Eihän tällä palstalta edes löydy aitoa muijaa.
Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Ois todella mukava löytää aito muija, jonka kanssa käy lenkillä ja luistelemassa ja tekis muutakin.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
Heinolassa asuva NiNNULI 17 vuotias ei taida olla aito muija
37
196
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Toivotko ikinä että sulla olisi normaalin kokoinen muna, eikä sellanen pieni ja vammane?
Tai toivotko että olisit komea etkä näyttäisi noin selvästi vammaiselta? - Anonyymi00002UUSI
YKSINKERTAISELLA VAJAKILLAHAN SE KERRANKIN VÄLÄHTI.
- Anonyymi00003UUSI
No ei tietenkään ole aito muija.
Kuten olet itsekin monta kertaa kirjoittanut niin eihän tällä saitilla ole ikinä naisia. Siis ei ikinä.
Mitä hittoa sitten iniset täällä joka päivä aikuinen mies! - Anonyymi00004UUSI
Kuka aito neito sinulle enää kirjoittaisi?
- Anonyymi00005UUSI
Ok Minä oon kymmeniä kertoja kirjoittanut tuolle tytön nimimerkillä ja se aina uskoo 😂😂
Luuletko että mä uskon sua enää
Mä saan aika nopeesti selville että onko kyseinen henkilö aito muija vai ukko joka esiintyy täällä muijana- Anonyymi00006UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Mä saan aika nopeesti selville että onko kyseinen henkilö aito muija vai ukko joka esiintyy täällä muijanaEt saa, olet siihen ihan liian tyhmä:D Mä oon ollut kaikki ne tytöt joille oot vuoden ajan kirjoittanut snäpissä!!!!
Et ikinä tajua!! Anonyymi00006 kirjoitti:
Et saa, olet siihen ihan liian tyhmä:D Mä oon ollut kaikki ne tytöt joille oot vuoden ajan kirjoittanut snäpissä!!!!
Et ikinä tajua!!Tapaamisella saa.
Jo se niin sanottu muija ei tuu paikalle joka täällä on muka muija mutta paikalle tulee ukko.
Siinä ei en sano ukolle muuta kuin sä olitkin homo ja sit lähen meneeRaneäijäite kirjoitti:
Tapaamisella saa.
Jo se niin sanottu muija ei tuu paikalle joka täällä on muka muija mutta paikalle tulee ukko.
Siinä ei en sano ukolle muuta kuin sä olitkin homo ja sit lähen meneeSe selviää myös sillä ettei tapaamiseen ei tuu ketään vaikka on sovittu
- Anonyymi00008UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Tapaamisella saa.
Siinä ei en sano ukolle muuta kuin sä olitkin homo ja sit lähen meneeMutta kun sinä itse et uskalla tavata yhtään ketään, miksi haukut toisia homoiksi kun itse pyytelet pojilta alastonkuvia?
Et uskaltaisi kyllä sanoa mitään. - Anonyymi00020UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Mä saan aika nopeesti selville että onko kyseinen henkilö aito muija vai ukko joka esiintyy täällä muijanaSetä saa neidon aitouden selville vasta kun neitosen jättimäinen kalu pumppaa setän peräsuoleen spermalastia.
- Anonyymi00007UUSI
Onko ninnulilla hippuli?
- Anonyymi00009UUSI
No mutta kukas se palstalla TAAS hääräilee? Eilenhän sä setä lupasit ettet tule tänne enää!
- Anonyymi00012UUSI
On luvannut jo 15753 kertaa tulematta tänne.
Homojen,mielnvikaisten,vajaaälyisten laitoshoidokkien palstalle.
Mitens on kuitenkin käynyt,aina on palannut.
- Anonyymi00010UUSI
Olisit tullut tapaamiseen tänään klo 12, niin et tarvitsisi enää ilmoitella täällä. Käänsit tapaamisehdotuksen luisteluun. Nina 18
Nina 18 v
Sä oot ukko joka esiintyy eri ikäisenä ja eri muijien nimellä
Jos sä olisit aito muija NI sä olisit lukenut eilen ne viestit mitä laitoin sulle
Niissä oli että voitais nähä Savontien kioskilla ku menen käymää siellä mutta eipä edes vaivautunut lukemaan niitä
Mä voin siirtää kentälle menemistä- Anonyymi00014UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Nina 18 v
Jos sä olisit aito muija NI sä olisit lukenut eilen ne viestit mitä laitoin sulle
Niissä oli että voitais nähä Savontien kioskilla ku menen käymää siellä mutta eipä edes vaivautunut lukemaan niitä
Mä voin siirtää kentälle menemistäEn ole edelleenkään ukko ja luin kyllä viestit mutta niin vain käänsit jutun niin että mun pitäisi väkisin pitää luistelusta. Sulla meni mahdollisuus, sillä en laita viestejä enää tänne. Nina 18
Anonyymi00014 kirjoitti:
En ole edelleenkään ukko ja luin kyllä viestit mutta niin vain käänsit jutun niin että mun pitäisi väkisin pitää luistelusta. Sulla meni mahdollisuus, sillä en laita viestejä enää tänne. Nina 18
Nina 18 vuotias
En mä tollasta paskaa ois edes halunnu joka vetää herneen nenään jonkun mitättömän asian takia.
Hyvä että sain tietää susta sen mitä halusin.- Anonyymi00016UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Nina 18 vuotias
En mä tollasta paskaa ois edes halunnu joka vetää herneen nenään jonkun mitättömän asian takia.
Hyvä että sain tietää susta sen mitä halusin.Haukut toisia paskaksi vaikka itse haiset aina paskalle kun käyt ärrällä.
Oot niin lapsellinen paskahousu jota yksikään nainen ei halua koskea, sinulla on myös muna kuin lapsella. - Anonyymi00017UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Nina 18 v
Mä voin siirtää kentälle menemistäSä et voi luistaa laitoksen liikuntahetkestä ja kioskille voit tulla vain hoitajan kanssa
Petra 18 Anonyymi00017 kirjoitti:
Sä et voi luistaa laitoksen liikuntahetkestä ja kioskille voit tulla vain hoitajan kanssa
Petra 18Kato ku tajusit piipittää itestäs
Anonyymi00016 kirjoitti:
Haukut toisia paskaksi vaikka itse haiset aina paskalle kun käyt ärrällä.
Oot niin lapsellinen paskahousu jota yksikään nainen ei halua koskea, sinulla on myös muna kuin lapsella.Hyvä ku tajusit piipittää itestäs että naiset niin paskalle että koko Heinola haisee paskalle
- Anonyymi00018UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Hyvä ku tajusit piipittää itestäs että naiset niin paskalle että koko Heinola haisee paskalle
Vammainen Rane taas vain toistaa vammaisena ihteään kun ei muuta osaa, ei ihme että olet neitsyt.
Tollane munato rääpäle ois helppo pieksää mutta ku et uskalla nähä - Anonyymi00021UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Hyvä ku tajusit piipittää itestäs että naiset niin paskalle että koko Heinola haisee paskalle
Setä itse täällä taas piipittää vaikka eilen oli sedällä kova uho ettei tänne enää tule mutta kuinka ollakaan niin pakkomielteinen setä ei pysty pysymään poissa täältä kuten taas tämäkin ketju todistaa.
😁😁😁😁
Sedän koko loppuelämä menee samalla tavalla kuin viimeiset 15 vuotta ovat menneet eli sama kaava joka päivä: heti laitosaamupuuron korvattomaan päähänsä kauhottuaan setä aloittaa paskan piipityksen täällä koko päivän ajaksi. Illalla klo 20-21 välillä alkaa itku ja uhriutuminen kun taaskaan ei löytynyt ja viimeiset tunti tai puolitoista meneekin itkupotkuraivareiden merkeissä. Setä pää punaisena kiroaa kaikki neitoset ja pojuset mielenvikaisiksi homoiksi kun kukaan heistä ei pidä haisevasta persaukisesta veljensä luona loisivasta idiootista jolla on harha että saisi seksiä alaikäiseltä.
😁😁😁😁
Setä kiistää kaikki todistetutkin itseään vastaan olevat asiat "piipitä itestäs vaan" -hokemallaan eikä idooottina kykene korjaamaan yhtäkään puutettaan vaan klo 22:30 vasta vaikenee pakkonukutuksensa ansiosta.
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara - Anonyymi00022UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Nina 18 vuotias
Hyvä että sain tietää susta sen mitä halusin.Siinäpä meillä varsinaisen herrasmiessankarin vastaus, kyllä on niiiiin hyväkäytöksinen äijä jotta!
Anonyymi00021 kirjoitti:
Setä itse täällä taas piipittää vaikka eilen oli sedällä kova uho ettei tänne enää tule mutta kuinka ollakaan niin pakkomielteinen setä ei pysty pysymään poissa täältä kuten taas tämäkin ketju todistaa.
😁😁😁😁
Sedän koko loppuelämä menee samalla tavalla kuin viimeiset 15 vuotta ovat menneet eli sama kaava joka päivä: heti laitosaamupuuron korvattomaan päähänsä kauhottuaan setä aloittaa paskan piipityksen täällä koko päivän ajaksi. Illalla klo 20-21 välillä alkaa itku ja uhriutuminen kun taaskaan ei löytynyt ja viimeiset tunti tai puolitoista meneekin itkupotkuraivareiden merkeissä. Setä pää punaisena kiroaa kaikki neitoset ja pojuset mielenvikaisiksi homoiksi kun kukaan heistä ei pidä haisevasta persaukisesta veljensä luona loisivasta idiootista jolla on harha että saisi seksiä alaikäiseltä.
😁😁😁😁
Setä kiistää kaikki todistetutkin itseään vastaan olevat asiat "piipitä itestäs vaan" -hokemallaan eikä idooottina kykene korjaamaan yhtäkään puutettaan vaan klo 22:30 vasta vaikenee pakkonukutuksensa ansiosta.
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraHyvä kusipää Pentti Hirvonen tajus taas änkyttää itestää
Anonyymi00018 kirjoitti:
Vammainen Rane taas vain toistaa vammaisena ihteään kun ei muuta osaa, ei ihme että olet neitsyt.
Tollane munato rääpäle ois helppo pieksää mutta ku et uskalla nähäHyvä sä kusipää tajusit änkyttää itestäs
Anonyymi00016 kirjoitti:
Haukut toisia paskaksi vaikka itse haiset aina paskalle kun käyt ärrällä.
Oot niin lapsellinen paskahousu jota yksikään nainen ei halua koskea, sinulla on myös muna kuin lapsella.Hyvä sä kusipää tajusit piipittää itestäs
- Anonyymi00024UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Hyvä sä kusipää tajusit piipittää itestäs
Sinulla ei ole edes omaa huonetta, nukut veljesi olohuoneessa luuseri.
- Anonyymi00025UUSI
Raneäijäite kirjoitti:
Hyvä kusipää Pentti Hirvonen tajus taas änkyttää itestää
Huono kusipää Rane Tero Kajander ei tajunnut taaskaan että hänestä kerroin.
Nukkumaanmenoaika luuserisedällä oli just äsken!
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara
- Anonyymi00011UUSI
Ei täältä palstalta löydy aitoa muijaa.
Kun kaikki on sedän mielestä homoja,mielenvikaisia,vajaaälyisiä,
laitoshoidokkeja.🤣😋😂 - Anonyymi00013UUSI
Yrittäkää ymmärtää Heinolan Rane-setää. Hänen isopaappansa meni nuorena töihin savotalle ja kuten tapana oli, joutui hän ensimmäiseksi näyttämään pallinsa jätkäporukalle. Hänen sukunsa on pienipallista ja heti näytön jälkeen panivat isopalliset savottamiehet jokainen vuorollaan isopaappaa perseeseen.
Setä kasvoi Heinolassa pienellä paikkakunnalla jonne tämä tieto levisi. Hän joutui kasvaessaan kärsimään paljon tästä häpeästä.- Anonyymi00015UUSI
Idiootti!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Idiootti!
Ei ole. Hän on uhri.
- Anonyymi00023UUSI
Heinolassa asuva SETULI 149 vuotias on aito nuija
- Anonyymi00026UUSI
TIEDOITUS Neitosille
RAUNO SETÄ ON LAITETTU NUKKUMAAN
TÄSTÄ TODISTEENA SE, ETTÄ KYSEINEN POTILAAMME EI VASTAA TÄHÄN
TERVEISIN SILTAKODIN HENKILÖKUNTA- Anonyymi00027UUSI
Setä pötköttää ruskeat laitoskalsarit jalassa pinnasängyssä.
Herätän Setän seitsemältä!
T: Hoitajasetä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511673
- 621612
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101178- 60981
- 49954
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118627Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556