Terveyspilalla

Anonyymi-ap

Miksi iihminen on niin tyhmä, kun on saanut syntyä terveenä, että tuhoaa itsensä ja sisksensa nuorena. Nikotiinipussit, nuuska ja sähkötupakka tekevät peruuttamattomia vahinkoja. Ne vaikuttavat muun muassa aivoihin, sydämeen, ihoon ja puolustuskykyyn. Pitkään jatkuneen käytön jälkeen haitat ovat pahimmillaan peruuttamattomia. Eikähän se ole mitään kuin tyhmä tapa. Tupakoitsijat kävivät ennen tupakkitauoilla ja haisivat pahalle. Kailki jättää jäljen. Keuhkot mustana, henki ei kulje. Ja suun limakalbot pilalka, kaikki haitat oman tyhmyyden tähden. Harmittaa jälkeenpäin mitä tuli tehtyä.
Entä energiahuomat. Kun vain söisi hedelmiä, kasviksia, narjoja niiden sijaan. Aivan turhake sekun juoma. Ei niitä ennen ollut eikää tarvi nytkään.
Lapspolot imee niitä aivan turhaan, joisivat vettä ja sitäkään ei liikaa

4

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kukaan kun ei voi toisen ihmisen elämäntavoille mitään.
      Eikä se tee ihmisestä tyhmää, jos hän tietoisesti tuhoaa itseään, hän on vain välinpitämätön, ei pidä huolta itsestään.
      Itse olen polttanut tupakkaa lähes koko ikäni, aikoinaan olin myös alkoholin suurkuluttaja, se oli täysin oma valintani, itsetuhoista käytöstä.
      En koe itseäni kuitenkaan sen takia millään tavalla tyhmäksi, pärjännyt elämässäni suhteellisen hyvin. Jopa sen verran hyvin, että olen edelleen hengissä.

• Anonyymi00002

Luulisi olevan helppoa senkun katsoo vanhemmilta ihmisiltä miten tupakoitsija on vanhentunut, sairastunut ikäisiään nopeammin. Lehdistä saa lukea popcornkeuhkoista joiden kanssa joutuu loppuelämän pärjäämään.
      Itämainen ruokavalio terveellisempisiitäkin luettu lehdistä. Sulti mätetään eineksiä.
      Suomalainen on tyhmä.

• Anonyymi00004

Käyttäisin mieluummin sanaa hölmö, kuin tyhmä.

• Anonyymi00003

Joka päivä Suomessa todetaan 110 uutta syöpää. Tänään vietetään Maailman syöpäpäivää. ELI vuodessa 39600 saa tietää että on syöpä!!!

miten eihän tässä mene kymmentä vuotta ,niin kaikki on saaneet sen.

ja nyt tuli päästö että koronapiikki oli terveellinen ,mutta tämä tautien paljous
      puhuu toista totuutta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      9
      4927
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      65
      4863
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      45
      3846
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      19
      3502
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      3388
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      45
      3252
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3163
    8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      52
      2849
    9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2575
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2319
    Aihe