Pystyykö meluhäirinnän ja unenpuutetaktiikan kanssa elämään?
Vainoajat, joita nykyään kutsutaan englanniksi gang stalkers ja suomeksi joukkovainoajiksi, käyttävät pirullisia meluhäirinnän ja unenpuutteen taktiikoita saadakseen kohdehenkilön — englanniksi targeted individual — henkisesti murtumaan.
Minulle rikoskomisario Eero Välimäki Vaasan poliisista sanoi vuonna 1999, että joudun poliittisista syistä “pöpilään”. Meluhäirintä ja unenpuutetaktiikka mahdollistavat sen, että ihminen voidaan ajaa poliittisista syistä mielisairaalaan.
Meluhäirinnän ja unenpuutteen mahdollistaa se, että gang stalkereilla on hyvät suhteet asunnonvälittäjiin, jolloin he pääsevät muuttamaan kohdehenkilön yläpuolella olevaan asuntoon — tämä on tehokkain vaihtoehto — tai viereiseen asuntoon.
Tämä on edellytys meluhäirinnän ja unenpuutteen toteuttamiselle. Ilman tätä edellytystä taktiikkaa on mahdoton toteuttaa. Meluhäirinnän kanssa pystyy vielä elämään, mutta unenpuutteen kanssa ei, koska silloin ei saa nukuttua normaalisti.
Sinut herätetään metelillä aina juuri kun olet nukahtamaisillasi, ja sinut pidetään tällä tavalla hereillä monta viikkoa putkeen. Siinä voi seota, saada psykoosin tai joutua mielisairaalaan.
Unenpuutetaktiikan kanssa ei voi elää.
Meluhäirintää tai unenpuutetta ei pysty äänittämään, koska gang stalkerit käyttävät häiriölähettimiä eli jammereita sekä mikrofonihäirintää (microphone jammer).
Jos yrität äänittää, tallentuu ainoastaan häiriötä, joten taktiikkaa ei voi todistaa.
Gang stalkerit käyttävät myös lämpökameroita nähdäkseen, missä kohdehenkilö on asunnossa, mitä hän tekee ja makaako hän sängyssä. Lisäksi he voivat asentaa herkkiä mikrofoneja viereiseen seinään kuullakseen, milloin kohdehenkilö on nukahtamassa — ja herättävät hänet silloin metelillä.
Gang stalking on peräisin Itä-Saksan salaiselta poliisilta Stasilta. He kehittivät menetelmän nimeltä Zersetzung, joka tarkoittaa biologista hajottamista.
Nykyään tätä kutsutaan gang stalkingiksi, ja kohdehenkilöitä targeted individuals -nimellä. Tätä väitetään käytettävän eri maissa, myös Suomessa.
Jos joudut meluhäirinnän tai unenpuutetaktiikan kohteeksi, et ole ainoa etkä yksin. Tällaiset kokemukset leimataan usein salaliittoteorioiksi, mutta se ei tee niistä uhrille vähemmän todellisia.
Uhrin kannattaa hakeutua samankaltaisia kokemuksia kokeneiden pariin — tällaisia ryhmiä löytyy esimerkiksi internetistä.
Pystyykö meluhäirinnän ja unenpuutetaktiikan kanssa elämään?
65
584
Vastaukset
- Anonyymi00001
googlaa: joukkovaino
Sieltä tulee otsikoita, joiden avulla voi löytää vertaisia. Esim NWO----naamakirja.
Minä olen joutunut kärsimään kumpaakin. Nyt viimeiset 10 vuotta on ollut joka öinen e-häirintä öisin. Tavallista on herättää sihinäpommilla korviin tai kokopäähän tai koko kroppaan. Tunnin välein on tavallista.
Aikani kuluksi katseli tekoälytiloja, että mitä siellä eri hakusanoilla tulee esille. VALVOTTAMINEN toi esille tärkeää tietoa. Kerroin, miten olin vuosia sitten älyrannekkeen avulla seurannut, mitä tapahtuu. Esim. äkkiherätys aiheutti sykkeen nousun 90:iin ja vei aikaa, että vähitellen laski. Siihen tekoälytilaan voisit mennä keskustelemaan.
tekoälytila meluhäirintä: tulee esimerkkejä lähinnä naapurien häirititsevästä elämäntavasta. - Jos kyseessä on joukko/vainoon liittyvä meluhäirintä, se on tahallista jateknologiaakin käytetään.
