Kuinkahan monella se on ihan omaa syytä?
Miksi vasemmistossa on niin paljon huono-osaisia eli köyhiä?
40
180
Vastaukset
- Anonyymi00001
Monella varmaan. Mitä sitten?
Kai sitä koitetaan auttaa miestä mäessä?
Suomessakin?- Anonyymi00003
Persuissa niitä vasta onkin. Äärilaidassa taas työllistävät itseään rikoksilla.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Persuissa niitä vasta onkin. Äärilaidassa taas työllistävät itseään rikoksilla.
Sanoo köyhä ja tapatyötön vassu....
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sanoo taparikollinen persu...
- Anonyymi00015
Ja kannettu vesi ei kaivossa kestä.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aivan niin.
- Anonyymi00002
No kuinka monella? Oikeistoa jos uskoo, niin kaikilla. Mitäs ovat syntyneet heikompina. Kyllä siitä pitää rangaista, se on oikeiston mielestä oikeus ja kohtuus.
- Anonyymi00004
Tavallistakin typerämpää persuilua.
- Anonyymi00009
Tyhmyyttä on vassarin sotkea persut mukaan joka paikkaan, tajuatko.
Sitä paitsi vasemmistossa on paljon köyhiä, kuten sinä. - Anonyymi00011
Persut alittavat aina oman itsensäkin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tyhmyyttä on vassarin sotkea persut mukaan joka paikkaan, tajuatko.
Sitä paitsi vasemmistossa on paljon köyhiä, kuten sinä.Taidat olla esiteini-ikäinen? Ei tuollainen halpa lällättely ainakaan aikuisen päästä ole. Hiukan sama kuin näkisi vielä ensimmäisiä viiksikarvojaan kiivaasti odottavien pojankollien nahistelevan siitä kellä on riskein isä.
- Anonyymi00005
Kahdella.
- Anonyymi00006
Tiedän muutaman vasemmistoa edustaneen syntyneen köyhyydessä, mutt aikuisiällä mukavasti pärjänneen. Yks oli terveysalalla töissä, myöhemmin oli kansanedustajanakin useita vuosia. Toinen toiminut opettajana, ollut paikallispolitiikassakin mukana vuosia. Ei kaikki köyhistä oloista lähtöisin olleet jää köyhiksi, omilla ansioilla päässeet elämässä eteenpäin ja pärjänneet taloudellisesti hyvin.
- Anonyymi00016
Ironiaa kun on vassu niin rikastuu vain köyhien äänillä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00016 kirjoitti:
Purrakin kerryttänyt varallisuuttaan lisää päästyään eduskuntaan ja hallitukseen, se on vasta ironiaa, kun ministeri puhuu ett KAIKKIEN pitänyt kiristää vyötään ja tulla toimeen vähemmällä....se ei ole pitänyt paikkaansa ja sama ministeri itselleen ja muille varakkaammille jakanut isot verohelpotukset ja leikannut pienituloisilta ja köyhemmiltä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niinhän persutkin on tehneet, joten...
- Anonyymi00007
Vasemmistolaiset ovat tyhmiä ja lahjattomia. Siksi ovat köyhiä.
- Anonyymi00019
Onko lahjattomaksi syntyminen sellainen rikos, että siitä pitää rankaista kohtuuttomalla köyhyydellä?
Älykkyys tulee jatkossakin jakautumaan Gaussinkäyrän mukaan. Miten köyhiä epäonnisten pitäisi olla, että se tyydyttäisi perskokkaretta? - Anonyymi00021
Lahjakkaan luulisi osaavan kirjoittaa omaa äidinkieltään.
Mutta sinähän olet kertonut että kaikki toimittajat on vasemmistolaisia. Toimittajan liksa on kuitenkin ihan hyvä.
- Anonyymi00012
Koska vasemmisto ajaa heidän etujaan. Itse olen matalapalkka-alalla ja paskin töitä melkein 6 päivänä viikossa joten vasemmisto on taho joka ajaa myös minun etujani.
Jos vähävaraiset, työkyvyttömät sekä sairaat jätetään vaille sosiaaliturvaa, jokainen voi kuvitella mihin yhteiskunta ajautuu. Valtion hyvinvointi mitataan siitä, miten se pitää huolta köyhimmistä ja heikommassa asemassa olevista kansalaisistaan. - Anonyymi00014
Ai se on omaa syytä, jos on syntynyt köyhään perheeseen?
- Anonyymi00018
Ei se ole vaan ettei muuta tee kuin kuppaa rahaa kelasta.
- Anonyymi00020
Otto Meren ja muiden kokoomuksen kirkkaimpien valopäiden mukaan varmastikin noin on.
- Anonyymi00030
Anonyymi00020 kirjoitti:
Otto Meren ja muiden kokoomuksen kirkkaimpien valopäiden mukaan varmastikin noin on.
Niinpä. Ei se älykkyyttä lisää ett on syntynyt kultalusikka perseessä poikittain, eikä se peritty varallisuus monellakaan säily koko ikää, se on nähty useat kerrat.
- Anonyymi00017
Nyky palkoilla ei yhdelläkään
- Anonyymi00022
Usein köyhyys todella on omaa syytä.
