Tämä on hyvä muistaa, kun paha herjaa Jeesukseen uskovia

Anonyymi-ap

”Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!”
Matt 10:25

21

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä ihmettä!?

• Anonyymi00002

Riivajatkin uskoo ja tunnustaa Jeesuksen Korkeimman Jumalan pojaksi.

Luuk. 8:28

Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?

• Anonyymi00003

Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin peesaajia hurmoslahkot pullistelee.

Ap. t. 19:15 "mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

Matt. 24:5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

• Anonyymi00004

Matt. 7:15

"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

• Anonyymi00006

Minäpä taidankin tutustua näihin ”lahkoihin”, kun sinä niistä niin paljon pahaa puhut. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi00017
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minäpä taidankin tutustua näihin ”lahkoihin”, kun sinä niistä niin paljon pahaa puhut. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kannattaa tutustua! Helluntailaisilla ainakin on paremmat laulut, kuin luterilaisten synkät jollotukset.🎼🎵🎶🪗🎸🎹

• Anonyymi00018
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Matt. 7:15

"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

Tepeä kartan kuin ruttoa.

• Anonyymi00005

Kyllähän tämä vanha herjaaja jaksaa herjata päivittäin.

• Anonyymi00008

Ja tuota herjaa onkin riittänyt. Mutta minkäs hän sille voi…

• Anonyymi00009

Onhan siinä hyviä Raamatuntekstejä.
      Ja tuolle yhdelle sydämelliselle: Eikö kaikki ole vähän jollakin tapaa lahkoja?
      Ihan kirkkokunnista lähtien.

• Anonyymi00010

Mitä vanhempi kirkkokunta sen luotettavampi se on.

Lahkot on jälkikäteen oikean kristinuskon sekaan kylvettyä lustetta.

Päältäpäin paremmman ja elinvoimaisemman näköistä kuin hitaasti kasvanut perinteinen kristinusko, nisuleipä. Siksi se kiinnostaa monia väkevämpää hengellisyyttä etsiviä sieluja.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Päältäpäin paremmman ja elinvoimaisemman näköistä kuin hitaasti kasvanut perinteinen kristinusko, nisuleipä. Siksi se kiinnostaa monia väkevämpää hengellisyyttä etsiviä sieluja.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ikävä sanoa, mutta tuo ei pidä paikkaansa. Vanhoista kirkkokunnista on viime vuosina paljastunut todella hirveitä asioita. On kauheaa, miten ihmisen syntisyyd tunkeutuu kaikkialle.

Vain Jeesuksen armoon turvautumalla ihminen voi jotenkin täällä pärjätä. Itse en ainakaan selviäisi ilman Jeesusta. Monesti olen saanut Häntä avuksi pyytää ja monesti Hän on minut armahtanut ja varjellut pahasta!

• Anonyymi00012

Minä otin käärön enkelin kädestä ja söin sen. Se maistui suussani makealta kuin hunaja, mutta kun olin sen syönyt, alkoi vatsaani karvastella.

• Anonyymi00013

Pelkästä rakkaudesta ja armosta puhuminen maistuu makealta.

• Anonyymi00014

Varmin tapa päästä taivaaseen on herjata muita sekä lainailla korvasyyhyyn Raamattua joilla voi kuvitella syyllistävänsä toisia.

Joskaan se ei ole mitään perinteistä kristinuskoa ja lahkolaisuuden aatelia.

• Anonyymi00021

Herjaaminen ei ole Jumalasta. Siitä pitää tehdä parannus, jos aikoo Jumalan luo päästä.

• Anonyymi00015

Vihollinen käyttää omiaan mm. apostolien herjaamisessa.

• Anonyymi00016

Ei perinteinen kristinusko herjaa, ei kirkkoon mennä herjaamaan, vaan herjaaja on aina vihkiytynyt lahkolainen. Lahkolainen herjaa toista lahkolaista.

• Anonyymi00022

Jokainen meistä joutuu Jumalan edessä vastaamaan OMISTA synneistämme. Meitä ei hyödytä sitten Jumalan edessä sanoa, että ”mutta kun nuo toiset”.

• Anonyymi00023

Joillekin uskon harjoittaminen on vain pelkkää herjaamista. Tai hyvin monelle ja kun yhdet herjaa, se houkuttaa toisia herjaamaan takaisin ja niin saatana saa ihmisiä valtaansa. On pelkkä saatanan ovela juoni tehdä uskonnosta sellaista että siinä herjataan toinen tosiaan ja saada se leviämään kaikkien keskuuteen kun sitten vastataan herjoihin, vaikka Raamattu nimenomaan käskee tekemään aivan toisin. Siunaamaan.

Yleensä kun lukee Raamattua pitäisi vähän ajatella eikä olla vatipää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1859
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1812
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      358
      1600
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      150
      1227
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      214
      1188
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1138
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1044
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1009
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1005
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      971
    Aihe