ÄLÄ MENE GANG STALKING TAI JOUKKOVAINO TEKOÄLYTILAAN. Niiden mielestä kyseessä on melenterveyden häiriö ja ohjeen soitella Mieli ry:n puhelimeen. - Anonyymi00002
Hanki älykello. Se on luotettavampi ja monipuolisemoi kuin entinen älyrannekkeeni ja tietenkin kalliimpi. SSILLÄ PYSTYT TODISTAMAAN PALJON ULKOPUOLELTASI TULEVAA HÄIRINTÄÄ. Sama se, millä vehkeellä rikollisesti sitä tehdään.
Tunsin viime vuosikymmennellä joukkovainon kohteeksi joutuneen, jolla unet eli nukkuminen pantiin ihan sekaisin. Meni yliopistoklinikalle unitutkimuksiin. Niissä pystyttiin toteamaan, millä lailla sekoitettu unihomma oli. Ja semmoisen saa aikaiseksi vain tahallisella ulkopuolisella häirinnällä.
Ehdittiin jo sekavana kuskata pakkohoitoon. DG :skitsofenia. Meni kahden asiantuntijan samanaikaisesti tutkittavaksi. Tulos: ei ole skitsofreniaa koskaan ollutkaan.
Oli kova työ saada väärät skitsofrenia merkinnät asiakirjoista pois. Mutta sai. Tilalle pantiin elektroninen häirintä.(On ainoa, jonka tiedän onnistuneen tässä.)- Anonyymi00004
Tuota.
Tuon säteilytyksen kanssa puhutaan paljon mikroaaltosäteilystä ja/tai wifi säteilystä.
Älylaite säteilee juuri tuota taajuutta.
Taidat olla sellainen Desantti joka koittaa saada väen pitämään niitä säteilyvempeleitä ihan siinä ranteessa 24/7? - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuota.
Tuon säteilytyksen kanssa puhutaan paljon mikroaaltosäteilystä ja/tai wifi säteilystä.
Älylaite säteilee juuri tuota taajuutta.
Taidat olla sellainen Desantti joka koittaa saada väen pitämään niitä säteilyvempeleitä ihan siinä ranteessa 24/7?En ole. Olen sellainen desantti, jolla oli vähän alkeellinen älyranneke öisin. Sen avulla todistin reaktioita, joita minulle e-herättämisillä aiheutettiin. Oli lievempää sihinäpomma ja rankempaa käsittely. Käytin tarkistamiseen myös verenpainemittaria. Ainakin vuoden mittailin. Itselle sain tiedon, mutta eihän sillä muuten käyttöä ollut. -Poliisi ei ota tutkintaan e-häirintään liittyviä rikosilmoituksia.
Olen parhaillaan tietokoneella. Tämä säteilee mikroaaltoa. Minun asunnossani on koko ajan mikroaaltotaso keltaisella, vähintään,. Nyt on vuoden ajan ollut käytössä sykkivä eli pulsoiva mikroaalto.
Sinä taidat olla sellainen desantti, joka haluaa, etteivät ihmiset pysty tutkimaan eikä todistamaan mitään. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ole. Olen sellainen desantti, jolla oli vähän alkeellinen älyranneke öisin. Sen avulla todistin reaktioita, joita minulle e-herättämisillä aiheutettiin. Oli lievempää sihinäpomma ja rankempaa käsittely. Käytin tarkistamiseen myös verenpainemittaria. Ainakin vuoden mittailin. Itselle sain tiedon, mutta eihän sillä muuten käyttöä ollut. -Poliisi ei ota tutkintaan e-häirintään liittyviä rikosilmoituksia.
Olen parhaillaan tietokoneella. Tämä säteilee mikroaaltoa. Minun asunnossani on koko ajan mikroaaltotaso keltaisella, vähintään,. Nyt on vuoden ajan ollut käytössä sykkivä eli pulsoiva mikroaalto.
Sinä taidat olla sellainen desantti, joka haluaa, etteivät ihmiset pysty tutkimaan eikä todistamaan mitään.Minä en käytä kännykkää.
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä en käytä kännykkää.
Niin, akat. koulutukseen luului myös TUTKIJAKOULUTUS.
- Anonyymi00003
Univajeen seurauksista on paljon tutkimuksia olemassa
- Anonyymi00007
Kun se on aikaansaatu joukkovainoon kuuluvana tekniikkana, minun ei pitäisi enää olla edes hengissä. MITEN SÄ OLET VOINUT SELVITÄ ?! ihmetelty
- Anonyymi00008
minäkin kärsin naapureista, jotka ovat kuuntelevat myöhään yöhön asti musiikkia ”hyvällä äänentoistojärjestelmällään, jossa on voimakkaat bassot”, on valitettavaa, että lainsäädännössä ei ole selkeitä keinoja melun hallitsemiseksi
- Anonyymi00018
Onhan sitä kaikenlaisia kuulokkeita suojaksi melua vastaan. Käy kaupassa katsomassa. MUTTA TUO BASSO ON PAHA. Sen alapuolella eivät kuulu infraäänet, joita ei kuule. Aiheuttavat mm. värinää.
googlaa: naapurihäirintä/meluhäirintä ym. On ohjeita, mihin ottaa yhteyttä.
