samaan aikaan satasote laittaaa osaavat hoitajat pihalle niin
ollaan valmiit satsaamaan satoja tuhansia taiteeseen ja jtaidehörhön palkkaamiseen
että koristellaan seinät taiteella
kyllä jotai rajaa pitäis olla kun vanhuksia kuolee huonosti hoidettuna,kidutettuna,
ja joku muu viallisten laitteidenvuoksi
jonoissa laitoksiin vuoden vähintään, monilla se on saattohoitoa
leikkausjonoissa samoin vuoden esim silmä, lonkka ja polvileikkuksiin
hammashoitohin jonot
kotiin lähetetään puolikuntoisia kun kuntoutusta ei ole mahdollista järjestää
tarpeeksi vaiikka se olisi ehdottoman tärkeää kotona pärjäämiselle
suomen poliitiikot ja päättäjät tekevät ihan järjettömiä päätöksia
kumpi tärkeämpää kuin hoito vai kalliit uudet seinät koristettuina mutta ei hoitajia eikä potilaitakaan kun ei varaa hoitaa
MIHIN RAHAT KULUU SAIRAANHOITOPIIRISSÄ
3
226
Vastaukset
- Anonyymi00001
Soten rahat kuluu niiden hallinnon pyörittämiseen. Johtajilla 20 tonnin palkat ja hoitajien palkkoja nostettiin harmonisoinnin nimissä aika reippaasti. Nyt sitten hoitajia irtisanotaan, kun pitäisi vähentää virkakunnasta tai ainakin laskea niiden palkkoja.
- Anonyymi00003
Erorahat on valtavan suuria miten tälläistä on suomessa aina vaan herroja hyysätään mummot kuolee hoidon puutteessa kukaan ei välitä kukaan ei ota vastuuta. Suomessa asuu onnellinen kansa joku herra keksinyt hyvän vitsin.
- Anonyymi00002
Huom. Jos hoitopaikassa on työntekijöitä 50 henkilöä, niistä on johtajia 28 . Loput ovat niitä jotka tekevät ne työt. Silti heidän palkka on 8-10 kertaa pienempi kuin niiden johtajien jotka eivät tee mitään työhön liittyviä asioita. Kysykää Orpolta onko tuo oikein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh563434Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli722777Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit692571- 942414
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412164Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1461815Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661805Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1791749Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.901730Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3881699