ihmiset menee noin sekasin tosta viinasta?Olin tossa ostarilla niin joku tuli siihen pummailemaan röökiä kamalassa jurrissa ja ei usko puhetta perkule sentään meinas palaa päreet tollaisten puliveivareiden kanssa taas:=((((((((((No onneksi maltoin mieleni ja poistuin takavasemmalle;=)))
miten saakeli
31
673
Vastaukset
- er,
riittää ja varsinkin kesä aikaan riesaksi asti täälläkin. En jaksanut kirjautua.
- kippari1
oikeassa on niitä täälläkin,mut menisi jonnekin muualle dokailemaan ja örisemään ei tollaisia jaksa todella kuunnella:=(((
- eijarina
kippari1 kirjoitti:
oikeassa on niitä täälläkin,mut menisi jonnekin muualle dokailemaan ja örisemään ei tollaisia jaksa todella kuunnella:=(((
kauppareissulla niihin melkein törmää kun niilä on oikee metsä pubi tossa mun matkan varrella enkä juuri niist ohi pääse ettei ne jotain örisis. Millon pyydetään ottaan kaljaa tai tarjoutuu saattelemaan kotiin kantamaan mun kasseja vaiks ei jalat alla kanna. YÖK
eijarina kirjoitti:
kauppareissulla niihin melkein törmää kun niilä on oikee metsä pubi tossa mun matkan varrella enkä juuri niist ohi pääse ettei ne jotain örisis. Millon pyydetään ottaan kaljaa tai tarjoutuu saattelemaan kotiin kantamaan mun kasseja vaiks ei jalat alla kanna. YÖK
..on juopoille parasta aikaa vuodesta..heheh.. no yöks kuitenkin.. jotain rajaa..
- Jappervokki
pervokki kirjoitti:
..on juopoille parasta aikaa vuodesta..heheh.. no yöks kuitenkin.. jotain rajaa..
tulis talvi ja pakkanen, katois pummit ja hyttyset taas maisemista:-)
- eijarina
pervokki kirjoitti:
en mä kauppakassejani ihan ketä hyvänsä huoli kantamaan. Vedän ennen vaiks perässäni kun antasin sellasten käsiin.
- kippari1
eijarina kirjoitti:
tossa olin ajelemassa prätkällä ja näin yhden tutun jäätiin juttelemaan siihen niin eikös siihen kammennut joku kamee muija kännissä örisemään ja alkoi jo nojailemaan muhun niin sanoin sille et eikös ole parempi kun meen pikkusen kauemmaksi kärysi niin viinalle et meinas itsekkin tulla jurriin;=)
- eijarina
kippari1 kirjoitti:
tossa olin ajelemassa prätkällä ja näin yhden tutun jäätiin juttelemaan siihen niin eikös siihen kammennut joku kamee muija kännissä örisemään ja alkoi jo nojailemaan muhun niin sanoin sille et eikös ole parempi kun meen pikkusen kauemmaksi kärysi niin viinalle et meinas itsekkin tulla jurriin;=)
mä en oo edes kuulevinaankaan niiden huuteluja niin pääsee vähemmällä, enkä kato päinkään, vaiks sit kyl tulee kaiken maailman h:lla alkavaa perään.
- kippari1
eijarina kirjoitti:
mä en oo edes kuulevinaankaan niiden huuteluja niin pääsee vähemmällä, enkä kato päinkään, vaiks sit kyl tulee kaiken maailman h:lla alkavaa perään.
tollaiset on jättää omaan arvoonsa mut niitä on sellaisia et tulee melkein kimpuun kun niille sanoo sit ettei ole rahaa tai tupakkaa se mua risoo perkule:=(No mut pitää itsekkin olla sellaisessa kunnossa kai sit niitä tajuu;=)))
- eijarina
kippari1 kirjoitti:
tollaiset on jättää omaan arvoonsa mut niitä on sellaisia et tulee melkein kimpuun kun niille sanoo sit ettei ole rahaa tai tupakkaa se mua risoo perkule:=(No mut pitää itsekkin olla sellaisessa kunnossa kai sit niitä tajuu;=)))
kyl kannata sellasta kuntoo sen takia hommata et niit ymmärtäis:)
- kippari1
eijarina kirjoitti:
kyl kannata sellasta kuntoo sen takia hommata et niit ymmärtäis:)
sanoin ei ainakaan kippari enää muutenkaan leiki ton juoman kanssa niin viimestään tollaisten takia ottaisin kuppia;=))
- eijarina
kippari1 kirjoitti:
sanoin ei ainakaan kippari enää muutenkaan leiki ton juoman kanssa niin viimestään tollaisten takia ottaisin kuppia;=))
mä sitä luullutkaan että tosissas oisit ollu. En ainakaan myönnä!!!!:)
- kippari1
eijarina kirjoitti:
mä sitä luullutkaan että tosissas oisit ollu. En ainakaan myönnä!!!!:)
pitäs kuule olla aika saakelin asiallinen daami ennenkuin kippari alkaisi dokailemaan niinkuin joskus aikoinaan;=))Tää on näin paljon kivampaa ja saa kaikkee kivaa vaikka niilläkin rahoilla mitä aikoinaan meni tonne kuppiloihin ;=))))))))
- eijarina
kippari1 kirjoitti:
pitäs kuule olla aika saakelin asiallinen daami ennenkuin kippari alkaisi dokailemaan niinkuin joskus aikoinaan;=))Tää on näin paljon kivampaa ja saa kaikkee kivaa vaikka niilläkin rahoilla mitä aikoinaan meni tonne kuppiloihin ;=))))))))
kyllä uskon ja tien kyl omasta hullusta kokemuksestakin kuinka paljon siihen saa uppoomaan rahaa, onneks on taakse jäänyttä elämää!!
- kippari1
eijarina kirjoitti:
kyllä uskon ja tien kyl omasta hullusta kokemuksestakin kuinka paljon siihen saa uppoomaan rahaa, onneks on taakse jäänyttä elämää!!
rahoilla saisi vaikka kivitalon mitä on tuolla tuuletettu aikoinaan;=)))
- eijarina
kippari1 kirjoitti:
rahoilla saisi vaikka kivitalon mitä on tuolla tuuletettu aikoinaan;=)))
kummasti ja viel varmaan jäiskin, luulisin. Ei oikein muista kaikkee ja Luojan kiitos ei muistakkaan ainakaan Ruma ankanpoikanen krapuloita että ois ollu vaikka muuten sekoilikin.
- kippari1
eijarina kirjoitti:
kummasti ja viel varmaan jäiskin, luulisin. Ei oikein muista kaikkee ja Luojan kiitos ei muistakkaan ainakaan Ruma ankanpoikanen krapuloita että ois ollu vaikka muuten sekoilikin.
ne ovat mennyttä aikaa ja nyt on hauskaa ilman sitäkin;=)
- eijarina
kippari1 kirjoitti:
ne ovat mennyttä aikaa ja nyt on hauskaa ilman sitäkin;=)
hauskaa voi pitää muutenkin. Vaikka vähiin se kyl jää yksin ollessa. Mut ehkä sekin tilanne viel joskus muuttuu.
- kippari1
eijarina kirjoitti:
hauskaa voi pitää muutenkin. Vaikka vähiin se kyl jää yksin ollessa. Mut ehkä sekin tilanne viel joskus muuttuu.
sitä on olemassa hyvää seuraa ettei tarvii ihan yksin himassa möllöttää;=))
- eijarina
kippari1 kirjoitti:
sitä on olemassa hyvää seuraa ettei tarvii ihan yksin himassa möllöttää;=))
mullekkin mistä sitä löytyy? Vai oonkohan mä sit liian kranttu tai pikemminkin oon tullu liian varovaiseks, kai? Lähdenkö liftillä sinne kahville?
- kippari1
eijarina kirjoitti:
mullekkin mistä sitä löytyy? Vai oonkohan mä sit liian kranttu tai pikemminkin oon tullu liian varovaiseks, kai? Lähdenkö liftillä sinne kahville?
se tässä nopee sanoo mistä johtuu,mut varovaisuus minullakin on,mut kyllä niitä olis kun jaksais vaan;=)Mut sun pitää katsella tarkasti kyllä sellainen vastaan tulee:=)Niin se lifti on yksi kikka;=)
- yksitypy
olet. Kyllähän Typykin parit siiderit joskus juo, mutta en kovin jurriin kuitenkaan. Vain rentoutuakseni :=))))
- kippari1
ihmistä viellä jaksaa kuunella joka ei ole paljoo humalassa,mut noita tollaisia en kyllä katso hetkeekään lähden mielumin muuhun seuraan;=)))
- yksitypy
kippari1 kirjoitti:
ihmistä viellä jaksaa kuunella joka ei ole paljoo humalassa,mut noita tollaisia en kyllä katso hetkeekään lähden mielumin muuhun seuraan;=)))
alkaa käydä :=(((( Saattaa olla että lomsuunnitelmat muuttuu, enkä tulekaan sinne Hesaan päin, vaan vähän tuonne Itä-Suomen suuntaan. Eikä tarvis edes maksaa mitään. Hyvän ystäväni mökki.
