Ollessani 17-vuotias matkustin vieraalle paikkakunnalle ensimmäistä työpaikkaa hakemaan.
Minulla ei ollut mitään epäilyksia omasta seksuaalisesta suuntautumisestani
Tunsin olevani umpihetero.
Junassa seuraani iskeytyi minua hiukan vanhempi mies.
Hän tarinoi nittä näitä, mutta vaikutti jotenkin omituiselta.
Tarjoili voileipiä, en ottanut vastaan mutta pian hän hivuttautui aivan viereeni.
Hän aloitti koskettelun ja enenkuin hän ylsi muniini saakka ymmärsin nuorruudestani huolimatta hänen olevan "miesrakastaja".
Hän pyysi vapisten minua mukaansa WChen.
Nousin ja pakenin toiseen vaunuun, peläten hänen tulevan perässäni.
Selvä raiskausyrityshän se oli.
Onneksi selvisin perille vielä "poikasena".
Tapahtuma vaivaa minua loppuelämäni.
Kuitenkin pian kotiinpalattuani sain kokea onnen naisen sylissä ja tiesin syvästi olevani hetero.
Homovihalleni on perusteet
21
169
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kertomuksesi perusteella sinulla on perusteet vihata tuota yhtä kyseistä ihmistä, mutta ei kaikkia homoseksuaaleja kategorisesti.
Monet naiset joutuvat jatkuvasti miesten epämiellyttävien ja väkivaltaistenkin lähentelyjen kohteiksi, eivätkä he silti ala vihaamaan kaikkia miehiä.- Anonyymi00006UUSI
Eivät lesbot vihaa miehiä. Olet typerys.
Eivät miespuoliset homotkaan vihaa naisia. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eivät lesbot vihaa miehiä. Olet typerys.
Eivät miespuoliset homotkaan vihaa naisia.Vihaavat, jos joutuvat lähennellyiksi.
- Anonyymi00002UUSI
Eli kaikkia homoja on syytä vihata kun yksi sellainen ahdisteli sinua?
Olettaen että tarinasi on edes totta.- Anonyymi00004UUSI
Jokainen HOMO on potentiaalinenriski.
Muista vaikka Jouko Puhakan kohtaloa. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jokainen HOMO on potentiaalinenriski.
Muista vaikka Jouko Puhakan kohtaloa.Jokainen mies on potentiaalinen raiskaajariski naisille, joten naisten on syytä vihata kaikkia miehiä? Aivan samalla lailla.
- Anonyymi00005UUSI
No ei miehillä, tahi naisilla ole lupaa koskea toisia automaattisesti.
Oli sitten kosketeltava nainen tahi mies, puhumattakaan lapsista!
Mutta voi viha syntyä yksittäisen ihmisen toimesta laajentuen koskemaan isompaa joukkoa, miehiä, naisia, heteroita, homoja, ihmisiä... - Anonyymi00010UUSI
Tyhmä.
- Anonyymi00012UUSI
Vieläkin muistelet katkerana jotain 80 vuotta vanhaa tapahtumaa…
- Anonyymi00013UUSI
Ei vihaaminen ala noin mitättömistä asioista yleensäkään jos on terve,
- Anonyymi00021UUSI
Vihavasemmistolaiset harvemmin ovat terveitä.
- Anonyymi00015UUSI
Homosetä näki heti, että ap on potentiaalinen seksikumppani ei ilmeisen bi-seksuaali.
Jos ap olisi mennyt sinne WC:hen papan kanssa olisi voinut tulla pidempikin suhde. - Anonyymi00016UUSI
Toimit väärin. Sun olisi kuulunut hakata homo. Nyt se saattaa ahdistella muitakin.
Vain raaka väkivalta tulee kyseeseen noiden kohdalla. Puhe ei auta. - Anonyymi00017UUSI
Ettei olis kristillisen persun haaveita?
- Anonyymi00019UUSI
Kommenteista paistaa selkeästi ensinnäkin se että homot niissä puolustelevat homouttaan.
Joku jopa väitti minua sairaaksi.
Maalla kasvaneena olen kyllä nähnyt eläimien käyttäytyvän homostellen mutta en ole koskaan kuvitellut että se kuuluisi ihmisyyteen.
Kyllä one sekä kasvatuksellisti että hormonaalisesti terve, enkä ole koskaan kuvitellut mitään sairaampaá kuin miesrakastaminen.
Lopputulokseni on että homot ovat omituisella tavalla kehitysvammaisia.
Siis nyttemmin olen kyllä nähnyt mitä homous saa ihmisissä aikaan, siitä on tullut vipuvarsi paremmalle oksalle elämässä.
Minä olen homofoobikko eikä minua voi kiristää asialla.
Monet ovat kuitenkin selkärangattomia eivatkä uskalla sana tassäkään asiassa mielipidettään.
Eräs asia homoissa kuitenkin on lohdullista hei eivät voi lisääntyä keskenään. - Anonyymi00020UUSI
Homoja ei ikinä hakata syyttä. Ihmisiä kyllä hakataan. Miten vitussa tuomio voi olla kovempi jos hakkaat homon? Ihminen on siis käyttäytynyt kuin homo (etthän sää edes muuten tietäs sen suuntautumista) ja kun tuontakia leivot turpaan tulee kovempi tuomio...mielisairaita tuomareita.
- Anonyymi00018UUSI
ei pidä noin herkkä olla, homahtavia on kaikkialla tai vääriä luulojakin voi tulla , ei kaikkea voi tietää , joskus voi läpälläkin jotain joutavaa höpöttää, muut luulee homoksi ..ei edes ymmärrä että mitä.
- Anonyymi00024UUSI
Ei ole mitään syytä vähätellä ja kaunistella seksuaalista ahdistelua. Avaajan kuvaama tilanne oli erittäin selvästi sellainen.
- Anonyymi00023UUSI
On siis nähty Hostel leffa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931494
- 741344
- 501267
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041168- 511145
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9945- 36807
- 60751
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715