Uskovilla on ihana Jeesus.

Anonyymi-ap

❤️❤️❤️❤️❤️ Ehkäpä heitä siksi vihataan? Jos sul onni on ❣️❣️❣️❣️❣️❣️

60

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Rakkaus on parempi ja suurempi voima kuin viha❣️❣️❣️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi00002

Varmastikin Jeesuksen sanomaa pitää viedä eteenpäin myös mörökölleille ❣️❣️❣️❣️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Rakkaus voittaa vihan.❤️
        - Veikko Vennamo-

• Ei teitä vihata jos pidätte taikauskonne itsellänne, lähinnä uskonharhaisten rypemisestä saa hyvät naurut.

• Anonyymi00003

Niitä valejeesuksia on vaikka kuinka paljon. Oikea Jeesus on taivaassa.

Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

• Anonyymi00004

Jatkuva "jeesustelu" pitäisikin laittaa hälytyskellot soimaan.

Matt.24
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00005

Matt. 7:15

Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.

• Anonyymi00006

Osaamme sinua Tepe kyllä varoa, mutta kiitos kun muistutit.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Osaamme sinua Tepe kyllä varoa, mutta kiitos kun muistutit.

Ollut vainajana jo kohta neljä vuotta. Pääsi taivaan kirkkauteen ja Jumala on hänet korkealle korottanut.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ollut vainajana jo kohta neljä vuotta. Pääsi taivaan kirkkauteen ja Jumala on hänet korkealle korottanut.

Eipä löydy vainajien listoilta…

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

"Tepe" eli kunniallisen nuhteettoman elämän ja on Taivaspaikkansa ansainnut.
        Kukaan aito uskovainen ei kadehdi häntä siitä.😇

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ikävä kyllä, pilkkaajilla ja valehtelijoilla ja Jeesuksen sovituksen rienaajilla ei ola taivaassa sijaa. Se on Raamatun selkeö opetus, monen todistuksen voimalla-

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jumala ei Jeesuksen ristin työn rienaajia korota. SE on raamatun opetus.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ikävä kyllä, pilkkaajilla ja valehtelijoilla ja Jeesuksen sovituksen rienaajilla ei ola taivaassa sijaa. Se on Raamatun selkeö opetus, monen todistuksen voimalla-

Koitahan vaan kestää, sinun mielipidettä ei kysytä, mihin joku kuolemansa jälkeen sijoitetaan.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tuonpuoleiseen mennään kaikki.
        Sitten puetaan päälle uusi "nahkatakki" ja aloitetaan elämänkoulu uudelta luokalta.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jumala ei Jeesuksen ristin työn rienaajia korota. SE on raamatun opetus.

Se on totta tuo.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Koitahan vaan kestää, sinun mielipidettä ei kysytä, mihin joku kuolemansa jälkeen sijoitetaan.

sinunkaan mielipidettäsi ei kuulla, jumalaa osaa asiansa,

Jumala ei Jeesuksen ristin työn rienaajia korota.

SIkävä kyllä, pilkkaajilla ja valehtelijoilla ja Jeesuksen sovituksen rienaajilla ei ola taivaassa sijaa. Se on Raamatun selkeö opetus, monen todistuksen voimalla-E on raamatun opetus.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

SIkävä kyllä, pilkkaajilla ja valehtelijoilla ja Jeesuksen sovituksen rienaajilla ei ola taivaassa sijaa. Se on Raamatun selkeö opetus, monen todistuksen voimalla-E on raamatun opetus.

Opettele edes kirjoittamaan, vai onko se sinulle ylivoimaista?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Se on selvä totuus. Kyllä!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Opettele edes kirjoittamaan, vai onko se sinulle ylivoimaista?

Onko sinun noin vaikeaa olla herjaamatta?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Siinäpä se. Suomessa, järjestäytyneestä valtiossa ei noin vain kuolla salaa, ilman, että sitä ei merkittäisiin rekistereihin. Ja kun sitä nimeä ei siellä ole, on ko. henkilö vielä elävien kirjoissa. Hyvin yksinkertaista.
        PS. Ihmistä ei kirjata vainajaksi niin, että hän ilmoittaa olevansa edesmennyt ja laittaa sitten huhun kiertämään. 😂

• Anonyymi00031
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Voi sinua! Et ymmärrä pelastuksesta mitään! Ei kukaan voi pelastusta ansaita. Eikä herjaamisella, eikä valehtelulla varsinkaan. Ne ovat syntejä, jotka vievät harjoittajansa kadotukseen, jos hän ei tee totista parannusta!

• Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Siinäpä se. Suomessa, järjestäytyneestä valtiossa ei noin vain kuolla salaa, ilman, että sitä ei merkittäisiin rekistereihin. Ja kun sitä nimeä ei siellä ole, on ko. henkilö vielä elävien kirjoissa. Hyvin yksinkertaista.
        PS. Ihmistä ei kirjata vainajaksi niin, että hän ilmoittaa olevansa edesmennyt ja laittaa sitten huhun kiertämään. 😂

Kuvitteletko, että sellaiset rekisterit olisi kenen hyvänsä nähtävissä. Olen kyllä lukenut väestörekisteri sivulta että tavallisella ihmisellä pitää olla pätevä syy saadakseen tiedon kuolleesta ihmisestä. Viranomaiset niihin kyllä pääsee tarvittaessa helposti.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kuvitteletko, että sellaiset rekisterit olisi kenen hyvänsä nähtävissä. Olen kyllä lukenut väestörekisteri sivulta että tavallisella ihmisellä pitää olla pätevä syy saadakseen tiedon kuolleesta ihmisestä. Viranomaiset niihin kyllä pääsee tarvittaessa helposti.

Etpä tiedä, etpä tiedä 😊

• Anonyymi00048
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Etpä tiedä, etpä tiedä 😊

Viisainta luottaa virallisiin tietolähteisiin, kuin patologisen valehtelijan satuihin.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Viisainta luottaa virallisiin tietolähteisiin, kuin patologisen valehtelijan satuihin.

Niinpä minä teenkin. Valehtelijan käy nimittäin lopussa tosi kehnosti.
        Jumala paljastaa pimeyden kätköt ja valehtelijat saavat palkkansa.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Sanonpa vielä senkin, että minulla on hyvin turvallinen mieli tässä asiassa, sillä Jumala tietää totuuden ja Hän aikanaan paljastaa pimeyden kätköt ja Häneen turvautuminen kannattaa kaikissa tilanteissa. 😊

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Sanonpa vielä senkin, että minulla on hyvin turvallinen mieli tässä asiassa, sillä Jumala tietää totuuden ja Hän aikanaan paljastaa pimeyden kätköt ja Häneen turvautuminen kannattaa kaikissa tilanteissa. 😊

Sentähden älkäät tuomitko ennen aikaa, siihenasti kuin Herra tulee, joka nekin valkeuteen saattaa, mitkä pimeydessä peitetyt ovat, ja ilmoittaa sydänten aivoitukset: ja silloin kukin saa kunnian Jumalalta.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niinpä. Teuvo on lähettänyt jumalattoman valehtelemaan puolestaan.

• Anonyymi00013

Minulla on oikein pehmo-kaksoiskreppi-Jeesus. Sillä pyyhkii hyvin.

• Anonyymi00014

Kuka sen Jeesuksen on nähnyt? Ei ole todisteita.
      Mutta saahan sitä uskoa olemattomaankin. Ja näin huijata itseään.

• Anonyymi00018

Oikeat apostolit näki Jeesuksen viimeisen kerran, kun hän kastekäskyn annettuaan nousi taivaaseen. Sen jälkeen kukaan ei ole Jeesusta nähnyt.

Ap. t. 1:11

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

Muita valejeesuksia ja Jeesuksen haamuna hiippailee siellä sun täällä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Oikeat apostolit näki Jeesuksen viimeisen kerran, kun hän kastekäskyn annettuaan nousi taivaaseen. Sen jälkeen kukaan ei ole Jeesusta nähnyt.

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miten se Jeesus nousi taivaaseen? Kokonaisena hipin näköisenä, pyjama-asu , sandaalit,
        Ei omin voimin taivaalle nousta mitenkään, olisko lentävä lautanen ottanut kyytiin.
        Konstanttinopolissa keksitty koko taivaaseen nousu.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mutta huonostipa olet pärjännyt noissa eksyttäjän hommissa. Ahkera tosin olet Paavalin herjaajana, sitä en kiellä, mutta niin on saa-tanakin.

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Miten se Jeesus nousi taivaaseen? Kokonaisena hipin näköisenä, pyjama-asu , sandaalit,
        Ei omin voimin taivaalle nousta mitenkään, olisko lentävä lautanen ottanut kyytiin.
        Konstanttinopolissa keksitty koko taivaaseen nousu.

Sinähän sen näytät tietävän, oi suuri viisas...🎃

• Anonyymi00021

Jeesus varoittaa ylöstempauksesta hokevista lahkolaisista.

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Anonyymi00029

Aivan ihanaa !!!
      Maksaako Jeesus laskut ???
      Ihanaa

• Anonyymi00033

Jeesus oli sen ajan kirkon jäsen ja maksoi kirkollisveroa.

Jeesus maksaa temppeliveron
      Matt.17
      24 Kun he saapuivat Kapernaumiin, tuli Pietarin luo temppeliveron kantajia, jotka sanoivat: "Kai teidän opettajanne maksaa temppeliveroa?"
      25 "Maksaa kyllä", hän vastasi.

• Anonyymi00034

Jeesus ei pyytänyt ketään ihaileman itseään, vaan antamaan kaiken kunnian Jumalalle.
      Jumala vaatii kuuliaisuutta
      12 "Kuulkaa siis, israelilaiset! Herra, teidän Jumalanne, ei vaadi teiltä muuta kuin sen, että pelkäätte häntä, että aina vaellatte hänen teitään, että rakastatte häntä ja palvelette häntä koko sydämestänne ja koko sielustanne [5. Moos. 6:5]

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

• Anonyymi00035

Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin peesaajia on paljon.

Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi00036

Jersus/Joshua ei enää edes käytä samaa tavallista miehen nimeä, koska hänen mentyä taivaaseen tuli Saatana maailmaan ja otti sen nimen käyttöönsä.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Ilm. 3:12

Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
      "Isä meidän, joka olet taivaisssa...

Kaste tule tehdä nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen

Matt.28
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

Svenska Bibeln v. 1917
      Gån fördenskull ut och gören alla folk till lärjungar, döpande dem i Faderns och Sonens och den helige Andes namn,

King James
      Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of the Father, and of the Son, and of the Holy Ghost:

Textus Receptus
      πορευθεντες ουν μαθητευσατε παντα τα εθνη βαπτιζοντες αυτους εις το ονομα του πατρος και του υιου και του αγιου πνευματος

• Anonyymi00037

po.
        Jeesus/Joshua ei enää edes käytä samaa tavallista miehen nimeä, koska hänen mentyä taivaaseen tuli Saatana maailmaan ja otti sen nimen käyttöönsä.

Eksytykset tulevat pelkän "Jeesus" nimen avulla.

Matt. 24:5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

1. Joh. 2:26

Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.

Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00038

Ilm. 3:12

Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä,
      JA OMAN UUDEN NIMENI.

• Anonyymi00039

Taivaasta laskeutuvassa uudessa Jerusalemin temppelissä on Juutalaisten temppelimet, ei mitään hurmoskokouksia. Laintaulut on noudattamista varten, ei vain ihailtavina kivipatsaina.

Ilm. 21:12

siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

Hepr. 9:4

Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Taivaasta laskeutuvassa uudessa Jerusalemin temppelissä on Juutalaisten temppelimet, ei mitään hurmoskokouksia. Laintaulut on noudattamista varten, ei vain ihailtavina kivipatsaina.

siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.

Vapaiden suuntien oppeihin hurahtaneille tulee kova ahdistus, kun lait on voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti. Lakeja ja käskyjä tulee noudattaa.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mannaa aletaan kylvää uudelleen ja syömään. Kaikki Salomon aikaiset hienot temppelimenot palautetaan entiseen Salomon aikaiseen kunniaan ja vielä paljon loistokkaampina tuhanneksi vuodeksi Jerusalemissa. Vasta sitten Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle, mutta se aika on kaukana tulevaisuudessa.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Mannaa aletaan kylvää uudelleen ja syömään. Kaikki Salomon aikaiset hienot temppelimenot palautetaan entiseen Salomon aikaiseen kunniaan ja vielä paljon loistokkaampina tuhanneksi vuodeksi Jerusalemissa. Vasta sitten Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle, mutta se aika on kaukana tulevaisuudessa.

Ilm. 21:21

Porttitorneina oli kaksitoista helmeä -- kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ilm. 21:21

Porttitorneina oli kaksitoista helmeä -- kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.

Jeesuksen häitä vietetään uudessa Jerusalemissa maan päällä. Ei missään pilven päällä yläilmoissa.
        Pakkokasteetkin tulee käyttöön, jotta kaikilla olisi lahjaksi saatu pelastuksen kruunu päässä. Kristuksen vanhurskaus annetaan ihmisen hyväksi kasteessa ilmaiseksi, rahatta teidät lunastetaan.

Luuk. 14:23

Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja PAKOTA heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;

Gal. 3:27

Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet.

Ilm. 3:11

Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Jeesuksen häitä vietetään uudessa Jerusalemissa maan päällä. Ei missään pilven päällä yläilmoissa.
        Pakkokasteetkin tulee käyttöön, jotta kaikilla olisi lahjaksi saatu pelastuksen kruunu päässä. Kristuksen vanhurskaus annetaan ihmisen hyväksi kasteessa ilmaiseksi, rahatta teidät lunastetaan.

Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja PAKOTA heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;

Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet.

Jes. 12:3

Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.

2. Moos. 40:7

Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Jes. 12:3

Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.

2. Moos. 40:7

Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä.

Juutalaiset ymmärsivät hyvin kasteen veden merkityksen syntiselle ihmiselle.

4. Moos. 8:7

"Ja puhdistaaksesi heidät tee näin: Pirskoita heihin synnistä puhdistavaa vettä."

• Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Pyhä Henki laskeutui kasteessa Jeesuksen pään päälle Kyyhkysen muodossa.

Pyhä Henki tulee ylhäältä, ei toisen ihmisen käsistä.

1. Tim. 5:22

Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Pyhä Henki laskeutui kasteessa Jeesuksen pään päälle Kyyhkysen muodossa.

Pyhä Henki tulee ylhäältä, ei toisen ihmisen käsistä.

1. Tim. 5:22

Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

Kundaliinit ja reikivoimat tulee ihmisen käsistä ja käsien kautta.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Kundaliinit ja reikivoimat tulee ihmisen käsistä ja käsien kautta.

Hindujen vanha rituaali "shaktipat", nopea tönäisy kädellä keskelle otsaa, niin henget, voimat ja energiat menee ihmisen sisälle, tämä kaatuu suorilta jaloilta selälleen lattialle.

Idän viisaiden mukaan ihmisen otsassa on ns. kolmas silmä, josta erilaiset voimat, energiat a henget menee toisen ihmisen sisälle.

• Anonyymi00051

Helluntaina Pyhä Henki tuli oikeiden apostolien pään päälle näkyvällä tavalla Tulisten Kielten muodossa. mitkä muutti heidän galileankielisen puheen kuulijoiden ymmärtämälle vieraalle kielelle.

Paino ja merkitys sanalla "kuulemme".

Ap. t. 2:7

Ja he hämmästyivät ja ihmettelivät sanoen: "Katso, eivätkö nämä kaikki, jotka puhuvat, ole galilealaisia?

Ap. t. 2:8

Kuinka me sitten KUULEMME kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?

Ap. t. 2:11

kreetalaiset ja arabialaiset, me KUULEMME kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."

• Anonyymi00052

Nykyisin sama helluntain kieli-ihme voidaan tehdä isoissa kokouksissa tietokoneiden avulla
        ns. simultaanitulkkauksena.

Puhuja puhuu koko ajan omalla äidinkielellä ja erikieliset kuulijat kuulevat samaan aikaan puheen omalla äidinkielellään.

• Anonyymi00053

Helluntaina Jerusalemissa kukaan ei molissut sekavilla hurmoskielillä, eikä kaatuillut maahan taju kankaalla.

• Anonyymi00054

Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi00060

Kyl maar, kyl maar❣️❣️❣️❣️❣️

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe