Olen tällainen blaa & blaa -tyyppi, mutta joskus hieman hämmentää vispilä.
Eli
- Onko vai eikö ilmastonmuutosta?
- Onko olemassa lajien lisääntymistä tai niiden katoamista?
- Tuleeko normi-ihmisen ottaa osaa tähän kaikkeen?
Olen Reima, Soutujärveltä.
(37)
(reps)
Kolme kysymystä
8
210
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kannattaa keskittyä oman elämänsä käytäntöön enemmän.
Eli jos soutujärvessä soutaa, niin kuluuko se?
-keinovaginamies- - Anonyymi00002
Kyllähän se kannattaa jakaa ajatuksia, kun ei vain olisi liian myrkyllisiä, että lopulta ainoa juttukaveri, joka kelpaa olisi oma itse :D
- Anonyymi00003
Milloin mammutit herätetään eloon? Tai dinosaurukset? Pikkulapsikin tietää että ne ovat tuhoon tuomittuja ideoita, mutta silti tiedemiehet yrittävät puskea niiden herättämisiä henkiin. Elokuva Splice on melko sairas mutta omalla tavallaan kantaa ottava kerronta siitä miten käy kun sekoitetaan pakkaa. Nähdäkseni samaisen elokuvan viesti on muutenkin oleellinen siinä mielessä että moraalinen löyhyys toimii kontribuuttorina missä tahansa sinisterissä agendassa. Mikä vain on mahdollista sellaisessa tapauksessa. Elokuva päättyy siihen että mitään ei opittu omista virheistä. Ihmiskunta: WW1, WW2, jne...
- Anonyymi00004
Kontribuutio on tuttu sana.
Kontribuutio on monijalkainen kajakki, jolla voi edetä pitkin maantietä.
Varma tieto.
(hirn) - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kontribuutio on tuttu sana.
Kontribuutio on monijalkainen kajakki, jolla voi edetä pitkin maantietä.
Varma tieto.
(hirn)Amerikanisaatio. Vaikka olen supisuomalainen niin silti englanti on kuin äidinkieleni, vaikken edes puhu sitä säännöllisesti. Käytännössä ilmasto muuttuu koko ajan ja lajeja katoaa ja lajeja syntyy.
Lajien synty on siinä mielessä osin harhaa että ihmiset eivät ole vain vielä löytäneet niitä mikroskooppisia ja muurahaisen kokoisia lajeja syvältä viidakosta. Latimeria ikään kuin heräsi kuolleista koska ihmiset luulivat sen olevan sukupuutossa, vaikka se oli ollut koko ajan elävien kirjoissa. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Amerikanisaatio. Vaikka olen supisuomalainen niin silti englanti on kuin äidinkieleni, vaikken edes puhu sitä säännöllisesti. Käytännössä ilmasto muuttuu koko ajan ja lajeja katoaa ja lajeja syntyy.
Lajien synty on siinä mielessä osin harhaa että ihmiset eivät ole vain vielä löytäneet niitä mikroskooppisia ja muurahaisen kokoisia lajeja syvältä viidakosta. Latimeria ikään kuin heräsi kuolleista koska ihmiset luulivat sen olevan sukupuutossa, vaikka se oli ollut koko ajan elävien kirjoissa.Viittauksia
Ihmisymmärrys on aina tasapainossa tämän tietämättömyyden kanssa, koska entropia hallitsee tilantajun luonteen.
Kun pöly laskeutuu, niin sen entropia kasvaa.
Enkä tässä nyt puhu rintavarustuksestani.
(naurua)
- Anonyymi00007
On ilmastonmuutos ja on ollut aina olemassa.
Lajeja katoaa ilmastonmuutoksen yhteydessä. Niin monen muunkin ilmiön yhteydessä.
Normi-ihminen rimpuilee siinäs mukana. Otti osaa tai oli ottamatta. Ei mitään uutta auringon alla. Kuollaan sukupuuttoon tai lisäännytään siinä ohessa. Elä hetkessä. Se on nyt ja tässä. Miten kävi? On ilmastonmuutosta. Luonnostaankin ilmasto ja luonto muuttuisi jonkun verran ajan saatossa, mutta ihmisen toimet ovat kiihdyttäneet tätä prosessia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483