Vasemmistoliiton kannattajilla pienimmät tulot

Anonyymi-ap

Tutkimusten mukaan Vasemmistoliitto on selkeästi "pienituloisten puolue". Sen kannattajakunnassa on suhteellisesti eniten työttömiä, opiskelijoita ja matalapalkka-aloilla työskenteleviä.

Eikä pidä unohtaa niitä tapatyöttömiä, joita vasureissa juuri löytyy.

11

60

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Pienimmät mulkut myös. Ei oo ihme että ovat vihaisia

• Anonyymi00008
        UUSI

Olisivat opiskelleet kunnolla.

• Anonyymi00002
      UUSI

Ei puhuta omaisuudesta mitään. Sitäkin on monenlaista. Asuntovelkainen kokoomuslainen kirjoittelee lounastauolla.

• Anonyymi00009
        UUSI

Ja sinäkö olet vaan työtön köyhä.

• Anonyymi00003
      UUSI

Voi olla. Ehkä köyhyys nostaa esiin ihmisyyttä, solidaarisuutta ja toisten auttamista?

Keskituloisetkin vassarit muistaa opiskeluaikojen penninvenytyksen, kauraryynit kuivina, vettä päälle, turpoavat mahassa.
      Muistavat lapsiperheen arjen, yövalvomiset, hoitoon viemiset, sukulaisten ja tuttujen värväämiset hoitamaan tilapäisesti kun pelkää työpaikan menetystä.

Mulla ei ole tilastotietoa, mutta itse olen vassari, jolla on hyvä eläke pitkän työuran jälkeen ja kaikki hyvin. Silti kannan huolta yhteiskuntamme heikoimmista. Ehkä se myötäeläminen on syntynyt kaikesta siitä hyvästä jota olen saanut osakseni? Ja juuri sieltä missä ei olla synnytty hopealusikka suussa!

• Anonyymi00004
      UUSI

Siellä on eniten työn vieroksujia ja elintapasurffareita.

• Anonyymi00005
      UUSI

Yks vassari, joka ei ole köyhä on Tuomioja. Ministerin ja Ylen pääjohtajan lapsi. Halosella perinteinen työläistausta, mutta on noissa joukoissa paljon sellasia, jotka vastustivat vanhempiensa arvoja. Käpyläkään ei ole mikään halpa asuinalue, missä nämä taistolaiset kulttuurisuvut asuu.

• Anonyymi00006
      UUSI

Vasemmisto on aina koostunut köyhistä ja muutamasta vauraasta. Aina ovat vaatineet jonkun toisen tekemää varallisuutta ilmaiseksi itselleen tekemättä ja uhraamatta mitään, ei edes ylityöt kelpaa kun se johtaa luokkanousuun. Hön on nuori ideslisti jolta puuttuu elämänkokemus kuten myös vihreiltä. Jos vasemmistolainen vaurastuu niin hän vaihtaa puoluetta ylempään sosiaaliluokkaan eikä ainakaan jaa omaisuuttaan köyhemmille mutta edelleen vaatii vauraanpien kustantavan köyhempien elämän. Oletko kuullut vasemmistolaisen perustaneen säätiön mistä apurahoja jaetaan tai että vasemmistolainen lahjoittasi rahaa vastaavasn toimintaan? - en ole kuullut minäkään. Sen sijaan vaurailta löytyy useita säätiöiyä mm. Kone ja Kordelin jonka jälkimmäisen punaiset tappoivat ilman syytä.

Vasemmiston pitäisi käyttää aikaa, vaivaa ja työtä niin se aurinko paistaisi edes kerran risukasaan. Muttei ne voi kun asenne on väärä, he näkevät aina jonkun muun syylliseksi tilaansa. Käsittämätöntä.

• Anonyymi00007
      UUSI

Vasemmalla oma raha ei ole niin tärkeää, toisten rahat on.

• Anonyymi00010
        UUSI

Sama kuin demareilla.

• Anonyymi00011
      UUSI

Enemmän minua huvittavat nuo nousukkaat, jotka asuvat esim Kruunuhaassa vuokralla. Kun tausta on jossain työläislähiössä. Oikeasti rikkaathan on hyvin hiljaa rahoistaan. Ulkoasukin voi olla hyvin vaatimaton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 43
      631
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37
      496
    Aihe