Juu siinähän on kun löytyy näitä jotka uhkailevat Kelan työntekijöitä vaikka vaan puhelimessa. Kela kirjaa tuollaiset tietoihinsa ja säilyvät siellä maailman tappiin asti.
Uhkailee Kelan työntekijää
17
201
Vastaukset
- Anonyymi00001
Uhkailijan toimeentulopäätökset viivästyvät aina mahdollisimman paljon.
Kannattiko valita tuollainen kiukuttelua ja uhkailua sisältävä taktiikka. - Anonyymi00002
Niimpä ei varmaan nopeuta asioiden käsittelyä vaan voi tulla ongelmia.
- Anonyymi00004
Kelan natsisiat hirtettävä!
- Anonyymi00006UUSI
Ja notkuvat eläkeläispölvästit
- Anonyymi00022UUSI
Lisään nämä tänne vaikka loputtomiin. :DD
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja notkuvat eläkeläispölvästit
Yhyy Yhyy Yhyy
Saas nähdä pysyykö, joku sysipaska tekoälykö täällä päättelee mitä pitäisi poistella? - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Yhyy Yhyy Yhyy
Saas nähdä pysyykö, joku sysipaska tekoälykö täällä päättelee mitä pitäisi poistella?Vai mikälie kädettömän koodaajan botti.
- Anonyymi00007UUSI
Kukas kelan työntekijöitä uhkailee. Ei se kannata.
Uhkasin muka kerran työkkärin virkailijaa kun sanoin että se on mielenvikainen. Se kirjoitti minusta lausunnon että olen sairas ja työkyvytön. Ilman mitään tutkimuksia kirjoitti lausunnon joten vähän suutuin ja sanoin että oletko oikeasti niin tyhmä ja mielenvikainen. No nyt minulla on siellä punainen merkintä kuulemma että olen vaaraksi niille. Ollut 6 vuotta se merkintä. Viimeksi kun tapasin kunnan työnhaku virkkailijan niin se kertoi siitä merkinnästä ja sillä oli vartija omaksi turvaksi. Sanoi ettei ne kutsu minua enää henkilökohtaiseen tapamiseen, olen kuulemma vaarallinen vaikka minulla en ole koskaan tehnyt mitään rikosta. - Anonyymi00008UUSI
Mitä uhkailusta muka hyötyisi ? Ei siitä ole mitään hyötyä. Eikä siinä ole mitään järkeäkään.
Monet ihmiset on nykyään kamalan vihamielisiä, sellainen käytös on lisääntynyt niin paljon, että sen on huomannut. - Anonyymi00009UUSI
Uhkailu vain pahentaa tilannetta.
Työkyvyttömyyseläke parantaa asiat...- Anonyymi00010UUSI
Ei kai niillä uhkailijoillakaan ihan helppoa psyykkisesti ole, kun kerran toimivat niin.
Paha olo purkautuu ihmisillä hyvin eri tavoin, toisilla ikävällä tavalla kohdentuen muihin ihmisiin.
- Anonyymi00011UUSI
Mielenterveys ja päihdeongelmaisia on paljon niin ei mikään ihme että uhkaillaan.
- Anonyymi00012UUSI
Kysyin tatuoidulta vasemmiston huumehörhöltä kaupungilla ystävällisesti neuvoa osoitteeseen, niin alkoi huutamaan ja nyrkit esiin, löikin.
On siinäkin Elämä. - Anonyymi00013UUSI
Kävin kelan sivuilla viimeksi vuonna 2005 kun laskivat eläkkerlle 35 vuotiaana jo.
Helpottaa kummasti. Saat enemmän massia💰 kun kehut & ylistät Kelan tätin maasta taivaaseen.😇❤️🌹
Koettu on!💶👍- Anonyymi00016UUSI
Nuppivikaisen työkyvyttömän tappi kelpaisi
Matias, gesterby. - Anonyymi00019UUSI
Kannattaa vaihtaa nimi ukraina, lähi-itä, afrikka tai romanitaustaiseksi, niin ei tule hylkyjä.
Kaikki hoituu!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2375985SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784799Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.943657SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2523099Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1462809Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1952342Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2621757Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491275Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall281188- 621186