Uhkailee Kelan työntekijää

Anonyymi-ap

Juu siinähän on kun löytyy näitä jotka uhkailevat Kelan työntekijöitä vaikka vaan puhelimessa. Kela kirjaa tuollaiset tietoihinsa ja säilyvät siellä maailman tappiin asti.

46

519

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Uhkailijan toimeentulopäätökset viivästyvät aina mahdollisimman paljon.
      Kannattiko valita tuollainen kiukuttelua ja uhkailua sisältävä taktiikka.

• Anonyymi00002

Niimpä ei varmaan nopeuta asioiden käsittelyä vaan voi tulla ongelmia.

• Anonyymi00004

Kelan natsisiat hirtettävä!

• Anonyymi00006

Ja notkuvat eläkeläispölvästit

• Anonyymi00022

Lisään nämä tänne vaikka loputtomiin. :DD

• Anonyymi00024
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Yhyy Yhyy Yhyy

Saas nähdä pysyykö, joku sysipaska tekoälykö täällä päättelee mitä pitäisi poistella?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Yhyy Yhyy Yhyy

Saas nähdä pysyykö, joku sysipaska tekoälykö täällä päättelee mitä pitäisi poistella?

Vai mikälie kädettömän koodaajan botti.

• Anonyymi00067

Kelan työntek7jätkö nämä päättää? Mitä, jos menisit eduskuntaan.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Näin eläkeläisenä kysyn, mitä tarkoitat?
        Katsohan, kun en notku Kelassa, edes Kelan nurkalla. Kerran notkuin ja silloin kuulinkin mielenkiintoisen keskustelun, tätä en voinut olla kuulematta. Minäpä kerron:

Ringissä seiso kaksi sossutanttaa (suomalaista) ja viisi mustaa (pari naista, kolme miestä). Tulkki oli puhelimessa ja puhelin kovaäänisellä, että he kuulivat, myös minä.
        "Käykää hammaslääkärissä ja tuokaa laskut tänne, Kela maksaa". Arvaa vituttiko? Sain hädin tuskin pidettyä turpani kiinni. Siinä, ulkomaiset loiset, ei sentin senttiä veroja tälle maalle maksanut, saa kaiken ilmaiseksi!! Kuka maksaa?
        Minä, eläkeläinen, töitä 50 v tehneenä, en loisi. Minun eläke (jota olen maksanut 50v), tulee eläkeyhtiöltä, ei veronmaksajilta. Joten pidäpä nappula pienempää kitarisatuuletusta!

• Anonyymi00071
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Yhyy Yhyy Yhyy

Kerroin Kelan AI-botille, että se oli idiootti. 'En ainakaan omasta mielestäni', se oli ohjelmoitu vastaamaan. Tekoälyä rajoittaa vain sen ohjelmoijan osaamattomuus. Yritin antaa huonosta botista palautetta, niin palautelomake sulkeutui ennen kuin ehdin muutamaa lausetta kirjoittaa.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Katsohan, kun en notku Kelassa, edes Kelan nurkalla. Kerran notkuin ja silloin kuulinkin mielenkiintoisen keskustelun, tätä en voinut olla kuulematta. Minäpä kerron:

Ringissä seiso kaksi sossutanttaa (suomalaista) ja viisi mustaa (pari naista, kolme miestä). Tulkki oli puhelimessa ja puhelin kovaäänisellä, että he kuulivat, myös minä.
        "Käykää hammaslääkärissä ja tuokaa laskut tänne, Kela maksaa". Arvaa vituttiko? Sain hädin tuskin pidettyä turpani kiinni. Siinä, ulkomaiset loiset, ei sentin senttiä veroja tälle maalle maksanut, saa kaiken ilmaiseksi!! Kuka maksaa?
        Minä, eläkeläinen, töitä 50 v tehneenä, en loisi. Minun eläke (jota olen maksanut 50v), tulee eläkeyhtiöltä, ei veronmaksajilta. Joten pidäpä nappula pienempää kitarisatuuletusta!

Miksi suomalainen ei uskalla puhua silloin, kun pitäisi. Seuraavan kerran avaa suusi!

• Anonyymi00076
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Jos pääsee hammaslääkäriin ilmaiseksi, se ei tarkoita, että kaikki on ilmaista.
        En toki puolustele, mutta jotakin tiedän mamujenkin toimeentulotukiasioista.

• Anonyymi00007

Kukas kelan työntekijöitä uhkailee. Ei se kannata.
      Uhkasin muka kerran työkkärin virkailijaa kun sanoin että se on mielenvikainen. Se kirjoitti minusta lausunnon että olen sairas ja työkyvytön. Ilman mitään tutkimuksia kirjoitti lausunnon joten vähän suutuin ja sanoin että oletko oikeasti niin tyhmä ja mielenvikainen. No nyt minulla on siellä punainen merkintä kuulemma että olen vaaraksi niille. Ollut 6 vuotta se merkintä. Viimeksi kun tapasin kunnan työnhaku virkkailijan niin se kertoi siitä merkinnästä ja sillä oli vartija omaksi turvaksi. Sanoi ettei ne kutsu minua enää henkilökohtaiseen tapamiseen, olen kuulemma vaarallinen vaikka minulla en ole koskaan tehnyt mitään rikosta.