Siellä olis yks mökki viikon vapaana ja uimarantakin vieressä. Tässä kahden vaiheilla mitä tekis??
Katsoin sääennusteenkin, niin sinne etelään luvattiin aika epävakaista säätäkin loppuviikoks. - kippari1
yksitypy kirjoitti:
alkaa käydä :=(((( Saattaa olla että lomsuunnitelmat muuttuu, enkä tulekaan sinne Hesaan päin, vaan vähän tuonne Itä-Suomen suuntaan. Eikä tarvis edes maksaa mitään. Hyvän ystäväni mökki.
Siellä olis yks mökki viikon vapaana ja uimarantakin vieressä. Tässä kahden vaiheilla mitä tekis??
Katsoin sääennusteenkin, niin sinne etelään luvattiin aika epävakaista säätäkin loppuviikoks.sinuu sun piti tulla ostamaan kenkiä täältä ja nyt et sit tulekaan:=(((No onhan se kiva sellainen juttu mielummin mökillä vaikka ilman kenkiä;=)))
- yksitypy
kippari1 kirjoitti:
sinuu sun piti tulla ostamaan kenkiä täältä ja nyt et sit tulekaan:=(((No onhan se kiva sellainen juttu mielummin mökillä vaikka ilman kenkiä;=)))
ole niitä kenkiä vieläkään saanut ostettua.
Taitaa tää kesä mennä ilman kenkiä. Mutta jos sitten ens kesänä kävis ne Hesasta ostamassa :=)))
Ja silloin saat kyllä tulla neuvomaan mulle parhaat kenkäliikkeet, mitä kaupungissa on :=)))))
Ennen ehkä tuonne maaseudun rauhaan vetäytyy, kun suuren kaupungin huminaan. Maalaistypy kun on :=)))) - kippari1
yksitypy kirjoitti:
ole niitä kenkiä vieläkään saanut ostettua.
Taitaa tää kesä mennä ilman kenkiä. Mutta jos sitten ens kesänä kävis ne Hesasta ostamassa :=)))
Ja silloin saat kyllä tulla neuvomaan mulle parhaat kenkäliikkeet, mitä kaupungissa on :=)))))
Ennen ehkä tuonne maaseudun rauhaan vetäytyy, kun suuren kaupungin huminaan. Maalaistypy kun on :=))))sit katsella olenko paikalla nyt olisin ollut,mut eipä tpo mailma tohon kaadu pitää mennä yksin kaupunille sit ostoksille ja kahville;=))
- eijarina
liian varovainen taidan olla siihen lifti hommaankin, pelottais liikaa.
- kippari1
olla parempi ettei sellaisella kyydillä ole hyvä yksin matkustella;=)
- yksitypy evk
kippari1 kirjoitti:
olla parempi ettei sellaisella kyydillä ole hyvä yksin matkustella;=)
tullut matkustettua rahan puutteessa. Mutta siitä on jo kauan aikaa :=)))
Nuorena sitä uskaltaa.
Mut hyviä öitä Kippari. Olishan se ollut kiva nähdä sinutkin Hesassa, mutta näin ne suunnitelmat elämässä saattaa muuttua. Mutta ehkä joskus toiste.
Ja sitten pidetään kunnon kekkerit :=))))) - kippari1
yksitypy evk kirjoitti:
tullut matkustettua rahan puutteessa. Mutta siitä on jo kauan aikaa :=)))
Nuorena sitä uskaltaa.
Mut hyviä öitä Kippari. Olishan se ollut kiva nähdä sinutkin Hesassa, mutta näin ne suunnitelmat elämässä saattaa muuttua. Mutta ehkä joskus toiste.
Ja sitten pidetään kunnon kekkerit :=)))))ole kuin armeijassa sitä hommaa tehnyt;=)No eipä sille voi nyt mitän katselaan sit toiste sitä hommaa;=)Ja öitä sinulle myös:=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961515- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632