Kolme kysymystä

Anonyymi-ap

Olen tällainen blaa & blaa -tyyppi, mutta joskus hieman hämmentää vispilä.

Eli

- Onko vai eikö ilmastonmuutosta?

- Onko olemassa lajien lisääntymistä tai niiden katoamista?

- Tuleeko normi-ihmisen ottaa osaa tähän kaikkeen?


Olen Reima, Soutujärveltä.

(37)


(reps)

8

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kannattaa keskittyä oman elämänsä käytäntöön enemmän.

      Eli jos soutujärvessä soutaa, niin kuluuko se?

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi00002

      Kyllähän se kannattaa jakaa ajatuksia, kun ei vain olisi liian myrkyllisiä, että lopulta ainoa juttukaveri, joka kelpaa olisi oma itse :D

    • Anonyymi00003

      Milloin mammutit herätetään eloon? Tai dinosaurukset? Pikkulapsikin tietää että ne ovat tuhoon tuomittuja ideoita, mutta silti tiedemiehet yrittävät puskea niiden herättämisiä henkiin. Elokuva Splice on melko sairas mutta omalla tavallaan kantaa ottava kerronta siitä miten käy kun sekoitetaan pakkaa. Nähdäkseni samaisen elokuvan viesti on muutenkin oleellinen siinä mielessä että moraalinen löyhyys toimii kontribuuttorina missä tahansa sinisterissä agendassa. Mikä vain on mahdollista sellaisessa tapauksessa. Elokuva päättyy siihen että mitään ei opittu omista virheistä. Ihmiskunta: WW1, WW2, jne...

      • Anonyymi00004

        Kontribuutio on tuttu sana.

        Kontribuutio on monijalkainen kajakki, jolla voi edetä pitkin maantietä.

        Varma tieto.


        (hirn)


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kontribuutio on tuttu sana.

        Kontribuutio on monijalkainen kajakki, jolla voi edetä pitkin maantietä.

        Varma tieto.


        (hirn)

        Amerikanisaatio. Vaikka olen supisuomalainen niin silti englanti on kuin äidinkieleni, vaikken edes puhu sitä säännöllisesti. Käytännössä ilmasto muuttuu koko ajan ja lajeja katoaa ja lajeja syntyy.

        Lajien synty on siinä mielessä osin harhaa että ihmiset eivät ole vain vielä löytäneet niitä mikroskooppisia ja muurahaisen kokoisia lajeja syvältä viidakosta. Latimeria ikään kuin heräsi kuolleista koska ihmiset luulivat sen olevan sukupuutossa, vaikka se oli ollut koko ajan elävien kirjoissa.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Amerikanisaatio. Vaikka olen supisuomalainen niin silti englanti on kuin äidinkieleni, vaikken edes puhu sitä säännöllisesti. Käytännössä ilmasto muuttuu koko ajan ja lajeja katoaa ja lajeja syntyy.

        Lajien synty on siinä mielessä osin harhaa että ihmiset eivät ole vain vielä löytäneet niitä mikroskooppisia ja muurahaisen kokoisia lajeja syvältä viidakosta. Latimeria ikään kuin heräsi kuolleista koska ihmiset luulivat sen olevan sukupuutossa, vaikka se oli ollut koko ajan elävien kirjoissa.

        Viittauksia

        Ihmisymmärrys on aina tasapainossa tämän tietämättömyyden kanssa, koska entropia hallitsee tilantajun luonteen.

        Kun pöly laskeutuu, niin sen entropia kasvaa.

        Enkä tässä nyt puhu rintavarustuksestani.

        (naurua)


    • Anonyymi00007

      On ilmastonmuutos ja on ollut aina olemassa.

      Lajeja katoaa ilmastonmuutoksen yhteydessä. Niin monen muunkin ilmiön yhteydessä.

      Normi-ihminen rimpuilee siinäs mukana. Otti osaa tai oli ottamatta. Ei mitään uutta auringon alla. Kuollaan sukupuuttoon tai lisäännytään siinä ohessa. Elä hetkessä. Se on nyt ja tässä. Miten kävi?

    • On ilmastonmuutosta. Luonnostaankin ilmasto ja luonto muuttuisi jonkun verran ajan saatossa, mutta ihmisen toimet ovat kiihdyttäneet tätä prosessia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe