Olen kyllästynyt siihen, että asunnon pitäisi olla viimeisen päälle. Pidän paimentolaisasunnoista, jossa lattioilla on paljon tyynyjä.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Muuta heinälatoon!
- Anonyymi00002
Paremminkin itämaille
- Anonyymi00003
Olen samaa mieltä.
Paimentolaisasunnoissa on se huono puoli, että Peräilma pääsee karkailemaan turhan helposti, nehän eivät ole kovin tiiviitä. Mutta jos tiivistää kunnolla, niin sitten kyllä kelpaa päästellä ringissä Peräilmaa. Ja vaipua kranssiin ja päästää Peräilmaa.
- Anonyymi00004
Eikö se riitä, että hokee Jehovaa kaikille...!?
kyllä sikalat on yhtä hyvin huonoja (totuus vai valhe?*)paikkoja seurusteluun kuin noita akka jt valtakunnansalit. Voi jopa harjoitella seurustelua kun huomaat mikä yksi miljoonasta naiskarsinatyöntekijän henkäyksestä oli jotenkin seksuaalinen?! Onneksi minun oikeat mummot ei ole enää vauhdissa miettimässä näitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680