Luin mielenkiintoisen Taavi Kassilan jutun Jeesuksen loppuelämän vaiheista Intiassa ja Pakistanissa.
Hakusana " Jeesus Intiassa"
Jeesus intiassa
29
136
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olen kuullut tuosta, ja se on tietenkin mielenkiintoinen, koska Jeesuksen kaksoisveli, Tuomas, on "intialainen kaksonen".
Toisaalta toisella vuosisadalla piispa Irenaeus kirjoitti, että Jeesus kuoli vanhana, ja hänellä oli suora yhteys Jeesuksen alkuperäiseen oppilaaseen.
Kyllä Raamatunkin tarinan mukaan on täysin selvää, ettei Jeesus kokenut mitään ristinkuolemaa.
Ja on selvää, että Vatikaanilla on kaikki totuudet kyllä hallussaan, joten odottakaamme, että vihdoinkin ne salaiset arkistot aukaistaan, joita hyllyrivejä on muistaaksen jopa 85 kilometriä!- Anonyymi00002UUSI
Salaiset arkistot mutta sinä tiedät niitä olevan 85 km.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Salaiset arkistot mutta sinä tiedät niitä olevan 85 km.
Juu, eikö olekin mystistä. Luin tämän uutisen ennen kuin se meni maksumuurin taakse.
"Vatikaanin salaiset arkistot sisältävät synkkiä asioita – Ja ne pysyvät pääosin piilossa
Arkisto on kulloisenkin paavin henkilökohtaista omaisuutta."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6b428a73-5d51-4bfd-bd27-cb7a1deb4c87
Mutta koska se on nyt maksumuurin takana, niin tarkistin vielä tuon luvun tekoälyllä, ja kyllä 85 kilometriä oli oikein muistettu. hyllyjen pituus. Tuleeko itsellesi koskaan mieleen googlata tietoa, ennen kuin ryhdyt huutelemaan, eikö se ole tyhmää, jos voi tarkistaakin?!
- Anonyymi00003UUSI
Jumala tuli ihmiseksi Jeesuksessa Kristuksessa
tuli taivaasta ha syntyi luonnottomalla tavalla ja oli Pyhää Henkeä täynnä
Miksi hänen olisi tarvinnut mennä Intiaan
Hän toi taivaalliset tavat joitta ihmiset voisivat noudattaa niitä ja elää altruismissa Jeesus antaa synnit anteeksi jotka niitä katuvat ja tunnistaa ja välttää niitä
Hän antaa voiman evankeliumin kautta että ihmisessä aloittaa uudelta pöydältä
Anteeksianto on Jumalan voima siinä ei ole järkeä se on Jumalan rakkautta hyvä hyvyyttä hyvyyden tähden tosi rakkautta ihmistä kohtaan.- Anonyymi00005UUSI
"JUMALA tuli ihmiseksi Jeesuksessa KRISTUKSESSA"
3:13 KRISTUS on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun HÄN TULI KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "KIROTTU on jokainen, joka on puuhun ripustettu"
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=gal&luku=3
Mistä löytyy se anteeksianto? - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
3:13 KRISTUS on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun HÄN TULI KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "KIROTTU on jokainen, joka on puuhun ripustettu"
Mistä löytyy se anteeksianto?Minä löydän vain Raamatusta, että Jumala ei ole ainoastaan kirottu, vaan kirottu jopa KIROUKSEKSI?!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mistä löytyy se anteeksianto?Kuinka paljon tänä päivänä täytyy olla 2,4 miljardilla kristityllä - ja monellako miljardilla aikaisemmin - päässä vikaa, kun palvoo Jeesuksen nimeen Jumalaa kirottuna kiroukseksi Saatanan voiman avulla, ja kuvittelee pelastuvansa?! Mihinkähän sitä pelastutaan Raamatun mukaan?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuinka paljon tänä päivänä täytyy olla 2,4 miljardilla kristityllä - ja monellako miljardilla aikaisemmin - päässä vikaa, kun palvoo Jeesuksen nimeen Jumalaa kirottuna kiroukseksi Saatanan voiman avulla, ja kuvittelee pelastuvansa?! Mihinkähän sitä pelastutaan Raamatun mukaan?
Matteuksen evankeliumi:
19:26 Niin Jeesus katsoi heihin ja sanoi heille: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista". - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Matteuksen evankeliumi:
19:26 Niin Jeesus katsoi heihin ja sanoi heille: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista".Valitettavasti Paavali, joka kiroaa Jumalan Kristuksena, kiroaa Raamatussa myös Jeesuksen opetuksen ja evankeliumin. Löytyy raamattuhaulla 'olkoon kirottu', joten Jeesuksen sanoista ei ole apua tähän.
- Anonyymi00013UUSI
Hän pakeni roomalaisia
- Anonyymi00009UUSI
<<Minä löydän vain Raamatusta, että Jumala ei ole ainoastaan kirottu, vaan kirottu jopa KIROUKSEKSI?!<<<
Johanneksen evankeliumi:
6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.- Anonyymi00014UUSI
Joku muinoin sanoi, että te eksytte tieltä, kun ette tunne kirjoituksia. Evankeliumit on kirjoitettu satakin vuotta jälkeen Paavalin kirjeiden, mistä ehtoollisen sanat Herran kuoleman julistamiseksi on siirretty evankelumeihin Jeesuksen sanomiksi. Löytyy Paavalin 1.Korinttolaiskirje, luku 11:23 alkaen:
"MINÄ OLEN TEILLE TIEDOKSI ANTANUT, että Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet KAVALLETTIIN, otti leivän, kiitti, mursi ... Sillä niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan, TE JULISTATTE HERRAN KUOLEMAA. Sentähden, joka kelvottomasti syö tätä leipää tai juo Herran maljan, hän on oleva vikapää Herran ruumiiseen ja vereen."
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=1ko&luku=11
Augsburgin tunnustuksessa on sitten määritelty ruumiin ja veren nauttimiseen oikea tapa:
"Opetetaan, että Kristuksen ruumis ja veri ovat leivän ja viinin muodossa TODELLISESTI läsnä ja että ne siinä jaetaan ja nautitaan."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Augsburgin_tunnustus
Kyseessä on intiaaneilta tuttu kannibalistinen vihollisen kuolleena pitämisen ihmissyöntiriitti. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Joku muinoin sanoi, että te eksytte tieltä, kun ette tunne kirjoituksia. Evankeliumit on kirjoitettu satakin vuotta jälkeen Paavalin kirjeiden, mistä ehtoollisen sanat Herran kuoleman julistamiseksi on siirretty evankelumeihin Jeesuksen sanomiksi. Löytyy Paavalin 1.Korinttolaiskirje, luku 11:23 alkaen:
"MINÄ OLEN TEILLE TIEDOKSI ANTANUT, että Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet KAVALLETTIIN, otti leivän, kiitti, mursi ... Sillä niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan, TE JULISTATTE HERRAN KUOLEMAA. Sentähden, joka kelvottomasti syö tätä leipää tai juo Herran maljan, hän on oleva vikapää Herran ruumiiseen ja vereen."
Augsburgin tunnustuksessa on sitten määritelty ruumiin ja veren nauttimiseen oikea tapa:
"Opetetaan, että Kristuksen ruumis ja veri ovat leivän ja viinin muodossa TODELLISESTI läsnä ja että ne siinä jaetaan ja nautitaan."
Kyseessä on intiaaneilta tuttu kannibalistinen vihollisen kuolleena pitämisen ihmissyöntiriitti.Raamatun idea ei todellakaan ollut se, että siitä selviäisi vain "yksin uskosta".
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyseessä on intiaaneilta tuttu kannibalistinen vihollisen kuolleena pitämisen ihmissyöntiriitti.Onneksi täällä nyt on edes pysynyt paikallaan tuo ehtoollisriitti Raamatusta ja tunnustuksista.
- Anonyymi00012UUSI
Silloinhan kuljettiin silkkitietä indiaankin.
Ehkä Jeesus ratsasti aasilla sinne.- Anonyymi00015UUSI
Maapallo on pyöreä - tiedettiin jo tuolloin, Intiaan löytääkseen intiaaneja voi lähteä idän sijasta myös länteen.
- Anonyymi00016UUSI
Ehkä Jeesus oli viisauden veljeskunnan mestari.
Sellainen joka oli vihitty salaisiin tietoihin.- Anonyymi00021UUSI
Jeesus opetti sielutiedettä ja metafysiikkaa. Hän oli aikansa OPETTAJA. Okkultisia salatieteitä voitte yrittää etsiä sieltä Paavalin juutalaispuolelta kuningas Salomosta lähtien.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jeesus opetti sielutiedettä ja metafysiikkaa. Hän oli aikansa OPETTAJA. Okkultisia salatieteitä voitte yrittää etsiä sieltä Paavalin juutalaispuolelta kuningas Salomosta lähtien.
Sielutiede tuolloin oli yhdistetty psykologia ja filosofia. Olisiko hän sitten opistellut Platonin akatemiassa - nämä taustat kun on visusti salattu kaikki.
- Anonyymi00018UUSI
Kuka Jeesus on tämä selittää kaiken:
Johanneksen evankeliumi:
1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
1:2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
1:3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
jos et usko niin et usko, olet ulkopuolinen Jeesuksessa. ja kinaat vain, et etsi totuutta, sitä ei voi löytää ilman Jeesusta- Anonyymi00019UUSI
No, eikä kannattaisi sitten olla palvomatta kirottuna kiroukseksi Jumalana ja olla syömättä kannibalistisella ihmissyöntiriitillä Herran kuoleman julistamiseksi?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
No, eikä kannattaisi sitten olla palvomatta kirottuna kiroukseksi Jumalana ja olla syömättä kannibalistisella ihmissyöntiriitillä Herran kuoleman julistamiseksi?
Kertokaapa nyt mikä on logiikka - ylistätte Jeesusta Jumalaksi, kaiken Luojaksi, ja palvotte sitte kiroukseksi ja syötte tuhoamiseksi?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kertokaapa nyt mikä on logiikka - ylistätte Jeesusta Jumalaksi, kaiken Luojaksi, ja palvotte sitte kiroukseksi ja syötte tuhoamiseksi?
Koko ideahan on täysin sairas!
- Anonyymi00026UUSI
"olet ulkopuolinen Jeesuksessa"
Ja te olette sisäpuolisia, Paavalin sanoin, kirottuja kiroukseksi ja syötyjä teurastettuina uhrilampaina. - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
"olet ulkopuolinen Jeesuksessa"
Ja te olette sisäpuolisia, Paavalin sanoin, kirottuja kiroukseksi ja syötyjä teurastettuina uhrilampaina.Paavalin teksti on yhtä Jeesuksen kanssa,
Paavalille: Minun armoni riittää sinulle!
Vain saatana halventaa Jeesusta ja Paavalia
- Anonyymi00025UUSI
Käykää lukemassa Taavi Kassilan kirjoitus Hakusana Jeesus Intiassa..
- Anonyymi00028UUSI
2.Korinttolaiskirje:
2:17 Sillä me emme ole niinkuin nuo monet, jotka myyskentelevät Jumalan sanaa; vaan puhtaasta mielestä, niinkuin Jumalan vaikutuksesta, Jumalan edessä, me Kristuksessa puhumme. - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
2.Korinttolaiskirje:
2:17 Sillä me emme ole niinkuin nuo monet, jotka myyskentelevät Jumalan sanaa; vaan puhtaasta mielestä, niinkuin Jumalan vaikutuksesta, Jumalan edessä, me Kristuksessa puhumme.Höpö höpö, pysy asiassa.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Höpö höpö, pysy asiassa.
Älä pidä muita jumalia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542828
- 612671
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p382198- 631967
- 551935
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa371633Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41965Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit113894Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123869Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit37844