Profeetta Jari Pasanen puhuu

Anonyymi-ap

22

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jari saa runsaasti kunniaa ja palvontaa osakseen seurakunnassa kun ennustukset menevät yleensä oikein

• Anonyymi00002

Mielenkiintoinen kommentti. Harvoin näkee näin vaatimattomasti muotoiltua todistusta omasta (tai läheisen) profeetallisesta erinomaisuudesta. Mutta hyvä, että asia tuli selväksi, ettei nöyryys pääse vahingossa kasvamaan.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mielenkiintoinen kommentti. Harvoin näkee näin vaatimattomasti muotoiltua todistusta omasta (tai läheisen) profeetallisesta erinomaisuudesta. Mutta hyvä, että asia tuli selväksi, ettei nöyryys pääse vahingossa kasvamaan.

Jari on saanut Herralta tiedon sanat ja viisauden sanat armolahjan profeetan kutsun lisäksi niin miksipä ei käyttäisi armolahjojaan.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jari on saanut Herralta tiedon sanat ja viisauden sanat armolahjan profeetan kutsun lisäksi niin miksipä ei käyttäisi armolahjojaan.

Oi suuri profeetta,
        Milanon mäkihyppy huomenna! Ennusta nyt, kuka saa kullan, kuka hopean ja kuka pronssin. Tai jos taivaan hengen salat ovat liian syvällisiä, voit myös arvata summamutikassa.... 😁

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jari Pasanen ei ole helluntailainen. Miksi te laitatte tähän osioon kaikki mahdolliset?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jari Pasanen ei ole helluntailainen. Miksi te laitatte tähän osioon kaikki mahdolliset?

Kyseinen profeetta on aikanaan ollut helluntailainen. Nykyään hän on Nehemia seurakunnan pastori joka tekee voimallista lähetystyötä helluntailaisten pariin pyrkimyksenä saada ihmisiä kääntymään pois helluntailaisuudesta jäseneksi pyhään nehemialaisuuteen.

• Anonyymi00006
      UUSI

Mitäs profetiaa tuossa oli? Eikös sitä Jeesuksen takaisin tulemista ole hoettu jo 2 000 vuotta ja tuokin ns. profetia oli vuodelta 2017. Tuliko jo takaisin, minä en ainakaan nähnyt mitään.

• Anonyymi00007
        UUSI

Tässä aloituksessa taisi tärkein informaatio olla se että aloittaja on profeetta. Omakehu haisee

• Anonyymi00008
      UUSI
      • Anonyymi00009
        UUSI

Videollasi ei ole palvottavaa profeettaa. Aloituksen videossa on selvä palvonnan kohde, profeetta itse nimittäin.

• Anonyymi00010
      UUSI

2Moos.23:25 Mutta Herraa teidän Jumalaanne pitää teidän palveleman, niin hän siunaa sinun leipäs ja sinun vetes: ja minä otan pois kaikki sairaudet. Biblia (1776) 2Moos.15:26. 5Moos.7:15.

• Anonyymi00011
      UUSI
    • Anonyymi00013
      UUSI

voiko tehdyt rikokset sovittaa vaihtoehtoisesti helvetissä kuoltuaan 🤣

• Anonyymi00015
        UUSI

Aloittaja ainakin on sovittanut omat rikoksensa vankilassa. Ne on nyt heitetty unohduksen kaivoon ne menneet rikolliset teot.

• Anonyymi00014
      UUSI

1Piet.3:19 Jossa hän myös meni pois ja saarnasi hengille vankeudessa. 1Piet.4:6 Sillä sitä varten evankeliumi kuolleillekin saarnattu on, että he kyllä tuomittaisiin ihmisten jälkeen lihassa, mutta Jumalan jälkeen eläisivät hengessä. Biblia (1776)

• Anonyymi00016
      UUSI

Mahtaisko jarille löytyä jotain työtä oikeaa siis !

Vois lopettaa nuo vouhttamisensa.

• Anonyymi00017
      UUSI

Tyttärenä kiinnostaa vanhemmuus

• Anonyymi00018
      UUSI

Joh.5:17 Niin Jesus vastasi heitä: minun isäni tekee työtä hamaan tähän asti, ja minä myös teen työtä. Biblia (1776) Joh.9:4. 14:10.

• Anonyymi00019
      UUSI

Room.13:11 Ja että me sen tiedämme, nimittäin ajan, että nyt on aika unesta nousta; sillä meidän autuutemme on nyt lähempänä kuin silloin, kuin me uskoimme. Biblia (1776) 1Kor.15:34. Ef.5:14. 1Tess.5:6-8.

• UUSI

Profeetan happotestissä ei vielä yksikään profeetta ole onnistunut.

Oikeat lottonumerot tähän alle profeetalta?

• Anonyymi00020
      UUSI

Jer.30:9 Vaan heidän pitää palveleman Herraa Jumalaansa ja Davidia kuningastansa, jonka minä heille herättänyt olen. Biblia (1776) Hes.34:23. 37:24. Hoos.3:5.

• Anonyymi00021
      UUSI

Matt.20:27 Ja joka tahtoo teidän seassanne ensimäinen olla, se olkoon teidän palvelianne. MaRk.9:35 Ja kuin hän istui, kutsui hän ne kaksitoistakymmentä ja sanoi heille: jos joku tahtoo ensimäinen olla, sen pitää oleman kaikkein viimeisen ja kaikkein palvelian. Biblia (1776)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 54
      713
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      41
      684
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      644
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38