Mies, syö ruunebergin torttu

Anonyymi-ap

Niin opit puhumaan niinku ruuneberg.

24

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kokeilin, ei toiminut.

    • Anonyymi00002

      Pitää olla uitettu salmiakki korsuun torttu, sit toimii paremmin?

      • Anonyymi00006

        "ujutettu kortsuun" vai "uitettu kossuun" :D!!!


    • Anonyymi00003

      Ripuli siintä vain tulee, eikä nykytorttu tihku rommia kuten muinaiset

    • Anonyymi00004

      Osaan puhua paremmin kun ruuneberg, ainoastaan motivaatio puuttuu.

    • Anonyymi00005

      Söin, opin.

    • Anonyymi00007

      SiSupastillia suuhun, niin kurkkuchakra aukenee kun on aika puhua totta

    • Anonyymi00008

      Osasin puhua jo 21:s vuotiaana kuin ruuneberi miten muuten luulet että sain c:n paperit puhuttua armeijasta

    • Anonyymi00009

      Ja sitten hän loihe kertomaan x.x tarinoita. Sillai iltasaduiks.
      Vilma

    • Näin viikonlopun lähestyessä me viinamiehet otamme viinaa ja alamme puhumaan kuin Shakespeare. Kannattaa kokeilla. Ja paremman puutteessa lähimmän huoltoaseman Lasol käy hyvin.
      T:Viinamies

      • Oho, piti laittaa toi anonyyminä. Hah hah =D En mää oo Viinamies enkä juo viinaa. =D =D Piti yrittää juksata palstalaisia, että tunnistavatko he oonko oikea Viinamies vai en. =D =D


      • Anonyymi00012
        Norppa83 kirjoitti:

        Oho, piti laittaa toi anonyyminä. Hah hah =D En mää oo Viinamies enkä juo viinaa. =D =D Piti yrittää juksata palstalaisia, että tunnistavatko he oonko oikea Viinamies vai en. =D =D

        Hyvä, että joku täällä yrittää viljellä huumoria. :)

        Itse söin päivällä kahvilassa Runebergin tortun, kun oli hänen mukaansa nimetty päivä. Mainitsemasi alkoholi saa ainakin minun huonommin puhumaan. Silloin tulee esille lukihäiriöni humalassa. Siitä on monta vuotta, kun olen viimeksi ollut humalassa. Minulla humala saa puhumaan siis huonommin.


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        Hyvä, että joku täällä yrittää viljellä huumoria. :)

        Itse söin päivällä kahvilassa Runebergin tortun, kun oli hänen mukaansa nimetty päivä. Mainitsemasi alkoholi saa ainakin minun huonommin puhumaan. Silloin tulee esille lukihäiriöni humalassa. Siitä on monta vuotta, kun olen viimeksi ollut humalassa. Minulla humala saa puhumaan siis huonommin.

        Itse tykkään enemmän laskiaispullista.

        Juu, huumori on hyvä asia.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Itse tykkään enemmän laskiaispullista.

        Juu, huumori on hyvä asia.

        Minä kirjoitin tuon vahingossa anonyyminä toisinkuin sinä rekattuna.

        Itse tykkäsin yliopiston Carelia-ravintolan laskiaispullista. Vuosia sitten sai itse koota laskiaispullansa. Ne olivat hyviä, kun sai itse päättää mitä laittaa mukaan. Laitoin melkein kaikkea mahdollista - oli kermavaahtoa ja mantelimassaa.


      • Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

        Minä kirjoitin tuon vahingossa anonyyminä toisinkuin sinä rekattuna.

        Itse tykkäsin yliopiston Carelia-ravintolan laskiaispullista. Vuosia sitten sai itse koota laskiaispullansa. Ne olivat hyviä, kun sai itse päättää mitä laittaa mukaan. Laitoin melkein kaikkea mahdollista - oli kermavaahtoa ja mantelimassaa.