• Anonyymi00008

Mitä uhkailusta muka hyötyisi ? Ei siitä ole mitään hyötyä. Eikä siinä ole mitään järkeäkään.
      Monet ihmiset on nykyään kamalan vihamielisiä, sellainen käytös on lisääntynyt niin paljon, että sen on huomannut.

• Anonyymi00009

Uhkailu vain pahentaa tilannetta.
      Työkyvyttömyyseläke parantaa asiat...

• Anonyymi00010

Ei kai niillä uhkailijoillakaan ihan helppoa psyykkisesti ole, kun kerran toimivat niin.
        Paha olo purkautuu ihmisillä hyvin eri tavoin, toisilla ikävällä tavalla kohdentuen muihin ihmisiin.

• Anonyymi00011

Mielenterveys ja päihdeongelmaisia on paljon niin ei mikään ihme että uhkaillaan.

• Anonyymi00012

Kysyin tatuoidulta vasemmiston huumehörhöltä kaupungilla ystävällisesti neuvoa osoitteeseen, niin alkoi huutamaan ja nyrkit esiin, löikin.

On siinäkin Elämä.

• Anonyymi00013

Kävin kelan sivuilla viimeksi vuonna 2005 kun laskivat eläkkerlle 35 vuotiaana jo.

Helpottaa kummasti.

• Saat enemmän massia💰 kun kehut & ylistät Kelan tätin maasta taivaaseen.😇❤️🌹
      Koettu on!💶👍

• Anonyymi00030

Juu ja nuolee sen pilluakin vielä ihan varmistuksen vuoksi.

• Anonyymi00016

Nuppivikaisen työkyvyttömän tappi kelpaisi
      Matias, gesterby.

• Anonyymi00019

Kannattaa vaihtaa nimi ukraina, lähi-itä, afrikka tai romanitaustaiseksi, niin ei tule hylkyjä.
      Kaikki hoituu!

• Anonyymi00029

Taisi tatuoitu huumehörhö olla persu vai miten sait häneltä puoluekannan selville?

• Anonyymi00031

Olen laittanut kelalle palautetta, että ovat paska työttömien kyykytyslaitos, joka on täyttä totta !!!!!

• Anonyymi00035

Eli olet ilmeisesti omasta mielestäsi mainitsemasi paskatyötön?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Eli olet ilmeisesti omasta mielestäsi mainitsemasi paskatyötön?

Jos ihminen joutuu työttömäksi, olemaan työttömänä vasten omaa tahtoaan, ei se tee hänestä paskaa ihmistä millään tavalla. Se on hyvä muistaa myös työttömän itsensä.

• Anonyymi00032

Jos kärttyinen asiakas uhkailee Kelan työntekijää, niin siitä koituu vain
      hankaluuksia uhkailijalle itselleen. Pitääkö jokaisessa asiakastilanteessa
      siitä lähtien olla vartija paikalla? Saavuttiko uhkailija mitään muuta kuin
      itselleen huonon maineen ja vaikeuksia. Tyhmää toimintaa kaikkiaan.

• Anonyymi00033

On valitettavaa, kun ihmisten heikkohermoisuus on lisääntynyt viime vuosien varrella. Milloin missäkin kuulee suorastaan paskaa ulosantia, kun joku hermostuu jossain tilanteessa, vaikka ei sellaiseen olisi niin aihettakaan. Ollaan muka niin maailman onnellisimpia, vaikka se ei näy, eikä kuulu lähes missään.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00033 kirjoitti:

On valitettavaa, kun ihmisten heikkohermoisuus on lisääntynyt viime vuosien varrella. Milloin missäkin kuulee suorastaan paskaa ulosantia, kun joku hermostuu jossain tilanteessa, vaikka ei sellaiseen olisi niin aihettakaan. Ollaan muka niin maailman onnellisimpia, vaikka se ei näy, eikä kuulu lähes missään.

Ja vedetään herneitä nenään, pyöritellään silmiä ja närkästytään, jos joku köyhä uskaltaa kysyä, missä minun tuki.

• Anonyymi00034

Voin vain kuvitella kuinka paljon kelan virkailija saa näitä uhkailuja, kun niitä saa aivan kaikki asiakaspalvelussa olevat.

Jännää on että noita uhkailuja voi tulla teknisesti ilman mitään syytä kun asiakas on vain vihainen jostain mitä on aikaisemmin tapahtunut, ja purkaa pahaa oloaan sitten satunnaiseen asiakaspalvelutilanteeseen.

