Yli 40.vuotta samassa NS. Työpaikassa on jo liikaa voi olla loppuun palanut käkkäre puoli kuollut ja nämä sairaat tekee Kokoomukses sa päätöksiä jotka ovat tuhonneet Suomen talouden konkurssi on edessä
Hallitukseen valitut oletteko mielestänne terveitä
3
91
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikki valitaan vaaleissa.
Siellä ei ole ketään, joka olisi valittu 40 vuotta sitten. - Anonyymi00002
Kyllä keski-ikä on huipussaan.
Kansanedustajille pitää saada ala - ja yläikäraja.- Anonyymi00003
Alaikäraja ennen kaikkea ja 30 minimissään .Nykyään aikuistuminen ja kypsyminen ottaa aikaa kun vastuu itsestä on siirtynyt pitkälti yhteiskunnalle ja työt jotka tuovat vastuun itsestä ja toimeentulosta on siirtynyt myöhäis iälle, joten todellisuus siitä mitä työ on ja kuinka paljon vaatii leivän pöytään ,sekä oman katon päänsä päälle itse hankkiminen ei ole enää itsestään selvyys varhais aikuisillemme. Ikävä tosi asia.
Kun sitten siirrytään päättämään toisten asioita ilman varsinaista kokemusta arjen kovuudesta ei päätöksenteko enää kohtaa arkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223