Kuinka monta kertaa olemme rukoilleet sairaiden puolesta, mutta Jeesus ei ole parantanut? Eikä tehnyt pienempiäkään asioita puolestamme. Eikä tullut takaisin Paavalin eläessä, vaikka lupasi.
Jeesus on pettänyt meidät niin monta kertaa ettei ansaitse luottamustamme. Miksi rukoilla tahoa, joka ei tee mitä pyydetään?
Jeesus petti lupauksensa
25
118
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Teidän lahkoseurakunnassanne on kykenemätön ihmeparantaja.
- Anonyymi00014UUSI
Sanna ei osannut päättää 0,5 tai 0,7.
- Anonyymi00002UUSI
Yleensäkään ei kannata rukoilla mielikuvitusolentoja.
- Anonyymi00017UUSI
Jeesus antaa juntille mitä juntti tilaa, kurjuutta.
- Anonyymi00003UUSI
Eipä ole äijää näkynyt vaikka lupas tulla.
- Anonyymi00004UUSI
Tulimme virtuuaalielämään seikkailemaan ja oppimaan. Sairaudet/ sodat/ vaikeudet on oppiaksemme. Oppiaksemme mitä? Rakastamaan,luopumaan, oivaltamaan jokaista lähimmäistämme sisarena ja veljenämme, uskonnosta,kansalaisuudesta tahi ihonväristä huolimatta. Jumala rakastaa sinua antamalla sinulle oppikouluja/ vaikeuksia elämään ja ja sinä itse sitä halusit tullessasi tänne seikkailemaan. Voit syntyä ateistiksi tai moniin eri uskontoihin. Voit syntyä hyväksi tai pahaksi. Älä syytä Jumalaa siitä mitä itse halusit.🤷♀️
- Anonyymi00005UUSI
Meidän kohtalomme on kirjoitettu jo syntymässämme. Se menee juuri niin kuin oppiaksemme suunniteltiin. Joko opit tai sitten et. Seuraavassa elämässä uudestaan. Luokalle saa jäädä vaikka miljoona kertaa. Sinä päätät,sinun elämä.🤷♀️
- Anonyymi00006UUSI
Pilkkaajille Jeesus ei tehnyt ihmeitä! Eikä tee nytkään!
Matt. 13:58
Ja heidän epäuskonsa tähden hän ei tehnyt siellä monta voimallista tekoa
Luuk 23:
8 Kun Herodes näki Jeesuksen, ihastui hän suuresti; sillä hän oli jo kauan aikaa halunnut nähdä häntä, koska oli kuullut hänestä, ja hän toivoi saavansa nähdä häneltä jonkin ihmeen.
9 Ja hän teki Jeesukselle monia kysymyksiä; mutta tämä ei vastannut hänelle mitään - Anonyymi00007UUSI
Luuk. 17:21
eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".- Anonyymi00009UUSI
Näin juurikin on ,kaikissa meissä. Jos suljet yhden lähimmäisistäsi pois,suljet samalla itsesi.🤷♀️
Jeesus ei ole pettänyt mitään lupaustaan. Hän on täyttänyt kaikki lupauksensa jo 2000 vuotta sitten. Profeetta Jesaja ennusti jo noin 700 vuotta ennen Jeesuksen syntymää, että Jeesus tulisi kantamaan kaikki meidän syntimme ja sairautemme.
"Mutta totisesti meidän sairautemme Hän kantoi, meidän kipumme Hän sälytti päällensä. Me pidimme Häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta Hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja Hänen haavainsa kautta me olemme paratut (parannetut)." Jes 53:4-5
Apostoli Pietari kirjoittaa samasta asiasta: "Joka (Jeesus) itse kantoi meidän syntimme ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja Hänen haavainsa kautta te olette paratut" (parannetut).
Kaikki mitä Jeesus on luvannut, Hän on jo täyttänyt noin 2000 vuotta sitten Golgatan ristillä. Se, joka ei vielä tätä tiedä, elää 2000 vuotta ajastaan jäljessä.- Anonyymi00021UUSI
Nim. Joppa2 on hyvä esimerkki Jeesuksen petoksesta. Jos Jeesus ei olisi pettänyt, Joppa2 ei olisi koskaan syntynyt.
- Anonyymi00008UUSI
Jeesus, anna anteeksi minun syntini ja rikokseni Jumalaa ja ihmisiä vastaan ja ota minut omaksesi, niin että uudestisynnytät minut Jumalan lapseksi. Minä tahdon tehdä koko sydämestäni parannusta ja luopua kaikesta synnistä ja vääryydestä ja tahdon palvella sinua koko elinaikani.
- Anonyymi00011UUSI
Mahtaa harmittaa kun kukaan ei tule uskoon kaavasi luettuaan!
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mahtaa harmittaa kun kukaan ei tule uskoon kaavasi luettuaan!
Miksi tuhlaat aikaasi tällä palstalla, kun aihe tuntuu olevan sinulle vastenmielinen?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miksi tuhlaat aikaasi tällä palstalla, kun aihe tuntuu olevan sinulle vastenmielinen?
Aihe tuottaa minulle hupia.
- Anonyymi00010UUSI
Jeesus ei pettänyt lupaustaan. Ei Allah,eikä Pudhakaan. Kaikki uskonnot on oppiaksemme ja portaita kehittyäksemme . Kaikki pyhä on pyhää,eikä meillä ole valtaa sitä arvottaa tahi arvostella. Kaikki He ovat Jumalan avataria. Ei itsekeskeisesti heitä hyväksikäyttääksemme, OIKEASSA OLLAKSEMME vaan Oppiaksemme. 🤷♀️
- Anonyymi00012UUSI
Kukaan ei ole parantunut, vaikka on pyydetty. Jeesus ei tee mitään. En luota enää Jeesukseen.
13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
14:14 Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen
Kattia kanssa! - Anonyymi00015UUSI
Minut Jeesus on parantanut monesta vaivasta.
- Anonyymi00016UUSI
Jeesus ei luvannut enää tehdä mitään ihmeitä. Se aika oli ja meni.
Mark. 8:12
Niin hän huokasi hengessään ja sanoi: "Miksi tämä sukupolvi vaatii merkkiä? Totisesti minä sanon teille: tälle sukupolvelle ei anneta merkkiä."
Luuk. 11:16
Toiset taas kiusasivat häntä ja pyysivät häneltä merkkiä taivaasta.
Luuk. 11:29
Kun kansaa yhä kokoontui, rupesi hän puhumaan: "Tämä sukupolvi on paha sukupolvi: se tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki. - Anonyymi00018UUSI
Jeesus antoi parantamisen lahjat vain hänen kanssaan eläneille apostoleille, ei muille.
Sitä varten hän puhalsi suustaan omaa Totuuden Henkeä heille.
Joh. 20:22
Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki.- Anonyymi00019UUSI
He he, puhalsi suustaan Pyhän Hengen.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
He he, puhalsi suustaan Pyhän Hengen.
Jeesuksen omaa Henkeä kutsutaan Totuuden Hengeksi, mikä todella on Korkeasti
Pyhä Henki.
- Anonyymi00024UUSI
Jeesus ei petä lupausta, mutta Putin pettilöitti jo ties kuinka monennen kerran.
Selef Urge- Anonyymi00025UUSI
mitä Putin on valehdellut?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2203279- 582776
Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk172419Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I192396Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve631869Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä841830Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401802Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro161779Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.841622Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65945