Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

38

2994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei huono!

      • Anonyymi00033

        Pete parkkkonen luulee itsestään liikoja kun on varma voitostaan. Päiväni on pelastettu kun parkkonen ei voita. Olen aina ällönyt parkkosta jotenkin niin vastenmielinen huhhh. Mamu niin sen takia varmaankin.


    • Anonyymi00002

      Onko kanavien pakko elättää kaikkia eläkeläisiä, etenkin turhia.

    • Anonyymi00003

      Aivan paras juontaja.
      Kerrankin vanhakin saa
      tilaisuutensa.
      Sami sykkö pääsee ompelemaan
      vaatetta Jormalle.
      Jormaa ei tarvitse esitellä,
      hän on kaikille tuttu.

      • Anonyymi00013

        Ei Jorman jorma ole kaikille tuttu, mutta nyt Samikin saa varmaan siihen tutustua.


    • Anonyymi00004

      Mutta samaa ei voi sanoa UMK kilpailijoista.
      Kukahan ne on sinne valinnut.

      Etta.
      Linda Lampenius & Pete Parkkonen.
      Komiat.
      Sinikka Monte.
      Antti Paalanen.
      Chachi.
      Kiki.

    • Vissiin hyvä tyyppi?

    • Anonyymi00005

      Kas kun ei Vappu Pimiää,tai Maria Veitolaa tungettu tätäkin ohjelmaa juontamaan.

      • Anonyymi00020

        Samaa mieltä !


    • Anonyymi00006

      Maailman parhaimmat juontajat on valittu! Voittavat kaikki juontajat mennen tullen. Pulinat pois jos niitä onkaan. Työnantaja päättää. Piste.

      • Anonyymi00012

        Niin nämähän on tunnetusti poikkeavien kisat, joten sinänsä oikea valinta, mutta ompeleeko Sami todellakin Jorman jormaan jonkin asusteen?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Niin nämähän on tunnetusti poikkeavien kisat, joten sinänsä oikea valinta, mutta ompeleeko Sami todellakin Jorman jormaan jonkin asusteen?

        mitähän tarkoitat? en viitsi ajatella yhtä saasteisesti, jos joku on poikkeava, niin sinä, suukin syöltää suoraa pas kaa!


    • Anonyymi00008

      En mitään, kun ei kiinnosta.

    • Anonyymi00009

      On varmaan paras esiintyjä näissä vuosikausiin.

      Silti en viitsi katsoa.

    • Anonyymi00010

      Kaksi gentlemannia, odotan ilolla. Sanavalmiita herroja.
      Sen sijaan herää kysymys millä meriiteillä kolmas juontaja on valittu.

    • Anonyymi00011

      Huono valinta, ei muuta sanottavaa tästä tyypistä.

    • Anonyymi00014

      Jorma on herrasmies ja edustava juontaja.
      Hyvä pari Samin kanssa.

    • Anonyymi00015

      Hienot juontajat. Täsmä valinta. Odotan innolla. Parasta on kun on uutta. Ei mennä samojen latujen mukaan.

    • Anonyymi00016

      Onko kyse jostakin vähemmistöjen ohjelmasta ?

      • Anonyymi00025

        Kyllä. Tietysti aika monissa muissakin ohjelmissa sama homma, jos niin haluaa asioita nähdä. Suomen MM-peli -97 ja Tuttu Juttu Show ehkä poislukien.


    • Anonyymi00017

      jää katsomatta.

      • Anonyymi00022

        Ei haittaa vaikka et katso! Ei se ole meiltä pois, päinvastoin, katsomattomuutesi tuo lisäarvoa. Ilo meidän puolella.


      • Anonyymi00026

        Minusta mukava kuulla. Teen ihan samoin.


    • Anonyymi00018

      Muuta väliä kunhan ei jokapaikan Jenni Poikeluksen naama näy!
      Ne vitsit on jo niiiiin kuultu

    • Anonyymi00019

      Olen kiitollinen että saatiin näin hyvät juontajat, saisivat olla elämänsä loppuun asti tässä pestissä .
      Ei huono !
      mummopupu

      • Anonyymi00027

        Noo, ehkä jos tuolla varmistetaan, että Mikko Silvennoinen ei ainakaan juonna näitä loppuelämäänsä?


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Noo, ehkä jos tuolla varmistetaan, että Mikko Silvennoinen ei ainakaan juonna näitä loppuelämäänsä?

        Mikkohan juontaa vasta ne kevään Euroviisut pääsääntöisesti, vaikka onkin mukana myös tuolla UMK:ssa.


    • Anonyymi00023

      Mestarillinen valinta juontoporukaksi! Näin sitä pitää. Porukalla katsomme, on kisakatsomokin, tulee mahtava ilta, siis parhaimmat juontajat ja joitakin hyviä kilpailijoita! Ne jotka ovat toista mieltä nostavat arvoa toden teolla entisestään. Ei hyvää huomata jos ei ole jotain pahaa pilkottamassa.

    • Anonyymi00024

      voi, oi, joukos puuttuu vain aira samuliin, jos olis, nii ois täyttä virtaa koko ilta, hyvä päätös on ollu tehä tällainen juontoporukka, kyllä on osattu toimii erinomaisesti

      • Anonyymi00036

        Homojen juontokisat
        Kuolisi pois toi Uotinen väsyttävä
        Teletappi aisaparina eikö Ylellä ole muuta tarjottavaa


    • Anonyymi00028

      Ei uusissa juontajissa ole mitään vikaa.
      Mutta ohjelma on täysi PASKA
      Samoin koko euroviisut.

    • Anonyymi00030

      Vastenmielisiä tyyppejä, pellelasit päässä ja jatkuva tekohymy.

      • Anonyymi00035

        Arvostan, että joillain on pokkaa ja rohkeutta olla sellaisia kuin ovat, välittämättä muiden mielipiteistä. Hyvät herrat, ei huono!


    • Anonyymi00031

      Ihan outoja , täysin falskeja , että juontavat voi jestas mikä vitsi...en katso

    • Anonyymi00032

      Youtubesta voi seurata Euroviisujen virallista juontamatonta lähetystä, jolloin ei ole väliä kuka toimii Suomessa juontajana.
      Täällä on Euroviisujen virallinen lähetyssivu josta viisut näkee suorana ilman turhaa juontoa:
      https://www.youtube.com/eurovision/live

    • Kyllä Uotinen käy. Ei huono. =D

    • Anonyymi00037

      En saa katseltua Uotista ja Sykköä.

    • Anonyymi00038

      Pride väritteiset kisat on Euroviisut nykyisin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe