Litteän maan kannattajien keskuudessa on nyt väite kuinka elokuun 12 päivä painovoima lakkaa olemasta 7 sekunnin ajan.
Kai palstan litteän maan kannattajat rynnivät lyömään vetoa sen puolesta? Sehän olisi helppoa rahaa, koska normaalit terveet ihmiset jotka tietävät mikä painovoima on eivät moiseen usko.
Eivät tietenkään. Kuten kaikessa muussakin he luikkivat karkuun kun pitäisi jotain todistaa.
Minä taas ennustan, että kun tuo päivä lähenee niin alkaa armoton käsien heiluttaminen miksi niin ei tapahdukkaan. Ja tietysti sen jälkeen väitetään pokkana ettei olla ikinä asiaa edes väitetty, vaikka siitä olisi video todisteet. Aivan kuten kaikessa muussakin.
Painovoiman häviäminen.
Anonyymi-ap
1
110
Vastaukset
- Anonyymi00001
No nyt päästiin aiheeseen.
MINÄ LUPAAN että jos tuo toteutuu niin uskon HETI että Maa on Litteä, ja julistan sitä jokaiselle vastaantulijalle. Olen valmis myös laittamaan tästä videoita.
Uskaltaako kukaan Litteän Maan kannattaja luvata että mikäli tuo EI toteudu pyytävät aiempia puheita Litteästä anteeksi eivätkä koskaan enää puhu Litteästä Maasta, ja uskovat viimeinkin ettei Maa ole Litteä?
TÄMÄ ON HAASTE!
ps. joko on yhteinen tieto siitä mihin aikaan se tapahtuu? Oletan että se olisi UTC aika ja kaikkialla Maailmassa samalla hetkellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2952613- 1971002
- 57806
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti138739- 57645
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?16551- 51535
- 40514
- 55495
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494