- Anonyymi00009
Archon, ark, arkki, arki. Arkirytmi. Se on monille pakotettua häiritsevää, jos on yhtään erilainen ihminen tai kylmä vaikuttaa talvella. Olosuhteet.
- Anonyymi00010
Aloittaja ja kommentoijat arpovat pystyykö tuollaisen kanssa elämään.
Koska selvästi vielä elävät vuosien väitetyn häirinnän jälkeen, muutenhan aloitusta tai kommentteja ei olisi koskaan kirjoitettu, niin vastaus on:
Tottakai pystyy.
Jatkakaa.- Anonyymi00011
Elämään ei pidemmän päälle pysty, mutta näköjään edelleen kituutan elossa.
Minä olen ollut erilailla kohteena 80 vuotta. Ei ihme, että METAkin oli jossakin vaiheessa kiinnostunut, miten olen voinut selviytyä. Kirjoitukseni oli tutkittu luovan ajattelun käyttämisestä selviytymiseen. Ja löydöksiä käytetty generatiivisen tekoälyn kehittämiseen. -Kauhistuin, kun sain tietää tästä. Pyysin lopettamaan. Olen rankan joukkovainon kohteena ja nyt stalkkereillekin on analysoidut selviytymiskeinoni luettavissa. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Elämään ei pidemmän päälle pysty, mutta näköjään edelleen kituutan elossa.
Minä olen ollut erilailla kohteena 80 vuotta. Ei ihme, että METAkin oli jossakin vaiheessa kiinnostunut, miten olen voinut selviytyä. Kirjoitukseni oli tutkittu luovan ajattelun käyttämisestä selviytymiseen. Ja löydöksiä käytetty generatiivisen tekoälyn kehittämiseen. -Kauhistuin, kun sain tietää tästä. Pyysin lopettamaan. Olen rankan joukkovainon kohteena ja nyt stalkkereillekin on analysoidut selviytymiskeinoni luettavissa.Jos siis olet tuollaisen kohteena, ja jo 80 vuotias niin VARSIN HYVIN näyttää pystyvän sen kanssa elämään.
Monet kuolevat jo 50 iässä tai nuorempinakin vaikkeivat edes ole (mielestään) tuollaisen kohteena.
Tuleekin mieleen että johtuisiko noin vanhaksi elämisesi siitä että olet tuollaisen kohteena, olisit ilman sitä jo kuollut! - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos siis olet tuollaisen kohteena, ja jo 80 vuotias niin VARSIN HYVIN näyttää pystyvän sen kanssa elämään.
Monet kuolevat jo 50 iässä tai nuorempinakin vaikkeivat edes ole (mielestään) tuollaisen kohteena.
Tuleekin mieleen että johtuisiko noin vanhaksi elämisesi siitä että olet tuollaisen kohteena, olisit ilman sitä jo kuollut!Itsekin ihmettelen. Olen saanut erilaisia selityksiä. Olen ollut koko ikäni hyvin tarkan seuraamisen kohteena. Miksi ? Yksi selityslinja on CIA/Disney aivopesut lapsena. Minullahan on sivupersoona: kreikkalainen pikkuprinsessa. Olenkin viime aikoina vähän miettinyt, paljonko hänen osalleen on tullut kärsiä minun puolestani sellaista, mitä en olisi kestänyt.
On myös tervettä perimää. Äidillä ei ole ollut sairauksia, paitsi ihan lopuksi pikkuaivoissa. Olen äpärä. Hirviöbioisä taisi elää lähemmäs satasta. Äiti ja monet läheiset lähemmäs 90 v- Monet olivat töissä yli 70 v vuotiaaksi.
Minulla on paljon allergioita. Kun niihin kuuluvat kaikenlaiset lisäaineet, säilöntäaineet, värit ,paranteet, mausteet sun muut sekä marjat, hedelmät, on ruokavalioni tarkka ja perusterveellinen. Ei käy juuri mitkään lääkkeetkään. Ja hengittämäni ilman on tarvinnut olla puhdasta. - Allergeenien varominen on tietojen kerryttyä tullut automaattiseksi. Ja psyykkisesti olen nimennyt sen ominaisuudeksi. Ja aina ilmoittanut itseni terveeksi.
Olen ollut hyvin älykäs, supermuistinen, monilahjakas. Akat.loppututkinto. Työelämä ehti kestää reilusti yli 50 kymppiseksi. Gang stalkingin avulla poistettiin 25 vuotta sitten.
Liikunnallinen, luonnossa viihtyvä, Lapinvaeltajakin. Harrastin joogaa. Jne. MUTTA VOI VEE, VÄÄRÄÄN YHTEISKUNTALUOKKAAN KUULUVA SEKAROTUINEN, joka jatkuvasti tunkeutui eliitin reviirille.
En nyt viitsi kaikkea luetella. Mitäs sitten tapahtuikaan? Alkoi se 40 vuoden helvetti vainoineen. Siitä voi lukea nimimerkin Riksunvainottu kirjoittamana ja anonyymin kirjoittamana. - Vainooni liitty paljon fyysistä väkivaltaa, myrkyttämisiä ja nyt viimeksi puolen vuoden välein päähän/aivoihin kohdistuen. Ja se jatkuva unihäirintäkin viimeiset reilut 10 vuotta. - Nyt olen finaalissa. Tekisin itsarin, jos se olisi mahdollista.
Että on vähän monisäikeisempää kuin unihäirinnästä elävänä selviytyminen. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Itsekin ihmettelen. Olen saanut erilaisia selityksiä. Olen ollut koko ikäni hyvin tarkan seuraamisen kohteena. Miksi ? Yksi selityslinja on CIA/Disney aivopesut lapsena. Minullahan on sivupersoona: kreikkalainen pikkuprinsessa. Olenkin viime aikoina vähän miettinyt, paljonko hänen osalleen on tullut kärsiä minun puolestani sellaista, mitä en olisi kestänyt.
On myös tervettä perimää. Äidillä ei ole ollut sairauksia, paitsi ihan lopuksi pikkuaivoissa. Olen äpärä. Hirviöbioisä taisi elää lähemmäs satasta. Äiti ja monet läheiset lähemmäs 90 v- Monet olivat töissä yli 70 v vuotiaaksi.
Minulla on paljon allergioita. Kun niihin kuuluvat kaikenlaiset lisäaineet, säilöntäaineet, värit ,paranteet, mausteet sun muut sekä marjat, hedelmät, on ruokavalioni tarkka ja perusterveellinen. Ei käy juuri mitkään lääkkeetkään. Ja hengittämäni ilman on tarvinnut olla puhdasta. - Allergeenien varominen on tietojen kerryttyä tullut automaattiseksi. Ja psyykkisesti olen nimennyt sen ominaisuudeksi. Ja aina ilmoittanut itseni terveeksi.
Olen ollut hyvin älykäs, supermuistinen, monilahjakas. Akat.loppututkinto. Työelämä ehti kestää reilusti yli 50 kymppiseksi. Gang stalkingin avulla poistettiin 25 vuotta sitten.
Liikunnallinen, luonnossa viihtyvä, Lapinvaeltajakin. Harrastin joogaa. Jne. MUTTA VOI VEE, VÄÄRÄÄN YHTEISKUNTALUOKKAAN KUULUVA SEKAROTUINEN, joka jatkuvasti tunkeutui eliitin reviirille.
En nyt viitsi kaikkea luetella. Mitäs sitten tapahtuikaan? Alkoi se 40 vuoden helvetti vainoineen. Siitä voi lukea nimimerkin Riksunvainottu kirjoittamana ja anonyymin kirjoittamana. - Vainooni liitty paljon fyysistä väkivaltaa, myrkyttämisiä ja nyt viimeksi puolen vuoden välein päähän/aivoihin kohdistuen. Ja se jatkuva unihäirintäkin viimeiset reilut 10 vuotta. - Nyt olen finaalissa. Tekisin itsarin, jos se olisi mahdollista.
Että on vähän monisäikeisempää kuin unihäirinnästä elävänä selviytyminen.Vaikka tämä on personoiden kirjoitettu, en paljasta mitää uutta tai mitä pitäisi salata.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vaikka tämä on personoiden kirjoitettu, en paljasta mitää uutta tai mitä pitäisi salata.
JOKA ÖISEN UNIHÄIRINNÄN KOHTEENA OLEN OLLUT10 VUOTTA. Ihan poikki olen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
JOKA ÖISEN UNIHÄIRINNÄN KOHTEENA OLEN OLLUT10 VUOTTA. Ihan poikki olen.
Mutta selvästi kaiken tuon kanssa voi todellakin elää koska et ole vielä kuollut.
Siitähän tässä keskusteltiin "voiko elää", ja vastaus on "kyllä voi".
Eikös niin?
- Anonyymi00016
Eikö nämä salaliittolaiset sairastu. Luulisi että sellainen ihminen joko on jo sairas tai sairastuu omiin vihakuvitelmiinsa. Jakomielisyydessä ihminen ulkoistaa omat pelkonsa ja sekavat ajatuksensa johonkin kohteeseen, jonka kuvittelee aiheuttaneen ne. Hän kärsii itse. Tai he. Joukolla toivat ovat myös raukkamaisia pelkureita.
- Anonyymi00017
Vastaan vielä unenhäirintään, siihen heti nukahdettua herättämiseen. Tiesin sellaisesta stalkkauksesta. Yritin välttää sitä. Heti kun menin sänkyyn, panin silmät kiinni. Ei näkynyt silmien sulkeutumista nukahtamisen hetkellä. Joskus panin vielä jotakin huivia silmien päälle. -Tämä joko riitti tai ei yritettykään.
Häirintää sängyssä ollessa olen väistellyt/ vältellyt vaihtamalla vähän sängyn paikkaa ja tyynyn paikkaa eli pää on siirtynyt päädystä toiseen.- Anonyymi00021
"Ei näkynyt silmien sulkeutumista nukahtamisen hetkellä."
Mitä tämä tarkoittaa? - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
"Ei näkynyt silmien sulkeutumista nukahtamisen hetkellä."
Mitä tämä tarkoittaa?Että jos kytättiin jonkun laitteen avulla silmiä, niin avoimina ne kertoivat valvetilasta. Kun kohde nukahti, räpsähtivät kiinni. - Nykyään on olemassa seurantalaitteita, joilla voi arvella nukahtamisen tapahtuneen, vaikka eivät kohteen naamaa näkisikään.
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Että jos kytättiin jonkun laitteen avulla silmiä, niin avoimina ne kertoivat valvetilasta. Kun kohde nukahti, räpsähtivät kiinni. - Nykyään on olemassa seurantalaitteita, joilla voi arvella nukahtamisen tapahtuneen, vaikka eivät kohteen naamaa näkisikään.
Ahaa, asia selvä.
Kuinka kauan sulla on ollut sama patja millä nukut? - Anonyymi00034
Anonyymi00022 kirjoitti:
Että jos kytättiin jonkun laitteen avulla silmiä, niin avoimina ne kertoivat valvetilasta. Kun kohde nukahti, räpsähtivät kiinni. - Nykyään on olemassa seurantalaitteita, joilla voi arvella nukahtamisen tapahtuneen, vaikka eivät kohteen naamaa näkisikään.
Entä jos kyttäävät jollain laitteella aivokäyriä tai jopa ajatuksia ja ne kertovat valvetilasta?...
- Anonyymi00062
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kuulostat paranoidiselta. Lääkkeistä voisi olla hyötyä.
- Anonyymi00023
googlaa: UNIHÄIRINTÄ JOUKKOVAINOSSA
Siellä selkeää selontekoa luettelomaisesti.- Anonyymi00024
Mutta taustana on se, virallisesti joukkovainoa ei ole olemassa, se vain kokemus. Kun ekan kerran katsoin, teksi oli erilainen: asiallisempi. Äsken näin muuttuneen tekstin.
Tekoälyyn on sisällytetty tieto, että gang stalking on vainoharha. Kun keskustelin tekoälyn kanssa ja annoin palautetta, se vaikersi, että he eivät saa esittää muita näkökulmia kuin lääketieteellisen ja psykologisen. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mutta taustana on se, virallisesti joukkovainoa ei ole olemassa, se vain kokemus. Kun ekan kerran katsoin, teksi oli erilainen: asiallisempi. Äsken näin muuttuneen tekstin.
Tekoälyyn on sisällytetty tieto, että gang stalking on vainoharha. Kun keskustelin tekoälyn kanssa ja annoin palautetta, se vaikersi, että he eivät saa esittää muita näkökulmia kuin lääketieteellisen ja psykologisen.linkki, jonka annoin, on trollattu pilalle
- Anonyymi00026
Trolliketjuhan tämäkin on. Ihan hyvä, että loppuun kirjoitettu linkkikin, johtaa trollatulle sivulle.
- Anonyymi00028
TÄMÄN OVAT KIRJOITTANEET HYVÄNTAHTOISET TROLLIT. Tämä voisi olla esimerkki siitä, mitä pari auttavaista, mutta asiaan syvemmin perehtymätöntä tyyppiä saa kokoon jo vanhentuneilla e-häirintä tiedoillaan taviksina. -Jos ei ole alan ihminen tai itse jo reilumman ajan kohteena ollut, ei pysty uskomaan, että tällaista voi ihminen toiselle tehdä ja että teknologia on näin kehittynyttä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
TÄMÄN OVAT KIRJOITTANEET HYVÄNTAHTOISET TROLLIT. Tämä voisi olla esimerkki siitä, mitä pari auttavaista, mutta asiaan syvemmin perehtymätöntä tyyppiä saa kokoon jo vanhentuneilla e-häirintä tiedoillaan taviksina. -Jos ei ole alan ihminen tai itse jo reilumman ajan kohteena ollut, ei pysty uskomaan, että tällaista voi ihminen toiselle tehdä ja että teknologia on näin kehittynyttä.
Niin sillä linkillä tulee näkyviin myös myös ketjuja aiheesta. YKSI OIKEIN TÖRKEÄ. Minä vuosien ajan kirjoitin muutamiin avaamiini ketjuihin raporttia e-häirinnästä öisin. Oli tuhjansiakin kävijöitä. Ne ketjut trollattiin pilalle,oikein törkeästi rääpien. Sitten poistettiin. Nyt niistä koostettu yhteenvetokeju on nähtävillä. luettavana.
Siis minuun vuosia kohdistettu valvottaminen, unen laadun häirintä, rasittavat, stressaavat, traumatisoivatkin herätykset, on räävitty. Nukkuessa tai ainakin sängyssä ollen kidutettiin. Tuhottiin elimistöä. E-raiskattiin. -Nyt sitten pilkkaamista ja halventamista koetusta. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Niin sillä linkillä tulee näkyviin myös myös ketjuja aiheesta. YKSI OIKEIN TÖRKEÄ. Minä vuosien ajan kirjoitin muutamiin avaamiini ketjuihin raporttia e-häirinnästä öisin. Oli tuhjansiakin kävijöitä. Ne ketjut trollattiin pilalle,oikein törkeästi rääpien. Sitten poistettiin. Nyt niistä koostettu yhteenvetokeju on nähtävillä. luettavana.
Siis minuun vuosia kohdistettu valvottaminen, unen laadun häirintä, rasittavat, stressaavat, traumatisoivatkin herätykset, on räävitty. Nukkuessa tai ainakin sängyssä ollen kidutettiin. Tuhottiin elimistöä. E-raiskattiin. -Nyt sitten pilkkaamista ja halventamista koetusta.Mutta selvästi tuon kanssa pystyy elämään koska olet vieläkin elossa; sitähän tämä ketju kysyi.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mutta selvästi tuon kanssa pystyy elämään koska olet vieläkin elossa; sitähän tämä ketju kysyi.
luultiinko, että kuolleet pystyisivät vastaamaan. Sorry, juuri sillä minut tapettiin.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
luultiinko, että kuolleet pystyisivät vastaamaan. Sorry, juuri sillä minut tapettiin.
Ja täällä Tuonelassa olen tavannut useita kohtalotovereita. Vielä elossa ollessa googlasin: VALVOTTAMINEN. Ei niistä tiedoista apua ollut.
- Anonyymi00061
Anonyymi00029 kirjoitti:
Siis minuun vuosia kohdistettu valvottaminen, unen laadun häirintä, rasittavat, stressaavat, traumatisoivatkin herätykset, on räävitty. Nukkuessa tai ainakin sängyssä ollen kidutettiin. Tuhottiin elimistöä. E-raiskattiin. -Nyt sitten pilkkaamista ja halventamista koetusta.Hyvä mies. Mene töihin!
- Anonyymi00033
Jos olisi paha kulkutauti, joka tappaisi tuhat ihmistä. Sinä kyselisit, pystyykö siitä selviäviämään hengissä. Sitten tapaisit yhden hengissä selvinneen.Sanoisit, selvä juttu, näköjään pystyy. - Ei taida olla kovin korkea äo sinulla
- Anonyymi00035
Mitä sää selität taas?
Siis jos on asia/tauti joka vaikka tappaisi 99999 ihmistä 100000:sta niin se että yksikin jää eloon täyttää määritelmän "tästä voi selvitä elossa". Absoluuttinen fakta.
On sitten eri asia jos tarkastellaan "selviääkö -kaikki- elossa", mutta siitä ei aloitusotsikossa ole mitään mainintaa.
Tuo väitteesi selvästi todellakin osoittaa sen millainen luetun ymmärrys sulla on ja siitä taas voi päätellä sitä äo:takin.
- Anonyymi00036
Meluhäirintä ääniaseella, unen estäminen ja muut vastaavat gang stalkeri luuserien touhut ovat säälittävintä toimintaa mitä maapallolla on koskaan nähty.
www.targetedjustice.com- Anonyymi00037
Mukava kun kelpaa.
Koskas taas päristellään?
Sopisko tänään. - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mukava kun kelpaa.
Koskas taas päristellään?
Sopisko tänään.riksun vainottu ei kirjoittanut "säälittävästä toiminnasta" niin, että mene muualle päristelemään.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
riksun vainottu ei kirjoittanut "säälittävästä toiminnasta" niin, että mene muualle päristelemään.
Eihän me nyt hyvää asiakasta noin vain jätetä rauhaan.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Eihän me nyt hyvää asiakasta noin vain jätetä rauhaan.
Paljonko teille maksetaan? Vai onko kiduttaminen niin antoisaa, että teette ilmaiseksi.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Paljonko teille maksetaan? Vai onko kiduttaminen niin antoisaa, että teette ilmaiseksi.
Minä maksan tästä ilosta.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Minä maksan tästä ilosta.
Kenelle maksat?
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kenelle maksat?
Sehän nyt ei kuulu sulle sitten yhtään mitenkään.
Tai sekään paljonko maksan, mutta kyllä se on ihan normaalille kuluttajalle saavuttamaton summa. - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Sehän nyt ei kuulu sulle sitten yhtään mitenkään.
Tai sekään paljonko maksan, mutta kyllä se on ihan normaalille kuluttajalle saavuttamaton summa.Kyttääjä luuseri mikroaaltoaseensa kanssa.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kyttääjä luuseri mikroaaltoaseensa kanssa.
En ole kirjoittanut ylläolevaa viestiä. -Olen sen verran ällistynyt, että pysyn hiljaa.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
En ole kirjoittanut ylläolevaa viestiä. -Olen sen verran ällistynyt, että pysyn hiljaa.
Mitä väliä sillä on kirjoititko vai et?
Oletatko että se ketään kiinnostaisi?
- Anonyymi00047
Onneksi on ydinpommit. Ne tuhoavat kohta kaiken, siis KAIKEN, mukaan lukien häiriköt ja heidän systeeminsä. Saa maapallon ihmiskunta aloittaa alusta ja ainakin aluksi olla ilman häiriköitä, gang stalkkereita, unen häiriköitä jne. Kauankohan muuten menee siihen, että ihmiskunta kehittyy siihen vaiheeseen, että ruvetaan musertamaan tiettyjä ihmisiä...
- Anonyymi00048
Meluhäirinnän ja unenpuutetaktiikan kanssa olen elänyt tasan 10 vuotta ja 4 kk ja joka yö mietin, kannattaako elää ..
- Anonyymi00051
Eikös olisi kannattanut muuttaa johonkin rauhallisempaan paikkaan asumaan?
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Eikös olisi kannattanut muuttaa johonkin rauhallisempaan paikkaan asumaan?
Yksi tavallinen meluhäirinnän aiheuttaja ovat autot, suunnitelmallisesti. Nykyään henkilöautot ovat muuttuneet äänettömämpään suuntaan. - Viritetyt mopot ovat hyviä.
Mutta nykyään osataan meluhäirintää aiheuttaa niin, että vain uhri makuuhuoneessaan kuulee sen omissa korvissaan.
Jo varhainen ja ensimmäisiä raportoituja havaintoja, joita gang stalking uhrit huomasivat , oli: MUUTTAMINEN EI AUTA, VAINO TULEE PERÄSSÄ. Sen on vuosikymmen ja vuosi toisensa jälkeen uudet kohteet huomaamaan. - Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Yksi tavallinen meluhäirinnän aiheuttaja ovat autot, suunnitelmallisesti. Nykyään henkilöautot ovat muuttuneet äänettömämpään suuntaan. - Viritetyt mopot ovat hyviä.
Mutta nykyään osataan meluhäirintää aiheuttaa niin, että vain uhri makuuhuoneessaan kuulee sen omissa korvissaan.
Jo varhainen ja ensimmäisiä raportoituja havaintoja, joita gang stalking uhrit huomasivat , oli: MUUTTAMINEN EI AUTA, VAINO TULEE PERÄSSÄ. Sen on vuosikymmen ja vuosi toisensa jälkeen uudet kohteet huomaamaan.Edellä kuvattu on jo historiaan kuuluvaa joukkovainoissa. Nykyään asia hoidetaan e-häirinnällä. Minulla perusherätys on sihinällä , sihinäpommilla herättäminen. Sen voi laittaa päälle vaikka automaattisesti toimimaan. Tunnin välein.
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Edellä kuvattu on jo historiaan kuuluvaa joukkovainoissa. Nykyään asia hoidetaan e-häirinnällä. Minulla perusherätys on sihinällä , sihinäpommilla herättäminen. Sen voi laittaa päälle vaikka automaattisesti toimimaan. Tunnin välein.
Useammin kuin noin tunnin välein ei kannata koska et ehdi nukahtaa tarpeeksi syvään uneen.
Tämä on testattu.
- Anonyymi00049
Kun nyt joku oli hankkinut tietoja ja esitteli niitä aloituksessa, lisäilin siihen omia tietojani ja kokemuksia. Ja lyhyesti elämäntarinani koko ajan myös kohteena ollen. En ymmärrä rääpimistä hengissä selviytymisestä. ja mikä tämä aloittaja on, joka lopussa täysin mitätöi minut. ja miksi aloitti tämän ketjun.
- Anonyymi00050
Ja toin esille, että viimeiset 10 v valvottaminen, yöhäirintä e-häirinnällä aiheutettuna ja sen eri muodoilla kidutettuna. LUULENKO ETTÄ KETÄÄN KIINNOSTAA? vastaus:toivottavasti uutta kohdetta, joka etsii tietoja.
- Anonyymi00055
Tuosta että vaino seuraa jos muuttaa, siksi ei kannata.
Oletteko tuota itse koittaneet, vai uskotteko kun joku teille täysin tuntematon taho noin väittää?
Merkittävä osa tuota koettua vainoa on oikeasti kaasuvalotusta missä kohteet saadaan itse uskomaan asioihin joita ei ole olemassa.- Anonyymi00058
"Oletteko tuota itse koittaneet". Olen tavannutkin joitakin livenä, ja sitten somen tukiryhmissämme vuosienkin ajan.
Minä olen riksun vainottu. Nyt minut pidetty "vankina" riksussa 40 vuotta. Ei ole päästeet muuttamaan.
Ei me aleta mukaan tuohon teidän gaslighting touhuun, ihan tuntemattomille ruveta todistelemaan.
EN ENÄÄ KIRJOITA TEIKÄLÄISILLE. - Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
"Oletteko tuota itse koittaneet". Olen tavannutkin joitakin livenä, ja sitten somen tukiryhmissämme vuosienkin ajan.
Minä olen riksun vainottu. Nyt minut pidetty "vankina" riksussa 40 vuotta. Ei ole päästeet muuttamaan.
Ei me aleta mukaan tuohon teidän gaslighting touhuun, ihan tuntemattomille ruveta todistelemaan.
EN ENÄÄ KIRJOITA TEIKÄLÄISILLE.Mieliterve osaisi keskustella tästäkin asiasta normaalisti.
Kyseessä oli varsin viaton kysymys, ja heti meni tunteisiin.
Onko käynyt mielessä että jospa et olisi uskonut että et pääse pakoon, muuttamalla olisitkin vapautunut. Selvästi ei. - Anonyymi00063
Anonyymi00058 kirjoitti:
EN ENÄÄ KIRJOITA TEIKÄLÄISILLE.Lisää ajateltavaa.
Mikäli oikeasti olet jonkun vainon kohteena, niin tokiihan ne "kanssakärsijät" joita sun on sallittu tavata on oikeasti näyttelijöitä joiden tehtävä on vahvistaa sun käsitystä vainosta.
Tuo vaino kun tietenkin olisi rakennettu kuin sipuli, kerroksia on enemmän kuin osaat kuoria.
Fox Mulderin sanoin "Trust No One".
- Anonyymi00056
Vainoharha on todellisuutta. Siihen "sairastuu" yllättävän helposti. Meidän mielemme osaa keksiä erilaisia selityksiä ja se liittää niihin uhkan ja tekijän.
On toki mahdollista että joutuu jonkun porukan tai ihmisen toiminna kohteeksi, mutta silloinkin olisi hyvä vahvistaa sitä mikä omassa elämässä on totta ja millä on todella merkitystä itselle. Ja olla välittämättä "yhteensattumista".
Itsekin pitäisi yrittää olla jakamatta ihmisiä poliittisten ja uskonnollisten käsitysten mukaan ja kohdat jokainen henkilö vain sellaisena kun hän on. Jokaisen pitää vastata omista teoistaan eikä siirtää vastuuta Jumalalle, Isänmaalle, puolueelle tai vastaavalle. - Anonyymi00057
Minulla on päällä pitkään jatkunut meluhäirintä, mutta uskon että meluaja muutti naapuriini vain sattumalta. Syy miksi hän meluaa on se että tämä talo on niin surkea, aivan kaikki äänet kuuluu. Häneltä murtui sen takia psyyke vuosia sitten ja sen takia hän potee pahaa oloa ja häiritsee minua.
- Anonyymi00060
Onneksi lääkkeet skitsofreniaan on keksitty
- Anonyymi00064
Tuo ei auta, niitä pitäisi vielä sen sairastuneen ottaa.
Moni heistä on tilansa takia varsin haluttomia siihen. - Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Tuo ei auta, niitä pitäisi vielä sen sairastuneen ottaa.
Moni heistä on tilansa takia varsin haluttomia siihen.Kysy tekoälyltä, mitä skitsofrenia tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial211800Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3471514Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118- 1421116
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928