lisälämpöäei tuoda pyynnöstä holotna on
jyllin kodeissa asukkaiden viherkasvit paleltuu kuoliaaksi
8
170
Vastaukset
- Anonyymi00002
Leväsluodon Hessu pelasti päihtyneen miehen paleltumasta lumihangesta. Voisiko hän auttaa myös tässä ongelmassa?
- Anonyymi00003
Varmasti onnistuu ja hyvin helposti. Lumihangessa rypevä mies kiukutteli ja päätyi lopulta putkaan. Viherkasvit tottelevat Heikkiä 100:sesti ja hän pystyy siirtämään kasvit turvallisesti lämpöisempään paikkaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Varmasti onnistuu ja hyvin helposti. Lumihangessa rypevä mies kiukutteli ja päätyi lopulta putkaan. Viherkasvit tottelevat Heikkiä 100:sesti ja hän pystyy siirtämään kasvit turvallisesti lämpöisempään paikkaan.
En tiedä miten Esko olisi suhtautunut viherkasveihin. Jarmon hän olisi polkenut syvemmälle lumihankeen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
En tiedä miten Esko olisi suhtautunut viherkasveihin. Jarmon hän olisi polkenut syvemmälle lumihankeen.
Huh huh olipa onni että esko ei ollut taksikuskina tässä tilanteessa. On hyvin mahdollista, että heikki pelasti hoikkalan hengen esimerkillisellä toiminnallaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Huh huh olipa onni että esko ei ollut taksikuskina tässä tilanteessa. On hyvin mahdollista, että heikki pelasti hoikkalan hengen esimerkillisellä toiminnallaan.
Jarmolle olisi käynyt kalpaten, ellei Heikki olisi järjestänyt hänelle toisen kuljetuksen, joka vei hänet lämpimään. Ihminen ei pärjää kovin kauan vaatteitta talvikeleillä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jarmolle olisi käynyt kalpaten, ellei Heikki olisi järjestänyt hänelle toisen kuljetuksen, joka vei hänet lämpimään. Ihminen ei pärjää kovin kauan vaatteitta talvikeleillä.
Miksi ihmeessä hän pötköttelee ilkosillaan hangessa?
- Anonyymi00010
Kuinka kauan Jampe kestää mun asillaan pakkasessa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181