Profeetta puhuu tässä tiedon ja viisauden sanoilla Jeesus rakastaa seurakuntaansa ja on tulossa pian takaisin.
https://youtu.be/CymbaeEe2ZQ?si=NWjLeA2VtuWc9Pwv
Profeetta Jari Pasanen puhuu
22
122
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jari saa runsaasti kunniaa ja palvontaa osakseen seurakunnassa kun ennustukset menevät yleensä oikein
- Anonyymi00002
Mielenkiintoinen kommentti. Harvoin näkee näin vaatimattomasti muotoiltua todistusta omasta (tai läheisen) profeetallisesta erinomaisuudesta. Mutta hyvä, että asia tuli selväksi, ettei nöyryys pääse vahingossa kasvamaan.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mielenkiintoinen kommentti. Harvoin näkee näin vaatimattomasti muotoiltua todistusta omasta (tai läheisen) profeetallisesta erinomaisuudesta. Mutta hyvä, että asia tuli selväksi, ettei nöyryys pääse vahingossa kasvamaan.
Jari on saanut Herralta tiedon sanat ja viisauden sanat armolahjan profeetan kutsun lisäksi niin miksipä ei käyttäisi armolahjojaan.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jari on saanut Herralta tiedon sanat ja viisauden sanat armolahjan profeetan kutsun lisäksi niin miksipä ei käyttäisi armolahjojaan.
Oi suuri profeetta,
Milanon mäkihyppy huomenna! Ennusta nyt, kuka saa kullan, kuka hopean ja kuka pronssin. Tai jos taivaan hengen salat ovat liian syvällisiä, voit myös arvata summamutikassa.... 😁 - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jari Pasanen ei ole helluntailainen. Miksi te laitatte tähän osioon kaikki mahdolliset?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jari Pasanen ei ole helluntailainen. Miksi te laitatte tähän osioon kaikki mahdolliset?
Kyseinen profeetta on aikanaan ollut helluntailainen. Nykyään hän on Nehemia seurakunnan pastori joka tekee voimallista lähetystyötä helluntailaisten pariin pyrkimyksenä saada ihmisiä kääntymään pois helluntailaisuudesta jäseneksi pyhään nehemialaisuuteen.
- Anonyymi00006UUSI
Mitäs profetiaa tuossa oli? Eikös sitä Jeesuksen takaisin tulemista ole hoettu jo 2 000 vuotta ja tuokin ns. profetia oli vuodelta 2017. Tuliko jo takaisin, minä en ainakaan nähnyt mitään.
- Anonyymi00007UUSI
Tässä aloituksessa taisi tärkein informaatio olla se että aloittaja on profeetta. Omakehu haisee
- Anonyymi00008UUSI
Tässä tilaisuudessa on vahva ja raitis Pyhän Hengen voimavaikutus ja se puuttuu nykyisin seurakunnista. https://www.youtube.com/watch?v=iQ4iZQ3PWBI
- Anonyymi00009UUSI
Videollasi ei ole palvottavaa profeettaa. Aloituksen videossa on selvä palvonnan kohde, profeetta itse nimittäin.
- Anonyymi00010UUSI
2Moos.23:25 Mutta Herraa teidän Jumalaanne pitää teidän palveleman, niin hän siunaa sinun leipäs ja sinun vetes: ja minä otan pois kaikki sairaudet. Biblia (1776) 2Moos.15:26. 5Moos.7:15.
- Anonyymi00011UUSI
Palvelua. https://keskustelu.suomi24.fi/t/13705794/sanan-ja-saarnamiehen-suhde
- Anonyymi00013UUSI
voiko tehdyt rikokset sovittaa vaihtoehtoisesti helvetissä kuoltuaan 🤣
- Anonyymi00015UUSI
Aloittaja ainakin on sovittanut omat rikoksensa vankilassa. Ne on nyt heitetty unohduksen kaivoon ne menneet rikolliset teot.
- Anonyymi00014UUSI
1Piet.3:19 Jossa hän myös meni pois ja saarnasi hengille vankeudessa. 1Piet.4:6 Sillä sitä varten evankeliumi kuolleillekin saarnattu on, että he kyllä tuomittaisiin ihmisten jälkeen lihassa, mutta Jumalan jälkeen eläisivät hengessä. Biblia (1776)
- Anonyymi00016UUSI
Mahtaisko jarille löytyä jotain työtä oikeaa siis !
Vois lopettaa nuo vouhttamisensa. - Anonyymi00017UUSI
Tyttärenä kiinnostaa vanhemmuus
- Anonyymi00018UUSI
Joh.5:17 Niin Jesus vastasi heitä: minun isäni tekee työtä hamaan tähän asti, ja minä myös teen työtä. Biblia (1776) Joh.9:4. 14:10.
- Anonyymi00019UUSI
Room.13:11 Ja että me sen tiedämme, nimittäin ajan, että nyt on aika unesta nousta; sillä meidän autuutemme on nyt lähempänä kuin silloin, kuin me uskoimme. Biblia (1776) 1Kor.15:34. Ef.5:14. 1Tess.5:6-8.
Profeetan happotestissä ei vielä yksikään profeetta ole onnistunut.
Oikeat lottonumerot tähän alle profeetalta?- Anonyymi00020UUSI
Jer.30:9 Vaan heidän pitää palveleman Herraa Jumalaansa ja Davidia kuningastansa, jonka minä heille herättänyt olen. Biblia (1776) Hes.34:23. 37:24. Hoos.3:5.
- Anonyymi00021UUSI
Matt.20:27 Ja joka tahtoo teidän seassanne ensimäinen olla, se olkoon teidän palvelianne. MaRk.9:35 Ja kuin hän istui, kutsui hän ne kaksitoistakymmentä ja sanoi heille: jos joku tahtoo ensimäinen olla, sen pitää oleman kaikkein viimeisen ja kaikkein palvelian. Biblia (1776)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 54713
- 41684
- 49644
- 44640
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516