Pari mielenkiintoista yksityiskohtaa:
Natsien yllätyshyökkäyksessä 7.12.1941 upposi siis kuuluisa USS Arizona. Uhreja oli sekä Wikin että AI:n mukaan 1177.
Siitä lähtien laiva tai hauta on maannut vähän lähteestä riippuen about 40-45ft syvyydessä. Eli aika tarkalleen 42 jalkaa kuten AI:nkin sen niin hyväksyy. Sinne sen vain piti päästä. Lähelle 42:ta.
Siinäpä ne taas ovat. Kun mayhemia ja terroria esiintyy niin jostain kumman syystä 77 ja 42 ne vain usein ilmoittautuu juhliin mukaan.
Ja muistetaan toki myös Hitlerin syntymäpäivä yllättäen 4.20. Sekä hänen kuuluisin paraatiautonsa Mercedez-Benz jonka malli sattui olemaan tietenkin 770K. Oli muitakin autoja mutta piti se tuokin sitten olla.
Siinä ne seisovat ihan omilla jaloillaan ilman vänkäämistä.
Voidaan toki vielä vängätä jotain päivämäärää että december = 55 + 7 + 1 + 9 + 4 + 1 = 77.
Mutta kyllä se on magiaa.
Isku Pearl Harboriin
27
430
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pari yksityiskohtaa.
Japanilaiset eivät olleet Natseja; niillä oli toisenlainen käsitys ja syyt miksi pitivät itseään Ylivertaisina ja suorittivat varsinaisia Hirmutekoja miehittämillään alueillaan.
Käsittääkseni myös kunnon natsi-ajatukseen kuuluu se että noi keltaiset rodut on sitä alempaa sakkia. Korjatkaa jos olen väärässä.
Epäonnistuit siis jo toisen lauseen ensimmäisessä sanassa.
Japanilaisten hirmuteoista ei juurikaan enää edes mainita vaikka eivät ole edes katuneet saatika pyytäneet niitä vieläkään anteeksi, koska yhteiseen käsitykseen kuuluu että niitä pitäisi sääliä sen takia kun päähän pudotettiin parit Isot Jytkyt.
Mistä sä ton 55 tuohon laskelmaasi otit? Ei ihan aukea muuten kuin että jos sen 55 korvaa 12 niin sittenhän ei saada sitä 77:ää.
2026-02-09 19:04:34
2+2+6+2+9+1+9+4+3+4 = 42
20/26 on likimäärin 0.77
9-2=7
1+9+4=14 (2x7)
3+4=7
On se magiaa tosiaan.- Anonyymi00002
Hyvä että perässähiihtäjäkin sai jotain kommentoitavaa. Tosin mitä hän sitten oikein yrittää sanoa.
On tainnut jäädä aukeamatta aika paljon muutakin tässä elämässä kuin se 55.
On turhaa etsiä merkityksiä toisista silloin kun on itse mennyt ikänsä silmät ummessa. Mutta foliohattunsa kullakin. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hyvä että perässähiihtäjäkin sai jotain kommentoitavaa. Tosin mitä hän sitten oikein yrittää sanoa.
On tainnut jäädä aukeamatta aika paljon muutakin tässä elämässä kuin se 55.
On turhaa etsiä merkityksiä toisista silloin kun on itse mennyt ikänsä silmät ummessa. Mutta foliohattunsa kullakin.Eli et osaa selittää sitä 55:tä muuten kuin että se vaadittiin jotta sait aikaan 77?
Ilmoittamissasi luvuissa ei missän kohtaa ollut lukua 55 tai mitään siihen viittaavaa.
Miksi siis otit sen laskutoimitukseesi?
Älä nyt heti juokse pakoon taas kerran. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eli et osaa selittää sitä 55:tä muuten kuin että se vaadittiin jotta sait aikaan 77?
Ilmoittamissasi luvuissa ei missän kohtaa ollut lukua 55 tai mitään siihen viittaavaa.
Miksi siis otit sen laskutoimitukseesi?
Älä nyt heti juokse pakoon taas kerran.Osaan toki älä hätäile. Se "december" arvo on perusgematrialla 55. Niin yksinkertaista.
Ei tässä nyt lähtökohtaisesti joka asiaa tarvitse aina erikseen alkaa selittää. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Osaan toki älä hätäile. Se "december" arvo on perusgematrialla 55. Niin yksinkertaista.
Ei tässä nyt lähtökohtaisesti joka asiaa tarvitse aina erikseen alkaa selittää.Haluatko koittaa uudestaan?
In Gematria, the value of December is 134. This value is derived from the numerical assignment of letters in the alphabet, where each letter has a specific numerical value.
Mistä sä sen 55 vetäisit? - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Haluatko koittaa uudestaan?
In Gematria, the value of December is 134. This value is derived from the numerical assignment of letters in the alphabet, where each letter has a specific numerical value.
Mistä sä sen 55 vetäisit?Ei tarvitse kun "perusgematrialla" eli ordinaalilla se arvo on edelleen 55.
Ihan hyvä yritys mutta olet nyt mennyt käyttämään harvinaisempaa juutalaista cipheriä ja sitäkin tietämättäsi.
Näiden kanssa on oltava tarkkana ja tiedettävä mitä tekee. En tarvitse sulta oppituntia gematriasta. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei tarvitse kun "perusgematrialla" eli ordinaalilla se arvo on edelleen 55.
Ihan hyvä yritys mutta olet nyt mennyt käyttämään harvinaisempaa juutalaista cipheriä ja sitäkin tietämättäsi.
Näiden kanssa on oltava tarkkana ja tiedettävä mitä tekee. En tarvitse sulta oppituntia gematriasta.Mä olen tässä vain viestin välittäjä, tuo teksti mitä lainasin on kotoisin kun kirjoittaa Bing hakuun "what is gematria for december"
Selvästi olette siis eri mieltä toistenne kanssa siitä mikä on se arvo tuolle December -sanalle.
Voit toki koittaa itse jos et usko. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mä olen tässä vain viestin välittäjä, tuo teksti mitä lainasin on kotoisin kun kirjoittaa Bing hakuun "what is gematria for december"
Selvästi olette siis eri mieltä toistenne kanssa siitä mikä on se arvo tuolle December -sanalle.
Voit toki koittaa itse jos et usko.Ei olla mitään eri mieltä. Olen maininnut sen laskutavan jota käytin ja tiennyt koko ajan että on eri tapoja saada eri arvoja. Sä et edes tiennyt mitä teit. Kunhan vain piti saada vängättyä hakuammunnalla jokin eri näkemys.
Ja huom. tätä ei edes tarvittu enää kun 77 oli jo siellä uhreissa. Silti löytyi lisäosuma ihan tavallisimmalla keinolla. Mitä helpommin sitä uskottavampaa. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei olla mitään eri mieltä. Olen maininnut sen laskutavan jota käytin ja tiennyt koko ajan että on eri tapoja saada eri arvoja. Sä et edes tiennyt mitä teit. Kunhan vain piti saada vängättyä hakuammunnalla jokin eri näkemys.
Ja huom. tätä ei edes tarvittu enää kun 77 oli jo siellä uhreissa. Silti löytyi lisäosuma ihan tavallisimmalla keinolla. Mitä helpommin sitä uskottavampaa.Tää on kato tätä päivää.
Mitään ei tarvi enää tietää kun voi kysyä vaikkapa Copilotilta mikä on totuus.
Myös sun kirjoituksista löytyy aina se 77. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tää on kato tätä päivää.
Mitään ei tarvi enää tietää kun voi kysyä vaikkapa Copilotilta mikä on totuus.
Myös sun kirjoituksista löytyy aina se 77.Niin vänkäämällä. Toiset sentään tuo tänne jotain vähintään.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin vänkäämällä. Toiset sentään tuo tänne jotain vähintään.
Eli se että sinä osoitat 77 on paljastus, ja kun sen tekee joku muu se on vänkäämistä?
Pidätkö itseäsi useinkin jotenkin muihin nähden ylivertaisena? - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eli se että sinä osoitat 77 on paljastus, ja kun sen tekee joku muu se on vänkäämistä?
Pidätkö itseäsi useinkin jotenkin muihin nähden ylivertaisena?No onko tämä sitten jokin salaliitto sua kohtaan vai mitä oikein yrität sanoa? Minäkö sen laivan upotin ja laskin että uhreissa on oltava 77.
Hieno palsta kun mitään ei saa sanoa. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
No onko tämä sitten jokin salaliitto sua kohtaan vai mitä oikein yrität sanoa? Minäkö sen laivan upotin ja laskin että uhreissa on oltava 77.
Hieno palsta kun mitään ei saa sanoa.Niin, tunnut katsovan että vain sulla on yksinoikeus noihin 77 juttuihin.
Vai olenko ymmärtänyt väärin? - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin, tunnut katsovan että vain sulla on yksinoikeus noihin 77 juttuihin.
Vai olenko ymmärtänyt väärin?Niin mielestäsi koska sun piti saada tästä oma salaliitto. Egosi ei suostu prosessoimaan tätä muuten vaikka se insider-teoria on susi jo syntyessään.
Tämä voisi olla sunkin tiedossasi mutta niin ei vain käynyt. Koita nyt vain elää sen kanssa. - Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin mielestäsi koska sun piti saada tästä oma salaliitto. Egosi ei suostu prosessoimaan tätä muuten vaikka se insider-teoria on susi jo syntyessään.
Tämä voisi olla sunkin tiedossasi mutta niin ei vain käynyt. Koita nyt vain elää sen kanssa.Niinpä niin.
Ei vakuuta. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niinpä niin.
Ei vakuuta.Kun näet luvun 77 niin tiedät että minä tai me laitettiin se sinne heh.. ihan sama missä. Siinä se on teoria vakuuttavalla pohjalla.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kun näet luvun 77 niin tiedät että minä tai me laitettiin se sinne heh.. ihan sama missä. Siinä se on teoria vakuuttavalla pohjalla.
Et sitten usko edes omaan teoriaasi?
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Et sitten usko edes omaan teoriaasi?
On nyt vähän eri asia osoittaa ne toiminnassa kun ihmisiä kuolee tai pop-kulttuurissa kuin nähdä jossain random yhteyksissä.
- Anonyymi00005
Eihän natsit Pearl Harboriin hyökänneet vaan japsit?
- Anonyymi00007
Näillä foliohattupäillä se ei ole ihan niin justiinsa.
- Anonyymi00009
No akselivallat...fasistit...antikommunistit....Japanin ylivertaisuusajattelu Kaakkois-Aasiassa.... Tämän saman perheen jaottelu se nyt olikin aivan absoluuttisen oleellista tässä avauksessa...
Mutta hyvä että pääsee muutkin ääneen niin ei jää paha mieli.
Mutta kyllä se on makiaa.🍭🍬🍫👍
- Anonyymi00018
Jaa sota vai? Ei minusta. Tuntuu kyllä nykyään siltä, että Suomessakin taas ihannoidaan sotimista ja halutaan mukaan ihan päättäjiä myöden. Täytyy vaan muistaa, että se on kansa, joka kärsii, eikä johtava eliitti. Nato kyllä pitää huolen, että Suomikin tulee vielä osansa saamaan.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jaa sota vai? Ei minusta. Tuntuu kyllä nykyään siltä, että Suomessakin taas ihannoidaan sotimista ja halutaan mukaan ihan päättäjiä myöden. Täytyy vaan muistaa, että se on kansa, joka kärsii, eikä johtava eliitti. Nato kyllä pitää huolen, että Suomikin tulee vielä osansa saamaan.
Kyllähän se on niin että siellä Moskovassa sitä Sotaa ihannoidaan.
Suomi ei halua sotia, eikä tulla miehitetyksi. Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllähän se on niin että siellä Moskovassa sitä Sotaa ihannoidaan.
Suomi ei halua sotia, eikä tulla miehitetyksi.Makia on makia vaikka voissa paistais. 🍳🍫🍬🍭
- Anonyymi00024
Demokrates kirjoitti:
Makia on makia vaikka voissa paistais. 🍳🍫🍬🍭
Ehdotan että suoritamme tästäkin ihan empiirisiä kokeita.
- Anonyymi00019
Mitä sie sekoilet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679