Niin opit puhumaan niinku ruuneberg.
Mies, syö ruunebergin torttu
24
256
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kokeilin, ei toiminut.
- Anonyymi00002
Pitää olla uitettu salmiakki korsuun torttu, sit toimii paremmin?
- Anonyymi00006
"ujutettu kortsuun" vai "uitettu kossuun" :D!!!
- Anonyymi00003
Ripuli siintä vain tulee, eikä nykytorttu tihku rommia kuten muinaiset
- Anonyymi00004
Osaan puhua paremmin kun ruuneberg, ainoastaan motivaatio puuttuu.
- Anonyymi00005
Söin, opin.
- Anonyymi00007
SiSupastillia suuhun, niin kurkkuchakra aukenee kun on aika puhua totta
- Anonyymi00008
Osasin puhua jo 21:s vuotiaana kuin ruuneberi miten muuten luulet että sain c:n paperit puhuttua armeijasta
- Anonyymi00009
Ja sitten hän loihe kertomaan x.x tarinoita. Sillai iltasaduiks.
Vilma Näin viikonlopun lähestyessä me viinamiehet otamme viinaa ja alamme puhumaan kuin Shakespeare. Kannattaa kokeilla. Ja paremman puutteessa lähimmän huoltoaseman Lasol käy hyvin.
T:ViinamiesOho, piti laittaa toi anonyyminä. Hah hah =D En mää oo Viinamies enkä juo viinaa. =D =D Piti yrittää juksata palstalaisia, että tunnistavatko he oonko oikea Viinamies vai en. =D =D
- Anonyymi00012
Norppa83 kirjoitti:
Oho, piti laittaa toi anonyyminä. Hah hah =D En mää oo Viinamies enkä juo viinaa. =D =D Piti yrittää juksata palstalaisia, että tunnistavatko he oonko oikea Viinamies vai en. =D =D
Hyvä, että joku täällä yrittää viljellä huumoria. :)
Itse söin päivällä kahvilassa Runebergin tortun, kun oli hänen mukaansa nimetty päivä. Mainitsemasi alkoholi saa ainakin minun huonommin puhumaan. Silloin tulee esille lukihäiriöni humalassa. Siitä on monta vuotta, kun olen viimeksi ollut humalassa. Minulla humala saa puhumaan siis huonommin. Anonyymi00012 kirjoitti:
Hyvä, että joku täällä yrittää viljellä huumoria. :)
Itse söin päivällä kahvilassa Runebergin tortun, kun oli hänen mukaansa nimetty päivä. Mainitsemasi alkoholi saa ainakin minun huonommin puhumaan. Silloin tulee esille lukihäiriöni humalassa. Siitä on monta vuotta, kun olen viimeksi ollut humalassa. Minulla humala saa puhumaan siis huonommin.Itse tykkään enemmän laskiaispullista.
Juu, huumori on hyvä asia.Norppa83 kirjoitti:
Itse tykkään enemmän laskiaispullista.
Juu, huumori on hyvä asia.Minä kirjoitin tuon vahingossa anonyyminä toisinkuin sinä rekattuna.
Itse tykkäsin yliopiston Carelia-ravintolan laskiaispullista. Vuosia sitten sai itse koota laskiaispullansa. Ne olivat hyviä, kun sai itse päättää mitä laittaa mukaan. Laitoin melkein kaikkea mahdollista - oli kermavaahtoa ja mantelimassaa.Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Minä kirjoitin tuon vahingossa anonyyminä toisinkuin sinä rekattuna.
Itse tykkäsin yliopiston Carelia-ravintolan laskiaispullista. Vuosia sitten sai itse koota laskiaispullansa. Ne olivat hyviä, kun sai itse päättää mitä laittaa mukaan. Laitoin melkein kaikkea mahdollista - oli kermavaahtoa ja mantelimassaa.Mun suosikkitäytteet laskiaispullaan on kermavaahto ja mansikkahillo (käy myös joku muu hillo, vaikka omenahillo).
Norppa83 kirjoitti:
Mun suosikkitäytteet laskiaispullaan on kermavaahto ja mansikkahillo (käy myös joku muu hillo, vaikka omenahillo).
Vuosina 2015-2016 kävin Joensuun Ev. lut. kirkon luona laskemassa laskiaismäkeä. Sen jälkeen menimme läheiselle kirkon kerhohuoneelle syömään laskiaispullia. Ne olivat hienoja vuosia ja jotenkin perinteitten noudattaminen laskiaispullineen oli mieleen hienoina muistoina jäävä. Oletko sinä ikinä laskenut laskiaisena mäkeä?
Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Vuosina 2015-2016 kävin Joensuun Ev. lut. kirkon luona laskemassa laskiaismäkeä. Sen jälkeen menimme läheiselle kirkon kerhohuoneelle syömään laskiaispullia. Ne olivat hienoja vuosia ja jotenkin perinteitten noudattaminen laskiaispullineen oli mieleen hienoina muistoina jäävä. Oletko sinä ikinä laskenut laskiaisena mäkeä?
En muista, että olisin laskenut laskiaisena mäkeä. Lapsena kyllä tuli muuten laskettua mäkeä talvisin, pulkalla ja Stiga-rattikelkalla ja muillakin tavoin, esim. roskapussilla.
Norppa83 kirjoitti:
En muista, että olisin laskenut laskiaisena mäkeä. Lapsena kyllä tuli muuten laskettua mäkeä talvisin, pulkalla ja Stiga-rattikelkalla ja muillakin tavoin, esim. roskapussilla.
Eli mäkeä on laskettu, mutta ei ilmeisesti laskiaisena. Hyvää Runebergin päivää, sillä itse lopettelen päivän osalta tähän. Hyvää kirjoittelua! :)
Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Eli mäkeä on laskettu, mutta ei ilmeisesti laskiaisena. Hyvää Runebergin päivää, sillä itse lopettelen päivän osalta tähän. Hyvää kirjoittelua! :)
Kiitos =) Hyvää Helmikuuta.
- Anonyymi00014
Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Vuosina 2015-2016 kävin Joensuun Ev. lut. kirkon luona laskemassa laskiaismäkeä. Sen jälkeen menimme läheiselle kirkon kerhohuoneelle syömään laskiaispullia. Ne olivat hienoja vuosia ja jotenkin perinteitten noudattaminen laskiaispullineen oli mieleen hienoina muistoina jäävä. Oletko sinä ikinä laskenut laskiaisena mäkeä?
Olen Ursan tornin lähellä laskenut ja Dipolin laskiaisdiscossa sisälle rakennetusta mäestä.
Vilma Anonyymi00014 kirjoitti:
Olen Ursan tornin lähellä laskenut ja Dipolin laskiaisdiscossa sisälle rakennetusta mäestä.
Vilma"Olen Ursan tornin lähellä laskenut ja Dipolin laskiaisdiscossa sisälle rakennetusta mäestä.
Vilma"
Milloinka Dipolissa on ollut laskiaisdisco? Millä vuosikymmenellä?
- Anonyymi00010
Norppa laittaa Saimaan norpan suuhun hampurilaisen... BIG MAG, here, i'm back: ahmi jo syö: senkin elukka ahmi kuin ahma hampisesi.
- Anonyymi00011
Yäk
Tämä kyseinen leivos on eräs ällöttävimmistä leipomotuotteista, jollaisia maa päällään kantaa.
Mikään ei ole siinä oikein.
Juurikin näin
(naurua)- Anonyymi00013
Röyhhhhh
Minä tein runebergin kakun. laiton vadelmahilloa väliin ja päälle.
Reunoille tomusokeri vesikuorrutteen.
Nammm, oli oikein herkullista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483