkia Saatana oli taivaan ylistyskuoron johtaja. Virittelee nytkin lahkoissa niitä ylistyskuoroja itsensä ylistämiseksi.
"Seitsemän hunnun tanssi"
Musiikki soi ja naiset pyörii ringissä, keinuttelee vartaloaan ja pyörittelee huivejaan
ja liinojaan.
Vanhat miehet pyörii ympärillä silmät tapillaan ja ojentelee käsiään vuoroin naisia kohti
ja vuoroin taivasta kohti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1552910- 2352193
- 502168
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2421998Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261720Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä821456Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve431382- 1271198
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3171060Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65905