Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että KAIKKIEN IHMISTEN KAIKKIALLA on tehtävä parannus.”
Apt 17:30
Se tarkoittaa sitä, mitä siinä lukee.
Kun ihminen on tehnyt parannuksen ( jonka Jumala vaikuttaa Henkensä kautta ), eli mielenmuutoksen, hänen elämässään alkaa Jumalan vaikuttama pyhitys.
Jumalan ihminen ei enää halua rypeä synnin rapakossa, kuten herjassa ja valheessa, vaan hän pyrkii elämään Jumalan tahdon mukaisesti.
”Mutta että te nyt olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelioiksi tulleet, niin teillä on teidän hedelmänne pyhyyteen, mutta lopuksi ijankaikkinen elämä.”
Room 6:22
”Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;”
Heb 12:14
Tietämättömyys ja parannuksen teko
18
108
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Aamen! Monet elävät pimeydessä.
Ei Jumala tiennyt. Harva teki parannuksen tietenkin.
- Anonyymi00002UUSI
Teille ateisteille on omakin palsta. Mene sinne häiriköimään!
Anonyymi00002 kirjoitti:
Teille ateisteille on omakin palsta. Mene sinne häiriköimään!
Jumala ei todellakaan tiennyt ja on ollut muutenkin tuppisuu. Istuu kuulemma taivaassa Jeesuksen kanssa.
- Anonyymi00005UUSI
Mitä höpötät? Jumala tietää. Myös sinun ajatuksesi, sanasi, tekosi. Kaiken.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä höpötät? Jumala tietää. Myös sinun ajatuksesi, sanasi, tekosi. Kaiken.
Mistä sinä tiedät, että Jumala kaiken tietää?
torre3 kirjoitti:
Jumala ei tiennyt edes sitä, että mikään eläin ei ole sopiva apu yksin olleelle miehelle.
- Anonyymi00007UUSI
torre3 kirjoitti:
Jos Hän ei olisi Jumala, Hän ei tietäisi. Nyt Hän on ja siksi Hän tietää.
Hän on maailman luonut nerokkaasti ja Hänellä on loistava tulevaisuus varattuna. - Anonyymi00008UUSI
torre3 kirjoitti:
Jumala ei tiennyt edes sitä, että mikään eläin ei ole sopiva apu yksin olleelle miehelle.
Siksi Hän loi vaimon, joska Hän tiesi, ettei eläin voi olla ihmisen vertainen.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niinpä! Niin oli alussa, kunnes synti sekoitti ihmisen elämän.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Naisen teki, kuulepas.
Ihmiset ovat eläimiä, kuulepas. Ei ole syytä väheksyä eläimiä.
- Anonyymi00004UUSI
On hienoa nähdä televisiossa että Ruotsissa ollaan jätetty taantumuksellinen uskontojen harha taakse ja ollan kiinnostuneita totuudesta eli tieteellisetä tutkimuksesta. Ihmiselle suodaan vapaus elää ilman uskonlahkojen ja kirkon painostusta. Rutsalaisista harva on uskonnollinen ja he elävät onnellisempaa elämää.
- Anonyymi00006UUSI
Ihminen on onnellisimmillaan, kun hän saa elää Jumalan omana.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihminen on onnellisimmillaan, kun hän saa elää Jumalan omana.
Siis oman mielen sisällä. Jumala ei Raamatussa sano, että joku on sen oma.
- Anonyymi00009UUSI
torre3 kirjoitti:
Siis oman mielen sisällä. Jumala ei Raamatussa sano, että joku on sen oma.
Jumala tuntee kyllä omansa.
Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".
2 Tim 2:19
”Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,”
Joh 10:14 - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jumala tuntee kyllä omansa.
Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".
2 Tim 2:19
”Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,”
Joh 10:14Aamen!
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Aamen!
Mummonmuori ainakin vakuuttaa, että tuollainen ei kuulu luterilaisuuteen:
"Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että KAIKKIEN IHMISTEN KAIKKIALLA on tehtävä parannus.”
Apt 17:30 - Anonyymi00013UUSI
Raamattu ennustaakin, että luopumus tulee. Mutta omansa Hän kokoaa Taivaan kotiin! 😁🎚️❣️🩸
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1533470Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk842996Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva712475Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro442369Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?562295Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,172247Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1152245Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1512169Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville321652Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121646