Kelalla sentään voi olla (kai?) kirjattuna tälläinen hankala tapaus jotta siihen osaa varautua. Monissa muissa asiakaspalvelutöissä se ei ole mahdollista.

Onkohan työkkärillä myös tuollaista lisätietoa henkilöstä? Kun näilläkin palstoilla on ainakin yksi joka itkee kuinka joutuu olemaan työkkärin kanssa tiiviisti tekemisissä ihan sosiaalivirkailijan kanssa, ja kertoo hyvinkin vapaasti olevansa mahdollisimman hankala henkilö. Itselleni oi ole mitään vastaavaa, mutta olenkin puuhailija ihan itsenäisesti.

Samoin minulla ei ole ollut ongelmia kelan kanssa. Olen tehnyt sen minkä pitää ilman kiukutteluita ja uhkailuja. Eli olen käyttäytynyt vain sivistyneesti. Se ei maksa mitään mutta hommat hoituu kuten pitää.

• Anonyymi00058

Siellä Kelan asiakaspalvelussa ne tädit ja sedät, jotka ottavat ihmisiä vastaan, luukulle juttelemaan, eivät ole heitä, jotka tekevät päätöksiä. Nämä tiskin takan olevat sedät ja tädit ovat vain asiakaspalvelijoita. Ja he, ikävä kyllä, saavat sitten ne haukut naamalleen ilman omaa syytään. Asiakas voisi aina vähän miettiä, ketä kohtelee ja miten. Mitä olisi valmis itse ottamaan vastaan toiselta ihmiseltä.

• Anonyymi00036

Eihän Kela nyt mitään mahdottomia vaatimuksia aseta vaikka esim, työttömyyspäivärahan vaatimuksille.Monesti asiakkaan oma vika kun töpeksii.Ei se mitään auta että soittaa Kelaan ja asiakas huuhtaa työntekijälle päinvastoin laitetaan merkintä tietoihin HANKALA.

• Anonyymi00037

Kaljatölkit auki ja linjat kuumiksi oluen rohkaisemana. Tietenkin savosta, perkele!

• Anonyymi00062

Hmm siis soittelet viihdelinjoille-kuraluuri.

• Anonyymi00059

Taitaa olla samat ihmiset, joilla on ongelmia Kelan, työkkärin, pankkien, vakuutusyhtiöiden ja omien naapureiden kanssa.

• Anonyymi00077

On myös olemassa niin sanottuja tapavalittajia. He ovat joukko ihmisiä, jotka valittavat aivan kaikesta, vaikka ei olisi niin tarvettakaan. Heitä sanotaan tapavalittajiksi.
        Isommissa paikoissa, esim. kelassa, ja asiakaspalveluun muuallakin liittyvissä paikoissa heitä tunnistetaan jopa nimen perusteella.

• Anonyymi00060

Missä siinä ja mikä on, untamo?

• Anonyymi00061

Niin paljon on mielenterveys-ja päihdeongemia en yhtään ihmettele ihmisten käytöstä.Häiriökäyttäytymiset lisääntynyt.

• Anonyymi00074

Niin, virkaloisten kesken.

• Anonyymi00063

Missä siinä ja mikä on?häh?

• Anonyymi00064

Pöljät kiukuttelee ,tehden asiansa vielä vaikeammiksi.
      Työttömyys kyvyke eläkkeellä sekin lakkaa kokonaan!

Sinne! (tänne)

• Anonyymi00075

Työttömyyseläke on jo lakkautettu. Työkyvyttömyyseläkkeelle ei hevin pääse.

• Anonyymi00065

Jos itselleen hommaa vaikka karenssin+alennettu toimeentulotuki niin mitäs se hyödyttää raivota johonki Kelaan.Kielteiset toimeentulotuki päätökset niin noi ratkaistaan pykälien mukaan.

• Anonyymi00066

Jokapaikassa nauhoitetaan puhelut. Se kerrotaan heti puhelun alussa "äänitämme puhelun paremman ASIAKASPALVELUN 🥱 nimissä" tai jotain tuonne päin. Asiakaspalvelun tason voi jokainen sitten itse todeta.
      Mitä tuohon Kelaan tulee, niin ikäväähän se on. Eihän nämä sotkut ole niiden työntekijöiden syy, he varmasti yrittävät parhaansa ja parhaansa.pysyä näiden muutisten mukana, mutta tottakai ovat ihmisten silmissä niitä "syyllisiä", kun ovat konkreettisesti siinä, ei noiden tiskien takana politiikot istu.

• Anonyymi00070

Jos omasta mielestä joku päätös virheellinen niin kirjallisesti yrittää oikaisua ja noi sitten kestää.

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      65
      4444
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      98
      3697
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      108
      3331
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      21
      1896
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1883
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1129
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      88
      861
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      821
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      105
      817
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      23
      774
    Aihe