Miksi iihminen on niin tyhmä, kun on saanuy syntyä terveenä, että tuhoaa itsensä ja sisksensa nuorena. Nikotiinipussut, nuuska ja sähkötupakka tekevät peruuttamattomia vahinkoja. Ne vaikuttavat muun muassa aivoihin, sydämeen, ihoon ja puolustuskykyyn. Pitkään jatkuneen käytön jälkeen haitat ovat pahimmillaan peruuttamattomia. Eikähän se ole mitään kuin tyhmä tapa. Tupakoitsijat kävivät ennen tupakkitauoilla ja haisivat pahalle. Kailki jättää jäljen. Keuhkot mustana, henki ei kulje. Ja suun limakalbot pilalka, kaikki haitat oman tyhmyyden tähden. Harmittaa jälkeenpäin mitä tuli tehtyä.
Entä energiahuomat. Kun vain söisi hedelmiä, kasviksia, narjoja niiden sijaan. Aivan turhake sekun juoma. Ei niitä ennen ollut eikää tarvi nytkään.
Lapspolot imee niitä aivan turhaan, joisivat vettä ja sitäkään ei liikaa
Teeveyden tuho
Anonyymi-ap
0
134
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578