Ei kannata ainakaan kukaan täysjärkinen kristitty, vastaan oman kysymykseeni, ja tämä on Totuus!
Vieläkö täällä kukaan joku kannattaa Herra Donald Trumpia?
16
117
Vastaukset
- Anonyymi00001
Anteeksi, mutta mikä on täysjärkinen kristitty?!
- Anonyymi00010
Se on aina paha juttu, jos pää on niin täynnä uskontoa, että normaali järki ei oikein enää pelitä.
- Anonyymi00002
Minä ehdottomasti kannatan Trumpia, hän laittoi öylätti lautaselle setelin, kirjoitti uuden Raamatun ja lupasi rakentaa juutalaisille uuden temppelin, että nämä voivat aloittaa uhraamisen uudelleen.
- Anonyymi00003
😺minä😺minä,kin😺😺😺😺me myös,eli minä
- Anonyymi00004
Tietenkin laittoi juutalaisten tekemän kansanmurhan kuriin, mihin kukaan muu ei olisi pystynyt, ei olisi uskaltanut sitä tehdä salamurhaamisen pelossa, mutta Trumpin tapauksessa tässä asiassa hulluus oli eduksi, hullua ei ole syytä jossain asioissa vastustaa. Ei varsinkaan jos tekee sitä kansanmurhaa, jonka tekeminen perustuu amerikkalaiseen aseteknologiaan.
- Anonyymi00006
Mutta Hamasin tekemää kansanmurhaako hän ei laittanut? Hamashan siellä ensisijaisesti oli tekemässä kansanmurhaa. Siihenhän heidän hyökkäyksensä Israeliin tähtäsi kun he hyökkäsivät Israeliin tappaen sen siviilejä ja ammuttuaan vuosikausia ohjuksia ja raketteja Israeliin, ja tehdessään itsemurhaiskuja ja kaikenlaista ilkivaltaa Israelia kohtaan.
Ja sekö on sitten Israelilta kansanmurha kun se yrittää tehdä lopun näistä iskuista?
- Anonyymi00005
Adolf on paras.
- Anonyymi00007
Kannattaa kysyä kristillisdemokraateilta, minuakin tieto kiinnoistaisi.
- Anonyymi00008
KUKAAN isänmaallinen suomalainen ei voi kannattaa Trumpia, koska sekä kauppa- että turvallisuuspoliittisesti Trump on Sumen kannalta HUONOIN Yhdysvaltain presidentti toisen maailmansodan jälkeen.
Tietenkin voi olla kristittyjä tai äärioikeistolaisia, joille ideologia on tärkeämpää kuin isänmaan etu ja he voivat kannattaa Trumpia. - Anonyymi00009
Olen huono kristitty ja aika huono myös ateistiksi, joten kannatan Donald Trumpia.
Räsäsen mukaan Trump piti hienon puheen rukousaamiaisella.- Anonyymi00011
Trump on narsisti, jolle lähinnä oma napa sekä raha merkitsevät jotakin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Trump on narsisti, jolle lähinnä oma napa sekä raha merkitsevät jotakin.
Saattaa olla. Ei kuitenkaan kannattaisi tuomita, koskapa ristillä roikkuneet ryöväritkin pääsivät Taivaaseen. Sinä taas et voi olla varma, että itse pääset.
”Anonyymi00008” 2026-02-12 08:37:02 kirjoitti:
”KUKAAN isänmaallinen suomalainen ei voi kannattaa Trumpia, koska sekä kauppa- että turvallisuuspoliittisesti Trump on Sumen kannalta HUONOIN Yhdysvaltain presidentti toisen maailmansodan jälkeen.”
Todellakin. Nyt Trump on saanut aikaa jo rebuplikaainen sisällä riitoja, joten hänen kannatuksensa vain laskee myös siellä.
Kuten eräs konservatiivi pappi on sanonut; "sekaannun minulle kuulumattomiin", johtuu siitä, etten sekaannu minulle kuulumattomiin, vaan minulla on sisäinen pakko sanoa kerta toisensa jälkeen, että "trumpismi on vaarallinen eksytys".
Suurin osa kristityistä ei tuota uutta kristinuskon omaista uskonta kannata.- Anonyymi00013
Arto ja aitolainen ovat faneja.
- Anonyymi00014
Miehiä paikallaan!
- Anonyymi00015
Paras ansio ettei anna tehdä amerikkalaisilla aseilla kansanmurhaa.
Siksi saa paljon anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1494699Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su1904614Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1144534Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p254395Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133430Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192334Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32108- 661617
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill201181- 1761132