Jumala kehoittaa kääntymään Hänen puoleensa.

Anonyymi-ap

”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”
Jesaja 45:22

Siis: Jumala kehoittaa kääntymään.
Mutta: Ihminen itse ei voi käännyttää toista Jumalaa.

Tulikohan tämä nyt selville?

10

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nuo tapahtumat liittyvät siihen aikaan kun Jumala oli tavattavissa Temppelin kaikkein pyhimmässä paikassa.

Nyt tilanne on on toinen Pyhä Henki poistui temppelistä ja Jeesus meni taivaaseen.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Nyt kannattaa katsoa tarkasti, kenen puoleen kääntyy.

Lahkoihin ei pidä mennä mitään Jeesusta etsimään. Saatana siellä on.

• Anonyymi00009

Sinulla on aina ollut piintynyt tapa yrittää tehdä tyhjäksi Jumalan sana. Jumala näkee sinun touhusi.

• Anonyymi00002

Room. 10:20

Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".

• Anonyymi00003

Aamen! Ja Jumalan kehoitus on voimassa kaikkina aikoina.

• Anonyymi00004

Lahkolaiset ilmoittelee ledessä päivämäärän ja kellonajan, koska Jumala on tavattavissa lahkon tiloissa. "Jumalan kohtaamisen ilta"

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

• Anonyymi00005

Valkia Saatana siellä lahkossa on ihmisiä kohtaamassa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Valkia Saatana siellä lahkossa on ihmisiä kohtaamassa.

Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
        Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
        Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
        Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
        Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.

Valkia Saatana oli taivaan ylistyskuoron johtaja. Virittelee nytkin lahkoissa niitä ylistyskuoroja itsensä ylistämiseksi.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Valkia Saatana oli taivaan ylistyskuoron johtaja. Virittelee nytkin lahkoissa niitä ylistyskuoroja itsensä ylistämiseksi.

"Seitsemän hunnun tanssi"

Musiikki soi ja naiset pyörii ringissä, keinuttelee vartaloaan ja pyörittelee huivejaan
        ja liinojaan.
        Vanhat miehet pyörii ympärillä silmät tapillaan ja ojentelee käsiään vuoroin naisia kohti
        ja vuoroin taivasta kohti.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oletko Teuvo lähdössä kesällä Suviseuroihin?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      137
      2001
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      129
      1669
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1526
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      88
      1423
    5. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      32
      1411
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      132
      1224
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      54
      1144
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      24
      1099
    9. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1021
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      51
      904
    Aihe