- Anonyymi00025
Uskallan kyllä olla eri mieltä. Tunnen todella monia köyhiä sekä työttömiä eikä omien tietojeni mukaan yksikään heistä ole sitä omasta tahdostaan. Taustalla on usein sairaus, eli kyseessä on eläkeläisiä. Joillain on työnhaku päällä mutta koulutusta vastaavaa työtä ei löydy. Toiset ovat töissä mutta palkka ei riitä elämiseen. Ja elämisellä tarkoitan omia sekä lasten harrastuksia, terveellistä kotiruokaa ja vapaa-ajan tekemistä, joka on muutakin kuin kotona puhelimen tai tv:n ääressä makoilua. Iso osa perus duunareista tienaa sellaista palkkaa, että kyllä sillä korkeintaan itsensä elättäisi, mutta mitään perhettä sillä ei todellakaan perusteta.
Köyhyys ei todellakaan ole omaa syytä. Kuka v***u haluaisi olla omasta tahdostaan köyhä? - Anonyymi00031
Ei se mene noin. Ei lapset ole valinneet syntyä köyhään perheeseen. Ennen ei monet pystynyt kouluja käymään, se oli varakkaampien etuoikeus, köyhempien piti mennä tienaamaan elantoaan jo nuorella iällä ja elättää vanhempiaan ja sisaruksiaankin, kun rahasta oli tiukempaa. Köyhän lapsuuden kokeneet vanhemmat tekivät kaikkensa omien lasten pärjäämisen eteen, ett lapsilla olis paremmat eväät elämään kuin heillä oli ollut.
Yks paremmin toimeen tulevan perheen jälkeläinen kertoi mulle kysyneensä isältään ett oliko he köyhiä, eihän he olleet, perheen isä oli hyvässä toimessa ja oli omistusasunto jne.., tuo tuttava vinoilikin monesti mulle, tiesi mun olevan köyhemmästä perheestä. Sanoikin kerran ett minuna menis siivoojaksi, itse oli suhteillaan päässyt sihteerin hommiin, meistä kahdesta mä olin enemmän kouluja käynyt kuin hän, se ei vaan pärjännyt koulussa.
- Anonyymi00023
oma valinta, jos loisiminen on pääasia elämässä, niin näinhän siinä käy.
- Anonyymi00024
Eli ajautuu oksentelemaan Suomi24:lle avauksen kaltaista kökköpersuilua?
- Anonyymi00032
Pitää olla melkoisen pimiä päästään, jos oikeasti kuvittelee ihmisten tarkoituksella olevan työttöminä. Harva nauttii kela-tuilla elämisestä, ei ne tuet noin vaan tipu kenenkään kohdalle, niitä pitää hakea ja Kela päättää antaako tukirahaa vai ei. Pitäisikö sunkin kokeilla, miten " helpolla" saat kela-tukea itsellesi.
Tuollaiselle urpolle ei mene kaaliin ettei tällä hetkellä töitä ole pilvinpimein edes tarjolla, vastahan Orpokin mankui kokoomuksen tilaisuudessa, miten hallitus oli täyttänyt kaikki EK:n toiveet työntekijöiden asemaan liittyen ja yritykset eivät olekaan ruvenneet palkkaamaan ihmisiä lisää töihin niinkuin Orpo luuli tapahtuvan. Työpaikkoja ei vaan ole kaikille asti, koko ajan tulee lisää työttömiä ja uutisoitiin ett kaupanalalta tulee työpaikat vähenemään entisestään. Luuletko ett ne, jotka on vasta joutuneet työttömiksi, on ihan omasta tahdosta ruvenneet työttömiksi. Persun kaaliin ei vaan mene totuus ettei niitä työpaikkoja ole olemassa mitä voisi hakea. Mä itse olen työkyvytön, mieluummin olisin terve ja työkykyinen ja tein töitä siihen asti, kun kroppa kesti, en nk.loisinut koko ikääni, kouluttauduin uudelleen, jos tietyn alan töitä ei ollut enää tarjolla.
- Anonyymi00026
Tilastojen mukaan persujen koulutus huono , työllisyys huono ,vain rasismi hyvä. Siis kyseenalaista porukkaa koko joukko.
- Anonyymi00028
Miksi persuissa on niin paljon typeryksiä, talousrikollisia jne...??
- Anonyymi00033
Sitä minäkin olen ihmetellyt.
- Anonyymi00034
Ikävä totuushan tämä on.
- Anonyymi00035
Sitten ne vielä valittaa täällä.
- Anonyymi00036
Huono-osaisuus periytyy tutkitusti sukupolvelta seuraaville, vasemmistolaisten tapauksessa jo vuosisatojen ajan. Eikä vasemmistolaista poliittista aatettakaan tarvittaisi lainkaan, jos kaikista vasemmistolaisista tulisi porvareita kuten Marinista.
- Anonyymi00038UUSI
Tätä sopii aina kysyä.
Alottaja lahtari = 100% IMBESILLI.🐟
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat1318341Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4627540SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden2205676Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en944708Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1474634Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1074463Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p214350Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr104182Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su1074155Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03840