Uhkailee Kelan työntekijää

Anonyymi-ap

Juu siinähän on kun löytyy näitä jotka uhkailevat Kelan työntekijöitä vaikka vaan puhelimessa. Kela kirjaa tuollaiset tietoihinsa ja säilyvät siellä maailman tappiin asti.

17

201

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Uhkailijan toimeentulopäätökset viivästyvät aina mahdollisimman paljon.
      Kannattiko valita tuollainen kiukuttelua ja uhkailua sisältävä taktiikka.

• Anonyymi00002

Niimpä ei varmaan nopeuta asioiden käsittelyä vaan voi tulla ongelmia.

• Anonyymi00004

Kelan natsisiat hirtettävä!

• Anonyymi00006
        UUSI

Ja notkuvat eläkeläispölvästit

• Anonyymi00022
        UUSI

Lisään nämä tänne vaikka loputtomiin. :DD

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja notkuvat eläkeläispölvästit

Yhyy Yhyy Yhyy

Saas nähdä pysyykö, joku sysipaska tekoälykö täällä päättelee mitä pitäisi poistella?

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Yhyy Yhyy Yhyy

Saas nähdä pysyykö, joku sysipaska tekoälykö täällä päättelee mitä pitäisi poistella?

Vai mikälie kädettömän koodaajan botti.

• Anonyymi00007
      UUSI

Kukas kelan työntekijöitä uhkailee. Ei se kannata.
      Uhkasin muka kerran työkkärin virkailijaa kun sanoin että se on mielenvikainen. Se kirjoitti minusta lausunnon että olen sairas ja työkyvytön. Ilman mitään tutkimuksia kirjoitti lausunnon joten vähän suutuin ja sanoin että oletko oikeasti niin tyhmä ja mielenvikainen. No nyt minulla on siellä punainen merkintä kuulemma että olen vaaraksi niille. Ollut 6 vuotta se merkintä. Viimeksi kun tapasin kunnan työnhaku virkkailijan niin se kertoi siitä merkinnästä ja sillä oli vartija omaksi turvaksi. Sanoi ettei ne kutsu minua enää henkilökohtaiseen tapamiseen, olen kuulemma vaarallinen vaikka minulla en ole koskaan tehnyt mitään rikosta.

• Anonyymi00008
      UUSI

Mitä uhkailusta muka hyötyisi ? Ei siitä ole mitään hyötyä. Eikä siinä ole mitään järkeäkään.
      Monet ihmiset on nykyään kamalan vihamielisiä, sellainen käytös on lisääntynyt niin paljon, että sen on huomannut.

• Anonyymi00009
      UUSI

Uhkailu vain pahentaa tilannetta.
      Työkyvyttömyyseläke parantaa asiat...

• Anonyymi00010
        UUSI

Ei kai niillä uhkailijoillakaan ihan helppoa psyykkisesti ole, kun kerran toimivat niin.
        Paha olo purkautuu ihmisillä hyvin eri tavoin, toisilla ikävällä tavalla kohdentuen muihin ihmisiin.

• Anonyymi00011
      UUSI

Mielenterveys ja päihdeongelmaisia on paljon niin ei mikään ihme että uhkaillaan.

• Anonyymi00012
      UUSI

Kysyin tatuoidulta vasemmiston huumehörhöltä kaupungilla ystävällisesti neuvoa osoitteeseen, niin alkoi huutamaan ja nyrkit esiin, löikin.

On siinäkin Elämä.

• Anonyymi00013
      UUSI

Kävin kelan sivuilla viimeksi vuonna 2005 kun laskivat eläkkerlle 35 vuotiaana jo.

Helpottaa kummasti.

• UUSI

Saat enemmän massia💰 kun kehut & ylistät Kelan tätin maasta taivaaseen.😇❤️🌹
      Koettu on!💶👍

• Anonyymi00016
      UUSI

Nuppivikaisen työkyvyttömän tappi kelpaisi
      Matias, gesterby.

• Anonyymi00019
      UUSI

Kannattaa vaihtaa nimi ukraina, lähi-itä, afrikka tai romanitaustaiseksi, niin ei tule hylkyjä.
      Kaikki hoituu!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      237
      5985
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4799
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      94
      3657
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      252
      3099
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      146
      2809
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      195
      2342
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      262
      1757
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1275
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      28
      1188
    10. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      1186
    Aihe