        Mun suosikkitäytteet laskiaispullaan on kermavaahto ja mansikkahillo (käy myös joku muu hillo, vaikka omenahillo).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mun suosikkitäytteet laskiaispullaan on kermavaahto ja mansikkahillo (käy myös joku muu hillo, vaikka omenahillo).

        Vuosina 2015-2016 kävin Joensuun Ev. lut. kirkon luona laskemassa laskiaismäkeä. Sen jälkeen menimme läheiselle kirkon kerhohuoneelle syömään laskiaispullia. Ne olivat hienoja vuosia ja jotenkin perinteitten noudattaminen laskiaispullineen oli mieleen hienoina muistoina jäävä. Oletko sinä ikinä laskenut laskiaisena mäkeä?


      • Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

        Vuosina 2015-2016 kävin Joensuun Ev. lut. kirkon luona laskemassa laskiaismäkeä. Sen jälkeen menimme läheiselle kirkon kerhohuoneelle syömään laskiaispullia. Ne olivat hienoja vuosia ja jotenkin perinteitten noudattaminen laskiaispullineen oli mieleen hienoina muistoina jäävä. Oletko sinä ikinä laskenut laskiaisena mäkeä?

        En muista, että olisin laskenut laskiaisena mäkeä. Lapsena kyllä tuli muuten laskettua mäkeä talvisin, pulkalla ja Stiga-rattikelkalla ja muillakin tavoin, esim. roskapussilla.


      • Norppa83 kirjoitti:

        En muista, että olisin laskenut laskiaisena mäkeä. Lapsena kyllä tuli muuten laskettua mäkeä talvisin, pulkalla ja Stiga-rattikelkalla ja muillakin tavoin, esim. roskapussilla.

        Eli mäkeä on laskettu, mutta ei ilmeisesti laskiaisena. Hyvää Runebergin päivää, sillä itse lopettelen päivän osalta tähän. Hyvää kirjoittelua! :)


      • Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

        Eli mäkeä on laskettu, mutta ei ilmeisesti laskiaisena. Hyvää Runebergin päivää, sillä itse lopettelen päivän osalta tähän. Hyvää kirjoittelua! :)

        Kiitos =) Hyvää Helmikuuta.


      • Anonyymi00014
        Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

        Vuosina 2015-2016 kävin Joensuun Ev. lut. kirkon luona laskemassa laskiaismäkeä. Sen jälkeen menimme läheiselle kirkon kerhohuoneelle syömään laskiaispullia. Ne olivat hienoja vuosia ja jotenkin perinteitten noudattaminen laskiaispullineen oli mieleen hienoina muistoina jäävä. Oletko sinä ikinä laskenut laskiaisena mäkeä?

        Olen Ursan tornin lähellä laskenut ja Dipolin laskiaisdiscossa sisälle rakennetusta mäestä.
        Vilma


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        Olen Ursan tornin lähellä laskenut ja Dipolin laskiaisdiscossa sisälle rakennetusta mäestä.
        Vilma

        "Olen Ursan tornin lähellä laskenut ja Dipolin laskiaisdiscossa sisälle rakennetusta mäestä.
        Vilma"

        Milloinka Dipolissa on ollut laskiaisdisco? Millä vuosikymmenellä?


    • Anonyymi00010

      Norppa laittaa Saimaan norpan suuhun hampurilaisen... BIG MAG, here, i'm back: ahmi jo syö: senkin elukka ahmi kuin ahma hampisesi.

    • Anonyymi00011

      Yäk


      Tämä kyseinen leivos on eräs ällöttävimmistä leipomotuotteista, jollaisia maa päällään kantaa.

      Mikään ei ole siinä oikein.


      Juurikin näin


      (naurua)

      • Anonyymi00013

        Röyhhhhh
        Minä tein runebergin kakun. laiton vadelmahilloa väliin ja päälle.
        Reunoille tomusokeri vesikuorrutteen.
        Nammm, oli oikein herkullista.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe