Punkalaidun, huumekaupan tehtailun paikkakunta

Anonyymi-ap

Helsingin Sanomat (8.2.2026) tietää kertoa usein sivuin, kuinka muuten niin pieneen kuolevaan kuntaan on herännyt vilkas huumekauppa.
Arvelantiellä ja Lauttakyläntiellä, mutta kuitenkin tarpeeksi liki paikallista "keskustaa" , tehtaillaan huumekauppaa.
Kuka niitä pienessä kunnassa pystyy ostelemaan, missä kaikki nuoret muutenkin on ? Vai onko lähinnä kyse tuottamisesta, levitys on enimmäkseen muualla ?
Säälin todella nykyistä kehitystä. Varmaan edes postinkantaja ei pysty postia viemään, jo tien reunaa koristaa useat varoitukset. Paikallinen poliisi suhaa varmaan monen muunkin paikan väliä eikä ehdi /uskalla/viitsi puuttua näin laajoihin ongelmiin.
Lukekaa Hesarista, siinä haastatellaan punkalaitumelaisia, nehän asian parhaiten ytimissään tuntee. Silloin myös rikollisuus kohdistuu pienen kunnan pieniin yrityksiin.

3

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mutta kun media ja muukin markkina tykkää pöhinästä!!!

• Anonyymi00002

Maaseudun valitettaviin puoliin (kaikesta ihanasta luonnosta ja rauhasta huolimatta ) jää piileskelevä rikollisuus. Kylällä ei ole mitään omaa jeppeä, poliisi tulee 40 minuutin matkan takaa eli myöhässä. Autiotaloja saa halvalla.
      Vankilasta kotiutuvat jatkavat virkaansa hämärähommissa. Punkalaitumella jo joka tilalla on valvontakamerat. Silti pihoilta viedään tavarat ! Taloihin murtaudutaan !
      Nykyistä maaseudun elämää, joo.

• Anonyymi00003

Punkalaitumella on ainakin harvasssa kesämökit . Tämän jälkeen vielä harvemmassa. Viimeksi kun ajettiin sieltä kesällä läpi , keskusta on puolikuollut, palvelut näivettyneet, olemattomat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      294
      2983
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1784
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe