❤️❤️❤️❤️❤️ Ehkäpä heitä siksi vihataan? Jos sul onni on ❣️❣️❣️❣️❣️❣️
Uskovilla on ihana Jeesus.
30
163
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rakkaus on parempi ja suurempi voima kuin viha❣️❣️❣️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00002
Varmastikin Jeesuksen sanomaa pitää viedä eteenpäin myös mörökölleille ❣️❣️❣️❣️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ei teitä vihata jos pidätte taikauskonne itsellänne, lähinnä uskonharhaisten rypemisestä saa hyvät naurut.
- Anonyymi00003
Niitä valejeesuksia on vaikka kuinka paljon. Oikea Jeesus on taivaassa.
Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.- Anonyymi00004
Jatkuva "jeesustelu" pitäisikin laittaa hälytyskellot soimaan.
Matt.24
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
- Anonyymi00005
Matt. 7:15
Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.- Anonyymi00006
Osaamme sinua Tepe kyllä varoa, mutta kiitos kun muistutit.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Osaamme sinua Tepe kyllä varoa, mutta kiitos kun muistutit.
Ollut vainajana jo kohta neljä vuotta. Pääsi taivaan kirkkauteen ja Jumala on hänet korkealle korottanut.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ollut vainajana jo kohta neljä vuotta. Pääsi taivaan kirkkauteen ja Jumala on hänet korkealle korottanut.
Eipä löydy vainajien listoilta…
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
"Tepe" eli kunniallisen nuhteettoman elämän ja on Taivaspaikkansa ansainnut.
Kukaan aito uskovainen ei kadehdi häntä siitä.😇 - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kukaan aito uskovainen ei kadehdi häntä siitä.😇Ikävä kyllä, pilkkaajilla ja valehtelijoilla ja Jeesuksen sovituksen rienaajilla ei ola taivaassa sijaa. Se on Raamatun selkeö opetus, monen todistuksen voimalla-
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jumala ei Jeesuksen ristin työn rienaajia korota. SE on raamatun opetus.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ikävä kyllä, pilkkaajilla ja valehtelijoilla ja Jeesuksen sovituksen rienaajilla ei ola taivaassa sijaa. Se on Raamatun selkeö opetus, monen todistuksen voimalla-
Koitahan vaan kestää, sinun mielipidettä ei kysytä, mihin joku kuolemansa jälkeen sijoitetaan.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ikävä kyllä, pilkkaajilla ja valehtelijoilla ja Jeesuksen sovituksen rienaajilla ei ola taivaassa sijaa. Se on Raamatun selkeö opetus, monen todistuksen voimalla-
Tuonpuoleiseen mennään kaikki.
Sitten puetaan päälle uusi "nahkatakki" ja aloitetaan elämänkoulu uudelta luokalta. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jumala ei Jeesuksen ristin työn rienaajia korota. SE on raamatun opetus.
Se on totta tuo.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Koitahan vaan kestää, sinun mielipidettä ei kysytä, mihin joku kuolemansa jälkeen sijoitetaan.
sinunkaan mielipidettäsi ei kuulla, jumalaa osaa asiansa,
Jumala ei Jeesuksen ristin työn rienaajia korota.
SIkävä kyllä, pilkkaajilla ja valehtelijoilla ja Jeesuksen sovituksen rienaajilla ei ola taivaassa sijaa. Se on Raamatun selkeö opetus, monen todistuksen voimalla-E on raamatun opetus. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
SIkävä kyllä, pilkkaajilla ja valehtelijoilla ja Jeesuksen sovituksen rienaajilla ei ola taivaassa sijaa. Se on Raamatun selkeö opetus, monen todistuksen voimalla-E on raamatun opetus.Opettele edes kirjoittamaan, vai onko se sinulle ylivoimaista?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
SIkävä kyllä, pilkkaajilla ja valehtelijoilla ja Jeesuksen sovituksen rienaajilla ei ola taivaassa sijaa. Se on Raamatun selkeö opetus, monen todistuksen voimalla-E on raamatun opetus.Se on selvä totuus. Kyllä!
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Opettele edes kirjoittamaan, vai onko se sinulle ylivoimaista?
Onko sinun noin vaikeaa olla herjaamatta?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eipä löydy vainajien listoilta…
Siinäpä se. Suomessa, järjestäytyneestä valtiossa ei noin vain kuolla salaa, ilman, että sitä ei merkittäisiin rekistereihin. Ja kun sitä nimeä ei siellä ole, on ko. henkilö vielä elävien kirjoissa. Hyvin yksinkertaista.
PS. Ihmistä ei kirjata vainajaksi niin, että hän ilmoittaa olevansa edesmennyt ja laittaa sitten huhun kiertämään. 😂 - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kukaan aito uskovainen ei kadehdi häntä siitä.😇Voi sinua! Et ymmärrä pelastuksesta mitään! Ei kukaan voi pelastusta ansaita. Eikä herjaamisella, eikä valehtelulla varsinkaan. Ne ovat syntejä, jotka vievät harjoittajansa kadotukseen, jos hän ei tee totista parannusta!
- Anonyymi00013UUSI
Minulla on oikein pehmo-kaksoiskreppi-Jeesus. Sillä pyyhkii hyvin.
- Anonyymi00014UUSI
Kuka sen Jeesuksen on nähnyt? Ei ole todisteita.
Mutta saahan sitä uskoa olemattomaankin. Ja näin huijata itseään.- Anonyymi00018UUSI
Oikeat apostolit näki Jeesuksen viimeisen kerran, kun hän kastekäskyn annettuaan nousi taivaaseen. Sen jälkeen kukaan ei ole Jeesusta nähnyt.
Ap. t. 1:11
ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Muita valejeesuksia ja Jeesuksen haamuna hiippailee siellä sun täällä. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oikeat apostolit näki Jeesuksen viimeisen kerran, kun hän kastekäskyn annettuaan nousi taivaaseen. Sen jälkeen kukaan ei ole Jeesusta nähnyt.
ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Muita valejeesuksia ja Jeesuksen haamuna hiippailee siellä sun täällä.Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Muita valejeesuksia ja Jeesuksen haamuna hiippailee siellä sun täällä.Miten se Jeesus nousi taivaaseen? Kokonaisena hipin näköisenä, pyjama-asu , sandaalit,
Ei omin voimin taivaalle nousta mitenkään, olisko lentävä lautanen ottanut kyytiin.
Konstanttinopolissa keksitty koko taivaaseen nousu. - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.Mutta huonostipa olet pärjännyt noissa eksyttäjän hommissa. Ahkera tosin olet Paavalin herjaajana, sitä en kiellä, mutta niin on saa-tanakin.
- Anonyymi00021UUSI
Jeesus varoittaa ylöstempauksesta hokevista lahkolaisista.
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään. - Anonyymi00026UUSI
Ihanaa. https://keskustelu.suomi24.fi/t/13705794/sanan-ja-saarnamiehen-suhde
- Anonyymi00029UUSI
Aivan ihanaa !!!
Maksaako Jeesus laskut ???
Ihanaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2788328Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat665002Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2814360SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden583001Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä12456Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,31850Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr51717- 1111715
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401603Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01580