Syytän sua kaikesta 🙋🏻♂️🫵🏻
Hyvää yötä!
15
307
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mistä kaikesta ajattelit häntä syyttää??
- Anonyymi00003UUSI
gotler sääri :D
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
gotler sääri :D
Unohditko isonenän jo?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Unohditko isonenän jo?
En tunne :D
- Anonyymi00002UUSI
Ei muuta kun antaa syytteiden tulla.
- Anonyymi00011UUSI
Onko tämä sitä kun tukari tekee rikosilmoituksen ja ajattelee, että hänellä on jo siinä vaiheessa välitön suora yhteys syyttäjälle? Siinä on vielä kaksikin eri harkintaa edessä, eli viranomaisten ja sitten sen syyttäjän ennen kun magick can happen. Oli pakko mainita, ku nämä palstaäijän aloitukset on niin tavattoman tylsiä
- Anonyymi00006UUSI
Juu tuttua mua on jopa syytetty siitä että on talvi.
- Anonyymi00007UUSI
Hyvää yötä, samoin, näen sut ihan Epsteininä
🫵🙋♀️- Anonyymi00008UUSI
Esso pilvi sieni, haista H iso
- Anonyymi00010UUSI
Onpa aloittajaäijä todella masentava teatteri. Naiselta
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onpa aloittajaäijä todella masentava teatteri. Naiselta
Älä muuta virka.
- Anonyymi00013UUSI
🖕sinulla EI OLE OIKEUTTA SYYTTÄÄ!
Halusit KUNNIAA joten saat tyytyä kohtaloon.
Laitan rikosilmoitukseen sinun nimen myös ja kirjoitan sinne loppuun, että : Mieheni voi korjata jos jotain jäi hänen mielestä laittamatta, koska me ei saatu keskustella asiasta joten minun piti ihan itte päättää hänen puolesta!
Kirjoitan alle vielä HUOMIO!!!! Minä olin vankilassa VANKINA! Mieheni kävi PASTORINA joka EI PITÄNYT EDES JUMALAN PALVELUSTA EIKÄ SAARNAA.
Minä olin ehtinyt jo kertomaan heille ENKELEISTÄ ja sanomaan, että : Ei auta itkeä jos itse on kussut elämänsä.
Työt alkaa sen jälkeen, kun päästään vankilasta pois, koska vankilassa eläminen maksaa yli 7000euroa kuukausi ja heidän pitää miettiä VANKINA millä he korvaa aiheuttamansa kulut yhteiskunnalle. - Anonyymi00014UUSI
Ihan vapaasti ei ole mitään uutta
- Anonyymi00015UUSI
Ei liikuta!
- Anonyymi00016UUSI
Mistä kaikesta? Mitä täällä palstalla on menossa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542828
- 612671
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p382198- 631967
- 551935
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa371633Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41965Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit113894Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123869Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit37844