kumpi parempi juice leskinen vai don huonot

Anonyymi-ap

don huonot paree livenä. Akateeminen soittoryhmä. Kio ja kalle huikeita kitaristeja. Ekalla studiolevyllä donkkareiden kallella funk-kitarajutut . Esikoislevy muutenki huikea eli huikein kuulemani levy jonka koskaan kuullu.

Juicen vahvuus on tasaisen vahva tuotanto joten sen ansiosta nostan juicen niukasti donkkareiden edelle.

yksittäisistä levyistä juicen lahtikaupungin rullaluistelijat nousee selkeeksi ykköseksi. Mahtavan mehevästä ja rytmikkäästä bassosta voi nauttia esim . Tauko I ja II myös hyviä levyjä.

Donkkareiden selekee ykköslevy on minusta silmänkääntötemppu eli se on esikoislevy. Myös kameleontti kolisee lujaa ja muutamat alkupään singlelevyt.

kultaiset apinat kokoelma on hieno kokoelma tunnettuja ja B-puolen harvinaisuuksia sisältävä julkaisu.

11

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka Juice.

      • Anonyymi00001

        otatko kantaa analyysiini don huonojen muusikoiden soittotaidoista joita ylistin?? Onko sul oma näkemys?

        juicen orkestereissa myös muusikoilla tietenki huippusoittotaidot.

        Juice leskinen slam -yhtye minulle se kovin. Coitus int tulee kakkosena. Grand slamia pijetään suuren yleisön keskuuvessa kovimpana. Suurimmat myyntiluvut grand slamin aikakaudella.

        Don huonot suoraviivaisti joskus 95 ja pääs kansansuosioon suureen. Sitä ennen tunnettiin vaihtoehto-rock bändinä. Esim debyyttilevy silmänkääntötemppu sellaista vaihtoehto-rokkia että se levy sai positiiviset vastaanoton aika monilta kriitikoilta joskin eräs kriitikkot antoi ritiikkiä siitä että levyllä on sekavuutta hieman.


      • Anonyymi00002

        Ai niin sori pahus muistihäiriö sähän et kuuuntele suomirokkia/suomimusaa niin paljoo...

        mutta siis don huonot niin vielä siitä semmonen juttu että se on kuin ihan eri bändi kun se riippuu mitä levyä kuuntelee. Jos esim vertaa niije debyyttilevyä ja levyä hyvää yötä ja huomenta, ero on kuin yöllä ja päivällä.

        Jotkut tai suurin osa ei diggaa silmänkääntötempusta kun kommentteja tyyliin "liian omaperäistä " "tekotaiteellista paskaa"
        kun taas hyvää yötä ja huomenta levyä sai aikoinaan oman kansan keskuuvessa paljonkin kehuja ja jopa ylistysanoja ihan aika-ajoin.

        hyvää yötä ja huomenta siirappinen Kalle aholan laulutulkinta jonka muistan jyrki musaohojelmasta vuosien 97-98 aikana. Tuntui silloin imelältä ja edelleenkään ei putoa tuo esitys.

        Kylläpä nuo donkkareiden 94 vuosien jälkeiset levyt kerää pölyä aikalailla hyllyssäni.

        En ehkä silti luovu niistä, en usko. Voi sieltä poimia parit lempparit niiltä.

        hetken aikaa saattoi don huonot olla suomen toiseksi kovin rock-yhtye Suomessa apulannan jälkeen. Kun HIM tuli parrasvaloihin, se kiilasi muistaakseni molempien ohi ja aika selvästi.


        juice niitti mainetta eniten siis kasariluvulla. Osa kommentoi "itkuvirsi-rokkia". Juicen 70-luvun musa ei ole niin itkuvirsirokkia aina.


      • Anonyymi00003

        voin antaa sulle myös musasuosituksen (jos kiinnostaa) ja se ei ole suomirokkia mut on suomalaista musaa jota kyseinen bändi esittää englanniksi.

        bändin nimi on von Hertzen brothers onko tuttu bändi sulle??
        bändissä vaikuttaa yksi don huonojen kitaristi-lauluntekijä eli Kio von Hertzen joka tarjoaa tosa yhtyeessä paljon koukeroista kitaransoittoa jos sua kiinnostaa koukeroinen kitaransoitto.


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Ai niin sori pahus muistihäiriö sähän et kuuuntele suomirokkia/suomimusaa niin paljoo...

        mutta siis don huonot niin vielä siitä semmonen juttu että se on kuin ihan eri bändi kun se riippuu mitä levyä kuuntelee. Jos esim vertaa niije debyyttilevyä ja levyä hyvää yötä ja huomenta, ero on kuin yöllä ja päivällä.

        Jotkut tai suurin osa ei diggaa silmänkääntötempusta kun kommentteja tyyliin "liian omaperäistä " "tekotaiteellista paskaa"
        kun taas hyvää yötä ja huomenta levyä sai aikoinaan oman kansan keskuuvessa paljonkin kehuja ja jopa ylistysanoja ihan aika-ajoin.

        hyvää yötä ja huomenta siirappinen Kalle aholan laulutulkinta jonka muistan jyrki musaohojelmasta vuosien 97-98 aikana. Tuntui silloin imelältä ja edelleenkään ei putoa tuo esitys.

        Kylläpä nuo donkkareiden 94 vuosien jälkeiset levyt kerää pölyä aikalailla hyllyssäni.

        En ehkä silti luovu niistä, en usko. Voi sieltä poimia parit lempparit niiltä.

        hetken aikaa saattoi don huonot olla suomen toiseksi kovin rock-yhtye Suomessa apulannan jälkeen. Kun HIM tuli parrasvaloihin, se kiilasi muistaakseni molempien ohi ja aika selvästi.


        juice niitti mainetta eniten siis kasariluvulla. Osa kommentoi "itkuvirsi-rokkia". Juicen 70-luvun musa ei ole niin itkuvirsirokkia aina.

        Joo, enemmän kuuntelen ulkomaalaista musiikkia ja siitäkin enemmän vanhempaa. Nyt taustalla soi Dame Shirley Bassey, yks mun kaikkien aikojen suosikki naislaulajista, diivojen diiva. Suomalaisesta musiikista kuuntelen enemmän iskelmää.


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Ai niin sori pahus muistihäiriö sähän et kuuuntele suomirokkia/suomimusaa niin paljoo...

        mutta siis don huonot niin vielä siitä semmonen juttu että se on kuin ihan eri bändi kun se riippuu mitä levyä kuuntelee. Jos esim vertaa niije debyyttilevyä ja levyä hyvää yötä ja huomenta, ero on kuin yöllä ja päivällä.

        Jotkut tai suurin osa ei diggaa silmänkääntötempusta kun kommentteja tyyliin "liian omaperäistä " "tekotaiteellista paskaa"
        kun taas hyvää yötä ja huomenta levyä sai aikoinaan oman kansan keskuuvessa paljonkin kehuja ja jopa ylistysanoja ihan aika-ajoin.

        hyvää yötä ja huomenta siirappinen Kalle aholan laulutulkinta jonka muistan jyrki musaohojelmasta vuosien 97-98 aikana. Tuntui silloin imelältä ja edelleenkään ei putoa tuo esitys.

        Kylläpä nuo donkkareiden 94 vuosien jälkeiset levyt kerää pölyä aikalailla hyllyssäni.

        En ehkä silti luovu niistä, en usko. Voi sieltä poimia parit lempparit niiltä.

        hetken aikaa saattoi don huonot olla suomen toiseksi kovin rock-yhtye Suomessa apulannan jälkeen. Kun HIM tuli parrasvaloihin, se kiilasi muistaakseni molempien ohi ja aika selvästi.


        juice niitti mainetta eniten siis kasariluvulla. Osa kommentoi "itkuvirsi-rokkia". Juicen 70-luvun musa ei ole niin itkuvirsirokkia aina.

        Suomirockin kyllä menee, vaikka en sitä niin paljon kuuntele.


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        voin antaa sulle myös musasuosituksen (jos kiinnostaa) ja se ei ole suomirokkia mut on suomalaista musaa jota kyseinen bändi esittää englanniksi.

        bändin nimi on von Hertzen brothers onko tuttu bändi sulle??
        bändissä vaikuttaa yksi don huonojen kitaristi-lauluntekijä eli Kio von Hertzen joka tarjoaa tosa yhtyeessä paljon koukeroista kitaransoittoa jos sua kiinnostaa koukeroinen kitaransoitto.

        Von Hertzen brothers on nimenä tuttu, mutta en ole kuunnellut bändin tuotantoa.


      • Anonyymi00004
        Norppa83 kirjoitti:

        Joo, enemmän kuuntelen ulkomaalaista musiikkia ja siitäkin enemmän vanhempaa. Nyt taustalla soi Dame Shirley Bassey, yks mun kaikkien aikojen suosikki naislaulajista, diivojen diiva. Suomalaisesta musiikista kuuntelen enemmän iskelmää.

        kiitos vinkistä nimi Dame shirley Bassey joka nimenä ei sano mittään. Upea toinen etunimi Shirley! Kaunis nimi.

        Diivoista tuli yks mieleen eli jennifer lopez. Positiivisella tavalla diiva. Mul on kaksi jennifer lopezin musaostoa.

        Sitten iskelmä niin löytyy kodistani iskelmää myös. Mm kari tapion 20 suosikkia olen suomalainen kokoelma.


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        kiitos vinkistä nimi Dame shirley Bassey joka nimenä ei sano mittään. Upea toinen etunimi Shirley! Kaunis nimi.

        Diivoista tuli yks mieleen eli jennifer lopez. Positiivisella tavalla diiva. Mul on kaksi jennifer lopezin musaostoa.

        Sitten iskelmä niin löytyy kodistani iskelmää myös. Mm kari tapion 20 suosikkia olen suomalainen kokoelma.

        Shirley Bassey on walesilainen artisti. Ollu musiikkibisneksessä jo 1960-luvulta. Myöhemmin Englannin kuningatar Elisabeth II aateloi hänet, siitä arvonimi dame. Dame niin kuin esimerkiksi Dame Judi Dench (näyttelijä), Dame Emma Thompson (näyttelijä) ja joitain vuosia sitten 101 vai oliko 103 vuotiaana kuollut laulaja Dame Vera Lynn (kans yks mun suosikkinaislaulaja).

        Monelle ehkä tunnetuimpia Shirley Basseyn kappaleita ovat James Bond -tunnarit "Goldfinger", "Diamonds are forever" ja "Moonraker". Shirley Basseyn levyjä on myyty googlen mukaan jotain 150 miljoonaa kappaletta (katoin kerran).


    • Anonyymi00005

      En tiiä yhtään. Juha?

      • Anonyymi00006

        Kyl mie oon Juha, Pohjolan juha joka kirjottaa melekein joka päivä all music.com paikassa musa-arvosteluja eli siellä kirjootan sanallisia arvosteluja ja annan arvosanat musalevyille.
        MYös yhressä toisesa paikassa oon käyttäjänä. Siellä joka päivä pisteytän musalevyjä ja silloin tällöin kirjoitan analyyseja &arvosteluja levyistä.

        Amatööripohojalta näitä musa-arvosteluja teen.

        En lähre itteeni ees vertaan ammattilaisiin jotka tekkee työkseen musa-arvosteluja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe