Vuosi sitten 400g 10% naudan jauhelihaa 3,99e. Nyt maksaa 6.79e.
Riikan runnomisprosentti 70.
Riikka nostanut jauhelihan hintaa 70 %
23
167
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Menisit töihin niin huomaisit miten halpaa kaikki on.
- Anonyymi00002
Olen työkyvytön eikä minulla ole hampaita. Ainoa mitä voin juoda on jauhelihakeitto.
- Anonyymi00003
Kahvi yli kympin
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen työkyvytön eikä minulla ole hampaita. Ainoa mitä voin juoda on jauhelihakeitto.
Ja sinolia vissiin menee kanssa
- Anonyymi00019
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onneksi Antti on luvannut laittaa työttömien asiat kuntoon.
Ilmainen hammashuolto ja terveydenhuolto työttömille ja lisää velkaa valtiolle.
EI KAIKKI ole "Riikan syytä". Ukomailla maksetaan lihasta parempi hinta kuin Suomessa tuottajat myy sinne. Tuotannon väheneminen Suomeen nostaa hintaa ja jopa naudanlihasta on pulaa - siinä teille oikeampaa syytä hinnan nousulle.
Vihreiden mielestä kaikki naudan lihan tuotanto pitäisi lopettaa kun lehmät piereskelee maapallon pilalle - Anonyymi00020
Kaikki hinnat on nousseet valtavasti tällä hallituskaudella.
Oikein pahaa tekee, paitsi poroporvareille joilla on millä mällätä. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kaikki hinnat on nousseet valtavasti tällä hallituskaudella.
Oikein pahaa tekee, paitsi poroporvareille joilla on millä mällätä.Totta.
- Anonyymi00004
Saisi nostaa vielä lisää ruoan hintaa. Olisi mukavampi käydä kaupassa, kun siellä ei olisi köyhiä laahustamassa.
- Anonyymi00005
Ethän sinä ituhippi lihaa syö.
- Anonyymi00006
Punaisen lihan syöntiä on syytä vähentää.
- Anonyymi00027
Miksi? Se on hyvää ja terveellistä
- Anonyymi00007
Riikka vihaa köyhiä ja laittaa heidät kyykkyyn. Köyhät eivät liharuokia tarvitse, syökööt lanttua ja porkkanaa.
- Anonyymi00010
Demarithan huutaa maataloustuet pois. Mitä demarit määkii ruuan hinnasta antaa nousta vain hintojen vastaamaan tuotantokustannuksia. Asumistuet vai pois näiltä maataloustukien vihaajilta.
- Anonyymi00011
Tuo on ihan tavoittelmisen arvoista, jos vaan saadaan maataloustukien maksaminen lopetettua kokonaan. Nykyinen yhtälö, eli Euroopan kallein ruoka ja Euroopan korkeimmat maataloustuet ei oikein natsaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuo on ihan tavoittelmisen arvoista, jos vaan saadaan maataloustukien maksaminen lopetettua kokonaan. Nykyinen yhtälö, eli Euroopan kallein ruoka ja Euroopan korkeimmat maataloustuet ei oikein natsaa.
Eihän sinun ole mikään pakko ostaa ruokaa. Kasvata itse itusi ja hörpi vettä, niin kasvihuonekaasupäästöt pienenevät.
- Anonyymi00012
Kyllä kalleinta ruokaa saa ostaa, jos haluaa. Minulle kelpaa sika-nautajauheliha, 3,90€/350g. Ihan hyvää jauhelihakeittoa siitä saa. Kahviakin ostan halpapaketteina, en välttämättä tarvi Juhlamokkaa!
- Anonyymi00014
riika varmaa vegaani tai omistaa paljon karjaa
- Anonyymi00018
Ituhippi vihreä vegaani se on. Siksi käyttäytyykin sekavasti.
- Anonyymi00015
Kenenkään ei pidä nautaa syödä tukkii verisuonet loppupelissä,suonet tukossa lopussa et tarkene edes nolla kelissä näin se vaan on!
- Anonyymi00023
Parempi syödä nautaa kuin ei mitään.
- Anonyymi00022
Köyhät syököön taas silakkaa kuten Harri Holkerin hallituksen aikanakin.
- Anonyymi00024
Sekin on kallista,niin ei pysty
- Anonyymi00026
Demareiden ja vihreiden aikana jauhelihaa sai ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520