Edullista Käyttö-autoa aloin etsiä.
Ja huomasin, ettei sellaisia ole uutena,, ja käytettyinäkään, '
ei ole sopivaa vähän ajettua mallia sattunut kohdalle.
- Luulin että esim. uusi dacia olisi hyvä edullinen,, mutta vaikutti laatuunsa nähden kalliilta sekin.
- Autot on täynnä liikaa tekniikka, lisävaristeita, yms.
- Ja tarve on autosta, jolla voi ajaa muutaman kymmenen kilometriä edestaa huoletta. Edullisin ylläpito- ja helppo huolto - ominaisuuksilla.
Ja järkevään hintaan.
Käyttö-Auto Etsinnässä
19
240
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Samoja ongelmia. uusissa autoissa ei ollu perusmallia tarjolla.
Itselläkin on pienet tarpeet, niin riitäisi mopo-autoa hieman tukevampi
yksinkertainen auto.
Mutta ei niitä oikein löydy. - Anonyymi00002
Jos näen että autossa sähköinen käsijarru jää se heti pois valinnasta mitään kaistavahteja en tarvitse enkä adaptiivista vakionopeussäädintä samaten automaatti tihkupyyhkimet haluaisin vaihtaa nykyisestä autosta tavallisiin ne kun ei koskaan toimi oikein
- Anonyymi00003
Ostin käytetyn pikku skodan. alle 100 000 ajettu
Joka katsastukseen on pitänyt korjauttaa.
Ja pikku vikoja on.
On nyt ollu 3v.
Ja heikkoa laatua tämä on. - Anonyymi00004
Nykyisin kannattaa vain korjailla sitä vanhaa ja tilata osat euroopasta , rempan tekee itse lähs 1/10-osalla kustannuksia kuin valtuutetulla .
- Anonyymi00005
Osta Opel, olet onnellinen.
- Anonyymi00006
Alle 10 vuotiaita hyviä perheautoja esim. Fiat Grande Punto ja Tipo sekä Opel Astra.
Itselläni ainakin nuo Fiatit tosi hyvin toimineet ja työkaverilla oli Astra myös huoleton peli.- Anonyymi00007
buhahhahahaa...huonompaa saa etsiä..
- Anonyymi00008
Fiateissa on varaosaongelma.
Niitä ei monessa paikassa ole kaupan! - Anonyymi00009
kokemuksena, että vanhan auton kanssa on aina jotain säätöä, korjattavaa,, jne.
Siksi minäkin ajattelin, että uusi, useamman vuoden takuulla, olisi nyt tarpeen..
Ei ole itsellä huoltotiloja, työkaluja ja osaaminen riittää auton ylläpito puuhiin kyllä. Suurempia remontteja en ole tehnyt.
Ja tässä etsiessäni käyttöautoa törmäsin samaan kuin yllä on kerrottu.
Vain erilaisia mutkikkaita liikaa tekniikkaa, hintaa, autoja on tarjolla.
En löytänyt yhtään käyttöautoa ! - Anonyymi00010
Mitähän edullinen mahtaa tarkoittaa?
- Anonyymi00012
on suhteessa suomalaisten matalaan palkkatasoon...
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
on suhteessa suomalaisten matalaan palkkatasoon...
Kulutuskyky on niin matala mullakin, että ei ole edes varaa trafi tasa-veroihin, yms.
Käytän siksi autoa noin 2kk vuodessa kesällä.
Vanha auto talvella on usein ongelmainen.
- Anonyymi00011
mielettömät eu viherpimperoiden vaatimukset tappoi kohtuuhintaiset pikkuautot pois markkinoilta.
- Anonyymi00013
Sun tarttee odottaa että sattuu joku vanhan papan silmäterä myyntiin
- Anonyymi00014
Minä ostin kaupassa käynti autoksi vanhan fordin, 1980 L mallia. Ja ihmetyttää miten pieneen autoon voi tullakin jatkuvasti, aina jotain vikaa.
- Anonyymi00015
Niin se vaan on, että monet vanhat autot, ja myös nämä uudet, niin vikaa on
ja laatu on "välttävää" ei ne kestä kilometrejä ja meidän sää ja tie suolaa, jne..
Itse kyllästyin rassaamiseen ja olen ostanut halvimpia uusia autoja.
Niitä kyllä pitää vaihtaa melko nopeesti. Ja se tulee kalliiksi.
- Anonyymi00016
Edullinen käytetty auto? Sellaista ei Suomessa olekaan, olet ihan väärässä maassa.
Ruotsissa vastaavat autot ovat 50% edullisempia tai vastaavasti samalla rahalla saa uuden karhean kiiltävän kaaran alle. - Anonyymi00018
Älä ainakaan osta autoa, jossa on TSI, TDI, TFSI, DSG tai CVT.
- Anonyymi00019
Monissa uusissa autoissa on hitsin kalliit huollot.
Ja "kylä-korjaamo" ei ota edes korjattavaksi mutkikkaita moningelmaisia.
Se on kai se rahastus idea, ettei tehdä simppelitä käyttö-autoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53937
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69731Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli59712- 55670
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.44626- 62593
Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33593Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7576- 78486
- 37460