..koskeakaan popsin poprillimakkaraan..jos avaan sen ja pistän sen biojätöksiin pelkään sen lähtevän kävelemään.. pelottelitte niin..
pidän ruokatuntia ja syön kielileikettä, oltermannia ja jotain sekalimppuu ja teetä..
jos noin kaksi tuntia jaksan tehdä hommia tämän maalausprojektin kanssa.. vapaudun siitä kokonaan.. ja pääsen toteuttamaan omia ideoita..
en uskaltanut
17
387
Vastaukset
- eijarina
ruokahalua vaan. Söin just kalapuikkoja kun en jaksanut muutakaan laittaa. Työn iloa:)
..koska oon erittäin tyytyväinen itseeni venytän tätä tuntia ja hengailen netissä.. paljon on mielenkiintoista netissä..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..koska oon erittäin tyytyväinen itseeni venytän tätä tuntia ja hengailen netissä.. paljon on mielenkiintoista netissä..
OIKEE PÖNTTÖPÄÄ!!! Taas mä tupeksin tän koneeni kans ja hain just huollosta tänään ja nyt sekotan sitä uudelleen!
eijarina kirjoitti:
OIKEE PÖNTTÖPÄÄ!!! Taas mä tupeksin tän koneeni kans ja hain just huollosta tänään ja nyt sekotan sitä uudelleen!
..sellasta se ollut mullakin koneen kanssa.. pyrin olemaan sekoittamatta sitä..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..sellasta se ollut mullakin koneen kanssa.. pyrin olemaan sekoittamatta sitä..
on mullakin kova mut tumpula mikä tumpula, aina näpit väärässä paikkaa räpeltämässä, tai niin no, melkein aina:)
eijarina kirjoitti:
on mullakin kova mut tumpula mikä tumpula, aina näpit väärässä paikkaa räpeltämässä, tai niin no, melkein aina:)
..meikäläinen käyttää kakssormijärjestelmää aika sujuvasti.. koneeseen on vaan tungettu kaikenmaailman ohjelmia nii ei varmaan tykkää.. liikaa kamaa täynnä..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..meikäläinen käyttää kakssormijärjestelmää aika sujuvasti.. koneeseen on vaan tungettu kaikenmaailman ohjelmia nii ei varmaan tykkää.. liikaa kamaa täynnä..
vika mullakin, liikaa sellasia mitä ei tarvi ja sit mä rähmäkäpälä yritän ite niitä pois ja voit arvata kuinka siinä käy:(
eijarina kirjoitti:
vika mullakin, liikaa sellasia mitä ei tarvi ja sit mä rähmäkäpälä yritän ite niitä pois ja voit arvata kuinka siinä käy:(
..siinä käy huonosti ja sen vuoksi en niihin itse koske..
- perskuti
Tuli mieleen?.. mitä mieltä olet ns. Poikkitaiteesta?
Itse pidän. mutta niissä on mielestäni hiukan liikaa markkina-hakuisuutta.....noooo, jollain sen tekijänkin on elettävä.
Minkä tyylistä teet?..termi poikkitaide on tuttu mutta mutta.. en osaa varmasti sanoa..
mä teen aika synkkää, ekspressionistista, groteskia surrealistista taidetta.. tilauksesta muutakin.. mutta eniten tykkään tehdä noita ihan omia juttuja..
syötyä ku kanaa..... mutta onnekseni se ei kävelly vastaan....:))
pervokki kirjoitti:
..juttu.. mä en oo varma noista makkaroista.. ettei ne vaan alkais ELÄÄ..
jos sä ne eloon saisit..... mahdat olla aikamoinen taikuri...... tai jotain....:))))
BBrunetti kirjoitti:
jos sä ne eloon saisit..... mahdat olla aikamoinen taikuri...... tai jotain....:))))
..mä niitä eloon sais.. vaan ne ite.. ihmemakkarat..
pervokki kirjoitti:
..mä niitä eloon sais.. vaan ne ite.. ihmemakkarat..
on makkarat.... mut jos ne nyt sit ihan heräävät siitä.... ota kuva sit ja näytä mulle..... heh:)))))
BBrunetti kirjoitti:
on makkarat.... mut jos ne nyt sit ihan heräävät siitä.... ota kuva sit ja näytä mulle..... heh:)))))
..WONDERSAUSAGES..
pervokki kirjoitti:
..WONDERSAUSAGES..
pääset viel ennätysten kirjaan makkaroiden kanssa.....:)))) nyt sumpin keittoon....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun183047Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa812995- 612944
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2862237- 412132
- 542101
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.991057