Tutkimusten mukaan Vasemmistoliitto on selkeästi "pienituloisten puolue". Sen kannattajakunnassa on suhteellisesti eniten työttömiä, opiskelijoita ja matalapalkka-aloilla työskenteleviä.
Eikä pidä unohtaa niitä tapatyöttömiä, joita vasureissa juuri löytyy.
Vasemmistoliiton kannattajilla pienimmät tulot
11
60
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Pienimmät mulkut myös. Ei oo ihme että ovat vihaisia
- Anonyymi00008UUSI
Olisivat opiskelleet kunnolla.
- Anonyymi00002UUSI
Ei puhuta omaisuudesta mitään. Sitäkin on monenlaista. Asuntovelkainen kokoomuslainen kirjoittelee lounastauolla.
- Anonyymi00009UUSI
Ja sinäkö olet vaan työtön köyhä.
- Anonyymi00003UUSI
Voi olla. Ehkä köyhyys nostaa esiin ihmisyyttä, solidaarisuutta ja toisten auttamista?
Keskituloisetkin vassarit muistaa opiskeluaikojen penninvenytyksen, kauraryynit kuivina, vettä päälle, turpoavat mahassa.
Muistavat lapsiperheen arjen, yövalvomiset, hoitoon viemiset, sukulaisten ja tuttujen värväämiset hoitamaan tilapäisesti kun pelkää työpaikan menetystä.
Mulla ei ole tilastotietoa, mutta itse olen vassari, jolla on hyvä eläke pitkän työuran jälkeen ja kaikki hyvin. Silti kannan huolta yhteiskuntamme heikoimmista. Ehkä se myötäeläminen on syntynyt kaikesta siitä hyvästä jota olen saanut osakseni? Ja juuri sieltä missä ei olla synnytty hopealusikka suussa! - Anonyymi00004UUSI
Siellä on eniten työn vieroksujia ja elintapasurffareita.
- Anonyymi00005UUSI
Yks vassari, joka ei ole köyhä on Tuomioja. Ministerin ja Ylen pääjohtajan lapsi. Halosella perinteinen työläistausta, mutta on noissa joukoissa paljon sellasia, jotka vastustivat vanhempiensa arvoja. Käpyläkään ei ole mikään halpa asuinalue, missä nämä taistolaiset kulttuurisuvut asuu.
- Anonyymi00006UUSI
Vasemmisto on aina koostunut köyhistä ja muutamasta vauraasta. Aina ovat vaatineet jonkun toisen tekemää varallisuutta ilmaiseksi itselleen tekemättä ja uhraamatta mitään, ei edes ylityöt kelpaa kun se johtaa luokkanousuun. Hön on nuori ideslisti jolta puuttuu elämänkokemus kuten myös vihreiltä. Jos vasemmistolainen vaurastuu niin hän vaihtaa puoluetta ylempään sosiaaliluokkaan eikä ainakaan jaa omaisuuttaan köyhemmille mutta edelleen vaatii vauraanpien kustantavan köyhempien elämän. Oletko kuullut vasemmistolaisen perustaneen säätiön mistä apurahoja jaetaan tai että vasemmistolainen lahjoittasi rahaa vastaavasn toimintaan? - en ole kuullut minäkään. Sen sijaan vaurailta löytyy useita säätiöiyä mm. Kone ja Kordelin jonka jälkimmäisen punaiset tappoivat ilman syytä.
Vasemmiston pitäisi käyttää aikaa, vaivaa ja työtä niin se aurinko paistaisi edes kerran risukasaan. Muttei ne voi kun asenne on väärä, he näkevät aina jonkun muun syylliseksi tilaansa. Käsittämätöntä. - Anonyymi00007UUSI
Vasemmalla oma raha ei ole niin tärkeää, toisten rahat on.
- Anonyymi00010UUSI
Sama kuin demareilla.
- Anonyymi00011UUSI
Enemmän minua huvittavat nuo nousukkaat, jotka asuvat esim Kruunuhaassa vuokralla. Kun tausta on jossain työläislähiössä. Oikeasti rikkaathan on hyvin hiljaa rahoistaan. Ulkoasukin voi olla hyvin vaatimaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104748- 43631
- 36623
- 47613
- 30601
- 40595
- 50560
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 37496